כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Yardee. Let's Play

Yardee. Let's Play

תקליטנים / DJ
טלפון:0528517711
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
ירדן פשוט קלטה אותנו מהרגע הראשון, סגנונות, הצעות, שילובים מטריפים ומגוון. כל פגישה איתה הייתה מדויקת, ירדה לפרטים הכי קטנים כדי להבין את הוויב שלנו, זרמה איתנו על דברים ובפועל עשתה לנו את הערב! עם שילובים ומעברים חכמים ומוסיקליים כאלה שגורמים לך לא לרצות לרדת מהרחבה! פשוט חלום של דיג׳אית! העיפה לנו את המסיבה ברמות! אין אחד או אחת שאחרי החתונה לא דיברנו איתנו על המוזיקה וכמה מטורפת היא הייתה.
הצג עוד

מושיק   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היה פשוט מושלם. כבר מהפגישה הראשונה עם אוסקה המלכה שחיברה בינינו היה וייב סופר כיף וקליק ותוך חצי שניה היה ברור לנו שאנחנו משדרים על אותו הגל. נפגשנו בהמשך לדבר על המוזיקה והסגנונות וירדי הביאה יציאות גאוניות וכל מיני רמיקסים שפגעו בול.ובאירוע עצמו, כבר משלב קבלת הפנים שמנו לב שהיא מבינה אותנו בצורה מושלמת ומדייקת את האוירה עם מוזיקה ממש מיוחדת - הכי רחוק ממוזיקת מעליות :) וברחבה, פשוט היה טירוף! ידעה איך ומתי לייצר אוירה בועטת ולגרום לכל הדודות לנענע תכעכוז.
הצג עוד

rottem   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
את ירדי הכרתי דרך חברה וישר אמרתי לה כשהכרנו שהיא תנגן בחתונה שלי כשאתחתן.ואכן זה מה שקרה וזו הייתה ההחלטה הכי מהירה והכי טובה שקיבלנו!ירדי עשתה איתנו מפגשים כדי להבין את הסגנונות המוזיקליים שנרצה שיהיו בחתונה ובנתה יחד איתנו פלייליסט מהמם.הייתה קשובה ומקצועית ברמות!ובחתונה עצמה.. אין לתאר איזו מוסיקה מטריפה ואווירה מדהימה, שמחה ובעיקר מרקידה היא יצרה לנו והרחבה לא נרגעה לרגע!קיבלנו מלא פידבקים מצויינים מכל האורחים ואנחנו היינו הכי מרוצים שיש!!! 🤗
הצג עוד

mazoola7   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קודם כל בחורה מוכשרת ומהממת ,יחסי אנוש מעולים, אחראית , קשובה לבעל השמחה , עשתה לנו את האירוע !!! קיבלנו הרבה מחמאות על האירוע בזכות המוסיקה שירדן ניגנה ,אין ספק שב"ה נשתמש בשירותיה שוב !!!
הצג עוד

eylon   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכרנו את ירדי בצורה ספונטנית לחלוטין, התחברנו לוויב ולמוזיקה ונהנו מכל רגע!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כששמענו המלצות מחברה טובה והבנו שעדי (הלא היא כלת השמחה) הייתה באירוע שירדן ניגנה בו בעבר ועפה באוויר!אחרי שיחת טלפון קצרה הבנו את את הווייב והאנרגיות ומשם הכל זרם
הצג עוד

Yaara   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לירדי דרך המלצה של חברים, וזאת ללא ספק ההמלצה הכי טובה שקיבלנו! כל התהליך היה כל כך נעים ואישי, הרגשנו שירדי מבינה בדיוק מה אנחנו רוצים וזורמת עם כל הבקשות שלנו. בחתונה עשינו סבב של ריקודים בהפרדה בשביל המשפחה, ורצינו שתהיה מוזיקה לא דתית, אבל כזאת שהמשפחות גם יוכלו להתחבר אליה. ירדי קלעה בול, כל שיר היה במקום וכולם נהנו! גם בסבב השני נהננו ברמות, לא רצינו להפסיק לרקוד והמוזיקה הייתה מרימה וכיפית ומתאימה לכולם. ירדי מקסימה באמת וכל כך כיפית ואנחנו מקנאים במי שיזכו בה לאירוע שלהם!
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
דיג׳י ירדי האחת והיחידה🎶🎊את ירדי הכרנו באירוע של חברים והתאהבנו, היה ברור שאנחנו סוגרים אותה לחתונה שלנו. וזאת הייתה הבחירה הכי טובה בעולם!ירדי מפוצצת כישרון, באה לתת את כל כולההה בשביל להרים את הרחבה ואת כולם באוויר (כולל כולםםם)🥳 סופר מקצועית, הייתה קשובה לנו ולבקשות שלנו לכל אורך הדרך. קלטה את הסגנון ואת הוויב ולגמרי סיפקה את הסחורה. מעבר לדיג׳י תזכו בחברה!!! עזרה לנו יום לפני האירוע להביא ציוד וגם החזירה אותו בעצמה בלי שאפילו ביקשנו, רק כדי להקל עלינו. ירדי אנחנו שרופים עלייך❤️
הצג עוד

Te'ena   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
העבודה עם ירדי הייתה מהממת. היא השרתה עלינו רוגע, זרמה עם הבקשות שלנו, הייתה סבלנית, זמינה ופשוט נעימה. כל כך הרבה אורחים אמרו לנו שהחתונה הייתה אחת הכייפיות שהיו בה וציינו במיוחד את ירדי!
הצג עוד

ספיר אסולין   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
את ירדי הכרנו בטעות..זאת הטעות הכי טובה בחיים שלנו! היא העיפה אותנו ואין אחד שלא שאל עליה אחרי החתונה. עלתה על כל הציפיות!אין לי מילים להסביר כמה היא מוכשרת ויודעת פשוט לשמח!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up