כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גיא הופמן איפור ועיצוב

גיא הופמן איפור ועיצוב

איפור כלות
טלפון:0525426439
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
פניתי לגיא דרך המלצה שקיבלתי בקבוצת נשים בחיפה, עשינו שיחת טלפון ונפגשנו כדי לדייק יחד את האיפור והשיער האידיאלים עבורי, מאחר ולא ידעתי מראש איזה תסרוקת ואיפור אני רוצה- השיחות עם גיא והפינג פונג המשותף מאוד עזרו לי לכוון מה אני רוצה . היה לי חשוב לשמור על קו טבעי - גם של איפור וגם של שיער, ושיהיה לי נוח! סמכתי על גיא מהרגע הראשון - וזכיתי במאפרת ומסרקת מקצועית, קשובה ומנוסה מאוד. כמו כן החיבור האישי מאוד חשוב כי איתה ביליתי את 3 השעות הראשונות של יום החתונה והאווירה המשותפת משמעותית ליריית הפתיחה של היום . ממליצה בחום!!!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
בחרתי בגיא אחרי שהיא איפרה אותי בכמה וכמה אירועים וחתונות של כלות אחרות, ופשוט הרגשתי שהאיפור מצליח להיות מדויק, עדין ומחמיא. היא הייתה מאוד זמינה ומאוד רגישה לצרכים שלי ככלה, היה לה חשוב שאצא מהאיפור ניסיון בתחושה הכי טובה והכי מרוצה (: באותו אופן, תמיד הרגשתי שיש מקום להגיד מה אני מעדיפה ומה מתאים לי, לא משנה באיזה שלב ידעתי שארגיש איתה בנוח ואכן היה ממש משמעותי שיש מישהי שם בזמן ההתארגנות שהיא קשובה, רגועה ונעימה. בנוסף, גיא עשתה עבודה נהדרת גם באיפור של בנות משפחה וגילאים שונים
הצג עוד

naamams.8   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז האמת שאני משוחדת- את גיא המקסימה אני מכירה כבר מהפעוטון ❤️אז ברוררר שהיא עשתה לי את האיפור והשיער לחתונה, ואין מרוצה ממני- הרגשתי הכי יפה שלי אי פעם. גיא קשובה, מקצועית, ואמנית של ממש. עושה הכל ברוגע ונועם ועם חיוך על הפנים. ורגע אני אספר לכן שגם מי שלא משוחדת נהנתה מגיא- חברות, אחותי, וכל הגיסות שלי, ביקשו אותה שוב ושוב לכל אירוע והיו מרוצות כל פעם. כולן חיפשו איפור עדין, מחמיא ובטעם טוב, עם מאפרת מקצועית ורגישה לבקשות שלהן- ומצאו בדיוק את מה שחיפשו.בקיצור, אין מה להתלבט!
הצג עוד

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי איפור עדין ממש (אני לא מתאפרת ביום יום) והעדפתי מישהי שעושה גם שיער ויכולה לאפר גם את משפחתי.גיא הייתה פשוט מדהימה מהרגע הראשון, הגיעה אליי לעשות איפור נסיון, הייתה קשובה למה שאני רוצה והייתה זמינה כל הזמן בוואטסאפ לשאלות ומחשבות. לא הייתי סגורה על השיער אז היא הציעה לי המון אופציות, שלחה דוגמאות ועזרה בייעוץ.ביום החתונה גיא הגיעה אלינו והייתה איתנו כל היום, האווירה הייתה מדהימה והיא ממש הייתה כמו חברה. כולנו יצאנו ממש ממש מרוצות, גם אני וגם משפחתי. האיפור והשיער החזיקו כל הערב וזה היה הכי אני! ממליצה בחום!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לגיא הגעתי דרך חברה שלכל אירוע משפחתי לקחו את גיא! לגמרי הבנתי למהגיא הייתה סופר נעימה זמינה מקצועית ומדויקת. הבינה מה אני רוצה ברמה שהרגשתי ביטחון לתת לה להתפרע ולהביא את האיך שלה. הייתי סופר מרוצה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up