כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים

אופיר שמש | מפיק ומנהל אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723909973
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני 51 דקות
100 מתוך 100
אז ככה, הכל התחיל מזה שחבר המליץ לי להיעזר באופיר בכל מה שקשור לארגונים של החתונה וגם שיהיה שם ביום האירוע. הייתי סקפטית, חשבתי לעצמי ״אני אסתדר לבד, אני לא צריכה עזרה״ אבל החבר התעקש אז אמרתי יאללה נעשה שיחת טלפון אחת רק כדי לשמוע וזהו. מי היה מאמין שהשיחה הזאת עם אופיר תהפוך לראשונה מתוך מיליון (לא מגזימה) שיחות נוספות בהמשך. מהרגע הראשון אופיר היה מקצועי, נעים, חם, ותקתקן. הוא ידע להצחיק, להרגיע, לעשות סדר בראש, ופשוט להיות חבר טוב!!הוא עזר לנו עם הכל!! עשה מעל ומעבר גם ברמה הרגשית וגם ברמה הטכנית. ממש חסך לנו שנים מהחיים. העולם של חתונות יכול להיות מאוד מבלבל אבל אופיר היה שם לאורך כל הדרך לעשות את התהליך הכי חלק וכיף שאפשר. לא יודעת מה היינו עושים ואיך זה היה יוצא בלעדיו.
הצג עוד

ברק   כתב/ה חוות דעת לפני 22 שעות
verify
100 מתוך 100
אז ככה, הכול התחיל כשפגשתי את אופיר ממש במקרה בחתונה שאני עבדתי בה כספק.אני צלם חתונות ומלווה בעבודתי המון זוגות שמתחתנים. אופיר לא הכיר אותי וידע שאני מתחתן ונתן לי ולכול הספקים באירוע יחס ושירות ברמה הגבוהה ביותר.מלבד הזוג אופיר ער לכול סיטואציה ותרחיש. הוא לא נח והיה קשוב, אכפתי וסבלני לכל הספקים, סגר פינות וחורים. ראיתי סיטואציות במהלך הערב שאופיר פשוט המיס אותי. מהר מאוד שאלתי אותו על התאריך שלנו ולשמחתי אופיר היה פנוי! אנחנו יומיים אחרי החתונה ופשוט ווואווואין מילים לתאר את החוויה אופיר מעבר להיותו אדם מהממם! הכי חברי, לבבי אכפתי מכיל מחבק אומר את כול הדברים הכי נכונים לאותו הרגע. אין אין כזה הכי שמח ומבסוט שהוא עמד איתנו שם נתן לנו ביטחון והרים לנו כול הערב. המשפחות והחברים לא מפסיקים לפרגן ולשאול עליו הוא הכי מורגש באנרגיה הטובה והבחירה הכי נכונה לאירוע שלכם! תודה עלייך אופיר♥️ אוהבים מאוד אלי וברק.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
בואו נתחיל מזה שכל זוג צריך את אופיר שמש בחתונה שלו! כמה דאגות ירדו לנו מהראש ביום החתונה…אופיר ליווה אותנו בכל התהליך הראשוני של בחירת האולם ועזר להוזיל מחירי מנה, קבע לנו פגישות מול ספקים, הסביר את כל הסעיפים בחוזים והאותיות הקטנות.ביום החתונה לא דמיינתי כמה העזרה תהיה משמעותית וגדולה.עוד לפני שחשבתי שאני צמאה אופיר הגיע עם כוסות מים, כשהיה לי חם שלף מניפה, ניקה את השמלה, עזר לי להחליף נעליים, הוריד את ההינומה, הכל קרה ככ מהר, באלגנטיות בלי ששמתי לב אפילו.בקבלת פנים כולם ישר שמו לב לאופיר, אי אפשר היה שלא, ההורים שלי התאהבו בו, החברים ישר שמו לב שיש פה עסק עם תותח על שדואג לנו עד לפרטים הקטנים.כללל האירוע לא התעסקנו בענייני הושבה/ רזרבות/ ענייני בר/ די ג׳יי/ צלמים. כל בלתמ שהיה אופיר טיפל ולא היינו מדעים לאף תקלה שזה היה מושלם, התעסקנו בלהנות במהלך כל הערב.בקיצור,התאהבנו באופיר❤️
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי במאי, תקופה עמוסה לכולם ולכן גם היינו מאוד לחוצים מאיך שהדברים יתנהלו, וזו גם הסיבה שאני מודה כל כך לאופיר.בזמנים כל כך צפוצים חשוב שיהיה על מי לסמוך, וככה הרגשנו עם אופיר לכל אורך הדרך.הוא ליווה אותנו בתהליך מציאת ובחירת האולם(שהיה מעולה והפידבקים מהאורחים היו מושלמים), עשה איתנו את המו"מ, עזר לשפר עלויות מול הספקים שבחרנו בעצמנו, וגם את טיוב הטיפים מול האולם.במהלך הארוע הוא היה פשו "על זה" לאורך כל הזמן. האורחים לא הפסיקו לשאול אותנו מי זה הבחור שדואג לנו כל הזמן.הוא הכין איתנו את החופה והצורה בה אקבל את הכלה, ואיך להתנהל במהלך הזמן הזה.אם משהו היה חסר לנו פתאום, הוא היה דואג למלא אותו במיידי, בין אם שתיה ובין אם לא היינו סגורים על השטיח בדרך לחופה.רמת שירות מהגבוהות שחוויתי בחיי, אין לי מילה אחרת מ"מושלם"תודה רבה
הצג עוד

