כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עד העצם
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הגענו לצהריים עסקית בעד העצם בהרצליה פיתוח. העובדה שהיה הרבה מקום ב13 היתה צריכה לתת לי רמז שמשהו כאן לא מתנהל כמו שצריך, אבל היה חם בחוץ וכבר רציתי לשבת לאכול.   המלצרית היתה מאוד חביבה ונחמדה, זריזה וידעה את האפשרויות שבתפריט. העובדה שלא היו אנשים דווקא היתה טובה כי יכולנו לדבר בלי בעיה, שמענו אחד את השני והיה נעים.   לקחתי קרפאצ'ו (כמובן) למנה ראשונה והמבורגר לשניה. הקרפאצ'ו הגיע בלי רוטב בלסמי, ולמרות שביקשתי שירגיעו בשמן זית פשוט שפכו אותו בלי הכרה. הבשר עצמו היה עבה מדי לעיתים ודק כמו שצריך במקומות אחרים. בקצוות היו סימנים של בשר.. ישן.. קצת. גם את הגבינה שכחו (למרות שאמרו שתהיה, אז הביאו אח"כ). מאוד לא עורר תיאבון.   ההמבורגר היה בסדר, לא משהו שכותבים עליו יותר מדי. לא שהוא היה רע, אבל לא יותר מזה. במסעדה ששמה עד העצם היית מצפה למשהו אחר קצת, לא? את המיים שהיו אמורים לבוא עם ההמבורגר שכחו להביא לי. נו שווין.   לא ממש ברור לי איך המסעדה שורדת בהרצליה פיתוח עם האלטרנטיבות הטובות בהרבה. אולי בערב היא טובה יותר..
הצג עוד

dvdscr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
שוב שתדעו שמדובר כאן על חוויה אישית לחלוטין.הלכתנו לאכול בעד העצם, זוג, והזמנו מקום יומיים מראש.קיבלנו מקום ליד הדלת כשכל הזמן עוברים אנשים ונכנסים בנו. הבהרנו למנהלת המשמרת שאנחנו רוצים מקום אחר (והיה מקום) אבל היא העדיפה לשמור את המקומות ללקוחות אחרים שאולי יבואו (לא היה שמור/מוזמן) ואנחנו ברחנו משם אחרי שהבנו שצהריים נורמלי לא נוכל לאכול שם. אין עם מי לדבר כי למייל שכתבתי להם לא הייתה תשובה וחבל.
הצג עוד

Galitw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום טוב מאוד לסטייקים, קינוחים ואוכל טעים. רוטב החרדל שלהם הוא המאפיין של המקום, ולכן מי שאוהבת חרדל באופן כללי, ועל סטייקים באופן ספציפי, מוזמנת לבקר שם ולנסות. אני ממליצה על עסקיות לא רעות בשעות הצהריים ( 79 ש"ח, לכו על סטייק הסירלוין) תמיד נעים לפתוח את הארוחה עם הסלט המרענן שלהם, עם רוטב חרדל כמובן, ולהמשיך במנות ראשונות כגון פטריות בחמאה, ואז סטייקים. אני אוכלת שם מדי פעם כבר לא מעט שנים, וכמעט אף פעם לא מתאכזבת - אם הסטייק עשוי מדי מייד מחליפים אותו ללא בעיה, והשירות מעולה באופן כללי. הקינוחים על פי רוב מצוינים, וכך גם הקפה. בקיצור, כייף.
הצג עוד

MeirSio   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
היינו בארוחת ערב חגיגית. האווירה סבבה, האוכל בסדר גמור. סה"כ מקום נחמד לבלות בו את אורחת הערב. לא נפלנו מהרגליים. הקפה היה לא רע, ומבחר היינות סבבה לגמרי, מ90 עד 300 ש"ח לבקבוק.

להמשך גלישה באתר
up