כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
C-bar - Bar Service

C-bar - Bar Service

שירותי בר לאירועים
כתובת:ת"א
טלפון:054-6446959
83
82 מתוך 100
לפי 31 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dean   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה פגשנו את יניב שהיה הכי מקצועי והכי פתוח לכל דבר שרצינו. כל שאלה או בקשה שהיו לנו נענו בחיוך ובמהירות.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ליניב הגענו דרך המלצות ואנחנו מחזקים את ההמלצות ואף מוסיפים שקיבלנו יחס מקצועי מהשורה הראשונה, מענה מהיר, אמפתי, אמיתי וכנה מרגע הפניה ועד התשלום שלאחר האירוע. לעומת ברים אחרים שהיינו איתם בקשר, פה הרגשנו שיניב מדבר אלינו בגובה העיניים, לא מנסה למכור דברים לא נחוצים, מתייחס בכבוד וביושר ועם הרבה נסיון ומקצועיות. הבר היה מאוד מרשים, ברמנים מנוסים, בוגרים ואדיבים והמחיר מעולה. לאורך כל הדרך הרגשנו בטוחים והתוצאה היתה עוד יותר טובה מהמצופה. ממליצים בחום! מיכל וירון
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יש אנשים שרק מדברים ויש כאלו שפשוט באו לעבוד. יניב והצוות המופלא מסי-בר לא מזבזבים את זמנם בהבטחות ודיבורים הם פשוט באים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. התחתנו במטעים בחתונת סמי-שטח, יניב והצוות הגיעו ראשונים, הקימו את הבר שעות לפני האירוע, הביאו בר הרבה יותר גדול ומרשים ממה שדמיינתי, דאגו לכל פרט ופרט, היו שירותיים, חייכנים ופשוט מקסימים!!! כמות האלכוהול שרצה בחתונה שלנו הייתה עצומה והם בקלות וביעילות התמודדו עם הלחץ, הביאו ממללאאא אלכוהול לרחבה ובעיקר דאגו שהחיוך שלנו לא ירד מהפנים לרגע :) תודה רבה לכם! אתם אלופים. רותם וטל
הצג עוד

Gaya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה ללא ספק! התחתנו בחתונת שטח וזה אומר שבחרנו את כל הספקים כולל הכל! בין היתר בדקנו כמה חברות בר והבחירה הייתה קשה ומפתה. יש הרבה משחק במחירים ובמה שמציעים. כשיצאנו מיניב מסי בר ידענו שזה פשוט זה. אפשר לעצור את החיפוש... הוא לא היה הכי זול מהספקים שפגשנו אבל לנו היה חשוב השירות, האיכות והאנושיות ובזה סי בר לא רואים אף אחד ממטר! אין משהו שחלמנו עליו ולא היה בחתונה שלנו, הכל בגישה חיובית ובאווירה סופר צעירה, משמחת ומכבדת! הוא עמד בכל ההבטחות שלו מהראשונה ועד האחרונה וההתנהלות מולו היא פשוט כזאת שלא מוצאים הרבה בשוק החתונות. הבר שלו עוצר נשימה ביופיו, הצוות שלו הורס הורס הורס! והאלכוהול... מהשורה הראשונה. לקחנו ממנו כל מה שיכולנו כולל את האלכוהול האיכותי יותר כי פשוט לא שווה לקנות בחוץ שזאת ההצעה שעומדת על השולחן. אין לנו מילה אחת רעה להגיד. יש לנו רק להמליץ. אין מה להתלבט בכלל... הוא הראשון שהייתי סוגרת מבלי לחשוב. המלצה שלנו, בנושא האלכוהול בעיקר.... אמינות ומקצועיות זה משהו שחשוב לשים עליו דגש. זול זה מפתה אבל הטעם שנשאר אחרי לא שווה את זה!
הצג עוד

amitmest   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בבית פרטי ביפו בסוף אוקטובר. דיברנו עם כמה ספקים, אך מהרגע שדיברנו עם יניב - ידענו שהוא הבן אדם שלנו. יניב מקצועי, אחראי, נחמד ואדיב. ההצעה שהוא נתן הייתה במחיר הוגן, הצוות שלו מקצוען, הבר יפה. בקיצור, אנחנו היינו מבסוטים חבל על הזמן! מומלץ! מכל הלב......
הצג עוד

amiridan010   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי הפגישה עם יניב ידענו שזה הולך להיות הבר אלכוהול בחתונה שלנו. אנשים רציניים שיודעים את העבודה ולא מתפשרים על איכות. הבר תפקד בצורה מעולה לאורך כל האירוע. גם הפירוק בתום האירוע התנהל בצורה חלקה ומהירה והמקום הוחזר נקי ללא נזקים.
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו מסי בר לחתונה שלנו בחצר הבית שירות מצוין, עבודה מקצועית במחיר הוגן, דיספליי ובר אסתטיים ואיכותיים, ושירות סבלני וגמיש בבניית התפריט שהיה נדיב ואיכותי. בקיצור - מומלץ מאד!
הצג עוד

שירי 45   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
80 מתוך 100
סי באר הם הספק הבלעדי של יקבי קיסריה. הכל היה באמת בסדר גמור למעט ההתנהלות של הבר עם האלכוהול שהבאנו מבחוץ. רצוי לוודא שמנהל הבר יודע מה אתם רוצים עוד לפני האירוע ולסמן בקבוקים בצורה ברורה.
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
סי בר המהממים!!! תודה על שלקחתם חלק בחתונה שלנו! אתם צוות מדהים הייתם מהממים אחד אחד ובמיוחד יניב המדהים שליווה אותנו לאורך כל הדרך!! אוהבים המון!! וכמובן שממליצים בחום!!
הצג עוד

orenbrk24   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יניב המדהים הרשים אותנו כבר בטלפון הראשון. היה חשוב לנו בר איכותי לפנק את האורחים ואחרי חיפוש נרחב ומפגשים עם ברים שאכזבו אותנו סוף סוף הגענו לסי בר. אפשר לסמוך על יניב העיניים עצומות. עמדת בר יפה, אלכוהול איכותי (בירה מהחבית!), צוות מעולה ושירות מצוין שהשאירו אותנו גאים מול האורחים שלנו! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up