sai   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
קודם כל אני חייבת להתחיל בוואו וואו וואוווווו!!!! כל כך התלבטנו אם לקחת מנהל אירוע ולא חשבנו שזה כל כך נחוץ, אבל אחרי שיחת טלפון עם אופיר הבנו שאין מצב שאנחנו מפספסים אותו באירוע שלנו!! והדבר הכי מדהים שתחושת הבטן שלנו לא הטעתה אותנו. אופיר היה מדהים לאורך כל התהליך, זמין, קשוב, אכפתי, הרגשנו שחשוב לו שהאירוע שלנו יהיה מושלם, מוקפד ומדויק. אין משהו שאופיר לא דאג לו, מהפרטים הכי קטנים עד הפרטים הכי גדולים. מעבר לדאגה לנו הוא היה שם בשביל המשפחות והמלווים שלנו שנדהמו מרמת השירות והמקצועיות. אני לא יודעת איך בן אדם יכול לעשות כל כך הרבה דברים בו זמנית ושכל אחד מהדברים יהיה יותר ממושלם. אז לסיכום, אופיר הבן אדם הכי מקצועי, אנושי, שירותי והבחירה הכי טובה שעשינו, באנו לחתונה פשוט ליהנות ולא לדאוג משום דבר כי ידענו שאופיר בסביבה. מי שרוצה חווית חתונה מושלמת, לא לדאוג משום דבר ורק לבוא וליהנות מהחתונה חייב לבחור באופיר!!!!
הצג עוד

michalklain22   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
אופיר היה המנהל בחתונה של חברה הכי טובה שלי . החוויה שקיבלנו ממנו הייתה פשוט מדהימה!!! דואג למלוות , למשפחה , לאורחים . פשוט מדהים

bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קודם כל, תשריינו את אופיר לפני שיתפס, כי הוא יחיד במינו!אז באמת שלא ידענו כמה מנהל ומפיק אירוע זה דבר נחוץ. אופיר גרם לחתונה שלנו לעלות כמה רמות למעלה.החל משלב התכנון הראשוני שכיוון אותנו מתי שלא היה לנו מוג בכלל מה לעשות, דרך הסגירות עם הספקים עצמם ועד החתונה עצמה.לגבי הספקים - אופיר מכיר את כל החברה התותחים בתחום, וידע לקשר אותנו בדיוק למה שמתאים לנו וטוב לנו.בחתונה עצמה היינו ממש לחוצים, אבל מהר מאוד אופיר בא והרגיע אותנו, בנה לנו לו"ז מדויק, דאג שהכל יעמוד בזמנים וגם אם בבלת"מים ושינויים הוא ידע להתמודד מעולה.
הצג עוד

