כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הייפ | HYPE
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ellie B.   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות שהיו לנו יותר קשה להגיע אליהן כי לא היינו בחתונה בארץ שנים! לא ידענו מה טוב ומי נכון אז פשוט הלכנו עם הלב. היה לנו קליק איתה מהרגע שהתחלנו זום איתה. היא ידע בול מה לעשות ! היה לנו כמה חלקים בחתונה - סלואו , ריקודים בהפרדה וריקודים מעורבים. היא הקפיצה את כולם מהגדול לקטן בכל אחד ואחד מהחלקים בערב וידעה בול מה הקהל צריך כדי להישאר ברחבה. סיימנו את החתונה בשתיים בבוקר וזה גם כי הייתי סחוטה 😂.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
על הייפ שמענו לראשונה גם מהאולם וגם מהצלם שסגרנו ושניהם דיברו על גיל לוגסי וברגע שנפגשנו עם גיל ידענו ישר שזה הדיג׳י שלנו ללא צל של ספק!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
עמרי קרסו האחד והיחיד👑קרסו הוא בפער הספק שאנחנו הכי מרוצים ממנו. הגענו אליו דרך המלצות בפייסבוק, וידענו שהוא האחד כבר מהפגישה הראשונה. כל התהליך איתו היה נעים וחברי, הוא ידע איך להכניס אותנו לאווירה ונתן לנו הרגשה שאנחנו יכולים לסמוך עליו במאה אחוז. ו-וואו כמה צדקנו! אנחנו לא מצליחים להירגע מהאנרגיות ומהאווירה המטורפת שהייתה לנו בחתונה. וזה לא רק אנחנו. הרחבה הייתה מפוצצת כל הערב, והחברים והמשפחות שלנו שאלו אותנו עליו בלי סוף. הוא קרא את הקהל בצורה מדויקת, שילב את הבקשות שלנו בצורה הכי זורמת ומרימה, וכל מעבר בין שירים היה בול.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ההתנהלות מול הייפ הייתה נוחה ונגישה, הם קבעו לנו פגישה עם אוהד פארן והקליק היה שם פשוט מהרגע הראשון!
הצג עוד

שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שהמליצו לנו זוג חברים טובים על עמרי קרסו!ופשוט התאהבנו בבן אדם צנוע, חכם, מקצוען ואיש מיוחד!
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
באנו לליאם אחרי שהבן זוג שלי היה בחתונה שהוא היה שם;ליאם מטורף!צעיר, מבין עניין, עשה אווירה אש ושאלו אותנו מלא על הדיג׳י ומקווה שחברה שלי כבר תסגור אותו🙏🏻🫶🏻בקיצור הייפ מדהימים, יש להם אווירה כיפית ברמות וכולם שם ממש נחמדים ואכפת להםלא תתחרטו, תקחו את ליאם🫶🏻
הצג עוד

Sabina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
את תומר הכרנו רק כשהגענו להייפ ופשוט התחברנו מהרגע הראשון! ישר בפגישה הראשונה הוא קלט אותנו בטח הבין מה אנחנו רוצים ומשם זה כבר היסטוריה ! הוא התייחס במלוא תשומת הלב למה שביקשנו יחד עם זאת קרא את המצב ברחבה וזה פשוט יצר את המסיבה הכי טובה שיש! כולם נהנו ועפו על המוסיקה !!!!המלצה חמה לבנאדם מקצועי אדיב וחם!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
גיל לוגסי האחד והיחידמה אפשר להגיד על האיש הזהמהרגע הראשון ועד השיר האחרון לא היה ספק שגיל הוא הבחירה הכי נכונה שלנו מקצועי, זמין, מצחיק ובאנרגיות הכי מטורפות בעולםכל שיר במקום, כל ביט מרים יותר מקודם וכל משאפ מפתיע יותר גיל הבין את האווירה, את הרחבה והביא אותנו לרמות ענקיות של אושר לא היה אחד שלא החמיא לנו על המוזיקהגיל לוגסי אתה אהבת חיינו
הצג עוד

ronit   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ווואאוווו!!!!!!תומר בן עמי - מדהים!מבחינה אישית, מקצועית, חברית. הייתה לנו חתונה קטנה, וכולם היו על הרגליים!הוא קרא את הקהל בצורה מדהימה, והוציא לנו את המקסימום מהאירוע.אמרתי לתומר שחלום שלי להיות אורחת בחתונה שהוא יינגן בה. אין לכם מה לחשוב פעמיים, תקחו את תומר ולא תתחרטו לרגע.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טירוף טירוף טירוף! תומר הדיגיי הכי חזק שיש עכשיוווו.גאון, קורא את הרחבה ואת הטרנדים עוד לפני שהם קיימים. במהלך האירוע שאלו אותנו על הדיגי ולא הפסיקו להרים לו. איזה בחירה מדויקת והכי מושלמת שיש. תודה על הכל!!! בא לנו שתנגן לנו בכל אירוע
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up