כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שמוליק ידען

שמוליק ידען

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0544504642
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מרק ועדן קופיטמן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשמוליק דרך ׳הויה׳, הדבר הכי טוב שקרה לנו שזכינו בו. מהרגע הראשון היה בנינו קליק שפשוט כל המפגשים הרגיש שמדברים עם חבר קרוב ומספרים לו על הסיפור שלנו☺️ שמוליק לא הפסיק להתעניין ולשאול שאלות הנוגעות אלינו והוא היה זמין עבורנו לאורך כל הדרך, אנחנו מאוד שמחים שהוא לקח חלק והנחה את החופה שלנו היא הייתה מרגשת ובלתי נשכחת בזכותו 💙💜
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמוליק קפץ לנו לעין באתר של הוויה והרגשנו שהוא הכי נכון עבורינו. גם לאחר המפגש הראשוני איתו, הבנו שבחרנו נכון.שמוליק ליווה אותנו בצורה מרגשת, עשה איתנו תהליך מיוחד ומרתק שכיוון אותנו לטקס שיתאים עבורינו ולמילים שהכי ידברו את מי שאנחנו.ב7.10 שמוליק הוקפץ למילואים, 10 ימים לפני החתונה... לא ידענו מה יהיה, אבל ידענו שעליו אנחנו לא מוותרים. בסופו של דבר דחינו את החתונה לחודש מאי. הטקס נאלץ לעבור שינויים בעקבות המלחמה והאווירה הכללית ושמוליק היה סבלני, יצירתי, ודאג שנהיה מרוצים ב100% מהטקסט. בטקס עצמו הרגשנו ששמוליק התרגש יחד איתנו, מה שהפך את החופה לאותנטית, מקסימה, מעניינת וזכורה עבור כולם! כולם היו בדממה והקשיבו לכל מילה, מה שלא ראיתי מעולם באף חופה. שמוליק, תודה ענקית לך, על הליווי המקצועי, על האישיות המרגשת שאתה מביא איתך ועל חופה שלא נשכח לעולם!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חיבור מיידי, מהרגע שנפגשנו ידענו שאותו אנחנו רוצים ברגע המיוחד שלנו, ושהוא ידע להוביל את התחושות והרצונות שלנו באופן מדויק. הייתה חופה מרגשת עבורנו ועבור האורחים והיה ניכרת מאוד ההובלה הנעימה והעוטפת של שמוליק. לא יכולנו לבחור טוב יותר!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמוליק היה שותף מלא בהכל, ידע ליעץ להכווין אותנו בתוך כל האירוע, היה לו חשוב מכל דבר! הוא היה שם בשבילנו, ולגמרי הפך לחבר.רצינו לעשות אירוע אלטרנטיבי אבל שעדין יהיה מבוסס על הטקס היהודי עם עקרונות שאנחנו אוהבים, שמוליק פירט את האופציות של כל חלק ועזר לנו להתאים את הטקס לאיך שרצינו. ואנשים לא מפסיקים להחמיא לנו על החופה ולהגיד כמה שהיא הייתה מדויקת
הצג עוד

שגית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לשמוליק דרך ארגון הוויה, ביקשנו עורך טקס שידע לשלב בטקס את הסיפור שלנו ואת האמונות השונות שלנו, כבר בפגישה הראשונה עם שמוליק הבנו שהוא זה שידע לעשות את זה!שמוליק ליווה אותנו לאורך כל התקופה העמוסה של ארגון החתונה, תמיד ידע להרגיע, היה זמין לכל שאלה, בכל פגישה פתח לנו את החשיבה לעוד כיוונים והצליח לעזור לנו לדייק את הטקס שנכון לנו 🥰ובסוף במאני טיים באמת היה לנו כל כך מרגש בטקס!! קיבלנו כל כך הרבה תגובות מדהימות, כולם התרגשו, צחקו ובכו איתנו ביחד,אנחנו באמת כל כך שמחים שבחרנו בשמוליק להיות זה שיצור לנו את החוויה והזיכרון החד פעמי הזה, זכינו ❤️
הצג עוד

carmel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לא היינו סגורים על הקונספט של הטקס שלנו, חוץ מהעובדה שלא יהיה דתי. שמוליק עזר לנו ללמוד ולהבין את המסורת היהודית ומתוכה לבחור למה אנחנו מתחברים, מה היינו רוצים שיהיה אצלינו ומה לשנות ולהפוך לשלנו. הוא היה קשוב אלינו לאורך כל הדרך, והמשימות הקטנות שנתן לנו לאורך התהליך רק העצימו אותו ואת החיבור שלנו אחד לשני ולטקס! מאושרים שזכינו בו!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר במפגש ההיכרות עם שמוליק הרגשנו שאנחנו בידיים טובות.שמוליק מגיע מלא הקשבה, הבנה, תשומת לב לדברים הקטנים ומכל זה הצליח לבנות לנו טקס מושלם שהתאים בדיוק לנו.הרגשנו איך הצליח להעביר את החזון שהיה לנו בראש בצורה כל כך נכונה ונינוחה.ויחד עם כל הלחץ של החופה ממש הצלחנו אנחנו בעצמנו להנות מהטקס!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כל מה שצריכים ברגע החופה זה את שמוליק.מהרגע הראשון ידעתי שזה הבן אדם שיערוך לי את הטקס! שנון רגיש ומצחיק. כריזמה מהפנטת בענווה שמייחדת את הרגע המיוחד הזה.התהליך היה אינטימי ואישי מאוד עם ליווי נעים של שמוליק וזמינות לכל שאלה בעיקר מילא אותי בביטחון ושיפר איפה שצריך.התהליך מולו הפך את הטקס והאירוע עצמו להרבה יותר משמעותי ונכון עבורנו ביכולות דיוק המקצועית שלו.תודה שמול🤍
הצג עוד

Nina   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קראנו אודות שמוליק תחת "עורכי החופה" של הוויה והאמת- נדלקנו. פגישה נוספת בבית קפה עשתה את שלה ויצאנו לדרך. החיבור הבינאישי היה טוב. ערכנו לימוד משותף, יצאנו עם שיעורי בית. הרגשנו שבזכותו הצלחנו לבנות טקס וחופה שמדויקת עבורינו- מבוסס יהדות ומאוד אישי בו זמנית. שמחים שהוא היה ערך והנחה את הטקס שלנו וממליצים עליו מאוד.
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
שמוליק היה השידוך המושלם!מהרגע הראשון הבנו כמה איכפת לו וכמה הוא מחוייב לתהליך של בניית הטקס.שמענו מהרבה חברים שהתחתנו שהחופה הייתה רגע מאוד מלחיץ ורק חיכו שיעבור אז היו לנו חששות, אבל שמוליק עזר לנו לעבור תהליך משמעותי והכין אותנו לרגע המרגש הזה והחופה הייתה החלק שהכי נהננו ממנו בחתונה! רצינו טקס אישי ומרגש אבל שגם יהיה קליל וזה בדיוק מה שהיה. הוא היה איתנו לאורך כל הדרך עם המון סבלנות והקשבה. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up