ארז   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו!! הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם זה לקחת את אופיר לנהל את האירוע שלכם!!אופיר כמנהל אירוע זו הייתה ההוצעה הטובה ביותר שלנו בחתונה!! אתם מוצאים עשרות ומאות אלפי שקלים על חתונה, עוד כמה אלפים בודדים יגרמו לחתונה שלכם להיות מושלמת ולא כדי לחסוך.כל התהליך עם אופיר היה מדהים!! הזימנות, הדאגה, הביטחון שהכל יהיה מתותק כמו שבאמת היה בסוף!אופיר הגיע הרבה לפנינו לאולם ופשוט תיקתק לנו הכל, יכולנו להיות עסוקים בעצמנו ובהנאה שלנו בזמן שאופיר התנהל מול האולם אירועים, המלצרים, האורחים ומי לא חחח אופיר דאג לנו לאוכל, ולכל הבקשות שהיו לנו תוך כדי החתונה והסיר לחץ הזה, בנוסף אופיר נתן מענה להורים שלנו תוך כדי החתונה ודאג גם לכל בקשה שלהם כך שגם הם יכלו להנות ולא להיות לחוצים לגבי האורחים שלהם.כל בקשה ובקשה שהעברנו לאופיר לפי ותוך כדי החתונה סודרה באופן מדהים והרמת ביטחון שלנו באופיר הייתה כל כך גדולה שאת כל התשלומים של הספקים נתנו לו לחלק ולנהל.אופיר לא הגיע לבד וביחד עם העוזרת שלו הם דאגו לנו לחתונה מושלמת!!בשורה התחתונה, הרבה נמדד אחרי החתונה גם, וכל שיחת טלפון שקיבלנו מאורחים על החתונה השם של אופיר עלה מהצד שלהם! בדרך כלל אורחים לא שמים לב למנהלי אירוע במיוחד אבל במקרה של אופיר ראו שיש מישהו שמנצח על האירוע !!
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בשורה התחתונה - *אופיר שמש מפיק החתונות מספר אחת בארץ*, נקודה, חבל על הזמן שלכם!ויותר ממפיק - חבר אמת, פשוט אח ❤איך אני כותב על הבנאדם חוות דעת פרימיום בפחות ממיליון תווים? אנסה.בהתחלה כמו כל ההתחלות הטובות, היינו סקפטים. במיוחד אני. "מה אני צריך מפיק אירועים עכשיו?";"עוד אחד שבא לגנוב אותי?";"חרטה, מסתדרים בסוף"וכו' וכו'...מזללללל שבסוף ישבנו עם הבנאדם "רק כדי לשמוע מה יש לו להציע"!אז כן, אתם חייבים מפיק.וכן, אתם חייבים את הכי טוב. אופיר אופיר אופיר!לא מצליח לדמיין את החתונה שלנו בלי אופיר, לא ברור איך היינו עושים את זה.לקחנו את אופיר לכל התהליך - מבחירת האולם ועד סוף האירוע.מהרגע הראשון תבינו כמה שמדובר בבן אדם איכותי, מקצועי, שירותי וישר. באמת שהכסף זה לא העניין אצלו – אתם תיקחו אותו ב-X וגם ככה בסוף תפרגנו לו ביותר, מבחירה שלכם. אני מבטיח לכם.אופיר ליווה אותנו בכל הכאב ראש של בחירת אולם, עזר לנו לסגור עסקה מצוינת אחרי סיבוב בלא מעט אולמות, והכל נעשה בסבלנות ואדיבות אין קץ, עם כל הקשרים הטובים שיש לו בתחום.אופיר עזר לנו גם בבחירת שאר הספקים, כל המלצה שלו הייתה זהב, והוא קיצר לנו את הדרך ועזר לנו להיסגר די מהר על כל השאר.ביום האירוע עצמו, חוץ מאיתנו הזוג – אופיר היה כוכב הערב. המשפחות והחברים שלנו התאהבו בו, קיבלנו כל כך הרבה פירגונים והרמות, הוא פשוט שידרג פי אלף את הרמה של האירוע!אני לא יודע איך הבנאדם עושה את זה אבל מתחילת האירוע הוא כל הזמן בכל מקום, קולט הכל, עוזר לכולם, מטפל בכל עניין, ספידי גונזלס.היה צמוד להורים, לחברים הטובים, חסך לנו רזרבות, ניהל את כל הבלאגנים, וממש עטף אותנו הרמטית כחתן וכלה – האירוע עבר חלק ולא התעסקנו בכלום חוץ מלהנות נטו.מעבר לעניינים הטכניים הוא גם תמיד שם כדי לתמוך רגשית ומנטלית, להוריד את כל הלחץ, ולהשרות המון ביטחון ורוגע.אופיר גם משתלב בצורה חלקה עם הצוות של המקום, עובד בסנכרון מושלם עם מנהל האירוע של האולם, הכל מתקתק, כל אחד יודע את מקומו ומצליח להתפנות כדי לעשות את עבודתו ב-100%.ומעבר להכל, כל כך כיף לראות מישהו מקצוען שכל כך אוהב את מה שהוא עושה, ועושה את זה בצורה הטובה ביותר.אופיר נכנס לנו ללב, ומאז האירוע פשוט הפך לחבר! אין דברים כאלה גבירותיי ורבותיי, רמה של מינימום ליגת האלופות. האריך לנו את החיים בכמה שנים טובות 🙂אופיר אח שלנו אהוב – אין מספיק מילים כדי לתאר כמה אנחנו מודים לך ומתים עליך, מגיע לך מקסימום פירגון, מקווה שההמלצה הצנועה הזאת הצליחה להעביר במעט את הרמה שלך ואת הלב הענק שלך.אוהבים אותך ומאחלים לך שתמיד תישאר מקום ראשון ושתמשיך להיות מוצלח בהכל!
הצג עוד

אושר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בן אדם מקצועי , לב רחב ממליץ בחום❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up