כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

צרופים- עליזה חביב

צרופים- עליזה חביב

הזמנות לחתונה
טלפון:09-7664522
94
98 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יעל ויואב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה היא מעצבת מאוד מוכשרת, עם מבחר עצום ומגוון של הזמנות. הגענו אליה דרך שלל המלצות מאתר זה והיה לנו חשוב לתת אחת משלנו!עליזה יודעת לעצב לכל לקוח בדיוק את מה שמתאים לאישיותו ולסגנון שלו, תוך שמירה על מקוריות רבה.ההזמנות שלנו זכו לאינסוף מחמאות ואין לנו ספק שעשינו את הבחירה הנכונה!מעבר להכל, חשוב לנו להדגיש שעליזה פשוט מקסימה! היא סבלנית, קשובה והרגשנו לאורך כל התהליך כמה חשוב לה שנצא מרוצים.
הצג עוד

נגה דודאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעליזה עם רעיון כללי של איזה הזמנות אנחנו רוצים. עליזה מיד הבינה את הכיוון והראתה לנו מבחר עצום של הזמנות בסגנון. בסופו של דבר היא עיצבה לנו הזמנה מדהימה, מיוחדת אך עדינה- בדיוק כמו שרצינו. לאורך כל הדרך עליזה הייתה מקסימה ביותר, סבלנית וקשובה לדרישותינו. ההזמנות יצאו מדהימות!!! האורחים התלהבו מאד ולא הפסיקו להחמיא... תודה עליזה! :)
הצג עוד

שירי ו.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעליזה בעקבות ההמלצות עליה באתר ובגלל הנוחות, היא קרובה. בביקור הראשון התרשמנו מאד וראינוכמה אפשרויות. אך אנחנו ניסינו להוזיל עלויות ולעצב לבד במחשב ולשלוח לדפוס. התוצאה היתה מאכזבת כלכך!!! חזרנו לעליזה שקיבלה אותנו שוב מאד יפה, שיפרה את הרעיון הבסיסי שלנו מאד, וגם יצא לנו עדיין מחיר טוב והוגן. עליזה היתה כל הזמן מאירת פנים, מקצועית ומהירה מאד
הצג עוד

מעיוס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה מקסימה ומקצועית מאוד,משתמשת בטכניקות מיוחדות ואיכותיות.קשובה לאופי הלקוח.משלבת את ניסיונה ודעתה לרצון הלקוח.מבצעת עבודה מדוייקת ואיכותית.יש מגוון אפשרויות בחירה.משתמשת בחומרי גלם איכותיים תוך שמירה על איכות הסביבה.ובנוסף....עומדת בזמנים.
הצג עוד

חגיתאסף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מאוד נהננו לעבוד מול עליזה. יש לה מבחר גדול של הזמנות, והיא מתאימה אותן בכישרון רב לאופי של כל זוג.עליזה מאוד זמינה ונגישה, והיא זו שהתקשרה להזכיר לנו לאשר את ההזמנות ולאסוף אותן, ולא להיפך...בחרנו הזמנה פשוטה יחסית, אבל עם ההקפדה והיצירתיות של עליזה זה יצא ממש אלגנטי .כ"כ נחמדה ונעימה שחשנו צורך לשתף גם אחרים (וזה בד"כ לא קורה לנו...)
הצג עוד

נופרי26   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה היא הראשונה שהגענו אליה,אחרי חיפושים באינטרנט החלטנו ללכת על עיצוב שרואים בעיניים ולא דרך מסך מחשב,אז קראנו חוות דעת על עליזה וכך הגענו אליה. עליזה שמחה לקבל אותנו אפילו שהשעה הייתה מעבר לשעות העבודה שלה,היינו די קרובים לאירוע ולכן היא התפלאה נורא שהגענו ברגע האחרון,אך קיבלה אותנו בכיףובשמחה. הציעה לנו מבחר ענק של הזמנות,המבחר באמת היה עצום והיא ניסתה להבין מה אנחנו באמת רוצים. האמת היא שאנחנו בעצמנו לא ידענו עד שהגענו לסגנון הרצוי.היה לנו חשוב למצוא הזמנה שמתאימה לנו בתור זוג ולא משהו בנאלי שכל הזוגות הולכים עליו. נדלקנו על הסגנון המצוייר מציורייו של מורדליו ולכן החלטתנו ללכת על איזשהו ציור מצחיק.בסופו של דבר בחרנו ציור ועליזה עיצבה אותו ושיפרה אותו עם צבעים "צעירים" ומדליקים. הכל נעשה צ'יק צ'ק,כל שאלה עליזה הייתה לשרותינו ותמיד בחיוך. בסוף התהליך הזמנו יחסית מעט הזמנות מכיוון שהיו מעט אורחים,ועליזה הציעה להגדיל את הכמות,לא תיארנו שנצטרך עוד הזמנות ולכן לא הגדלנו.ברגע האחרון התגלה לנו שהזמנות שנשלחו בדואר "נעלמו" או לא הגיעו ליעדם, מכבוד לאנשים החלטנו להתקשר ולהסביר לעליזה את המצב,עליזה שמחה לעזור ובלי לחשוב פעמיים עשתה הזמנה מהירה. אישה פשוט מדהימה!!!!!!היה לנו כיף לראות את החיוך על פני אורחינו ברגע שקיבלו את ההזמנה כי זה כ"כ שיקף אותנו כזוג.
הצג עוד

tooli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעליזה דרך אתר מתחתנים, לא שמענו עליה המלצות לפני כן מעבר למה שקראנו פה באתר.עליזה נפגשה איתנו בערב שהסטודיו היה למעשה כבר סגור, והראתה לנו עשרות דוגמאות של הזמנות שאחת לא דומה לשנייה, בסופו של דבר היא הבינה מה הכיוון ומיקדה אותנו לשתיים שלוש דוגמאות בסגנון שרצינו. לאחר שבחרנו את ההזמנה תוך יומיים שלחה לנו עליזה למייל 2 דוגמאות של אותה הזמנה בצבעים שונים, היה לנו קשה לבחור כי כל אחת הייתה יותר יפה מהשנייה (-:תוך שבוע ההזמנות היו כבר אצלנו כולל מדבקות ומעטפות שגם הזמנו דרכה.בשורה התחתונה הייתה חוויה קצרה אך מהנה- מומלץ בחום!
הצג עוד

nrmm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עליזה בחורה מקסימה, חייכנית ואמנית אמיתית!!!אחד הספקים שהיה יותר כיף לעבוד איתו.הגענו לעליזה כשלא ממש ידענו מה אנחנו מחפשים והמגוון הרב והראש היצרתי של עליזה עזרו לנו להחליט די מהר.עליזה הוציאה לנו הזמנה מדהימה שגרפה פידבקים חיוביים מכל קשתות הגיל.מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

jetlag   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מאוד מקצועית, מאוד נעימה.עמדה בלוחות הזמנים הלחוצים שלנו ועם חיוך... פשוט היה כיף לעבוד איתה, למרות הגענו ברגע האחרון ולמרות שרצינו הזמנה מאוד מיוחדת ויוצאת דופן.כשראתה שהמיחר קצת יקר לנו, הציעה דרכים להוזיל - נייר מסוג שונה, מעטפות יותר פשוטות ועוד כמה רעיונות יצירתיים שהוזילו את העיצוב.
הצג עוד

bz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לעליזה במקרה וגילינו מעצבת מצוינת שתוך זמן שיא יצרה לנו הזמנה מדהימה.גם היה לנו חשוב שהחיתוך יהיה מדויק והתוצאה היתה מעל לציפיות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up