כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ינשוף צלמים - אייל דיין / ארז מדר

ינשוף צלמים - אייל דיין / ארז מדר

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0504463502
95
99 מתוך 100
לפי 79 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין דברים כאלה בעולם!!!!! אנשים מדהימים וכישרוניים בטירוף, זורמים, מצחיקים, קליליים והכי חשוב מקצועיים וראו את זה בכל שלב ושלב בחתונה, לא פיספסו דבר, ממש עשו לי את האירוע!!!!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב15.6.16, אייל היה הצלם הראשון שפגשנו ולא היה צורך בחיפושים נוספים! אייל והינשופים הם צוות מדהים,קליל וכייפי! יום החתונה עבר באווירה כל כך טובה, ממש נהננו ממהלך היום! בכל התקופה שלאחר מכן ההתנהלות מולם היתה מושלמת- הם היו קשובים לכל בקשה שלנו, מקצועיים וסבלניים. הכל תמיד נעשה בחיוך! והתוצאות... מושלם! האיכות ברמה הכי גבוהה שיש, הסרט מהמם והאלבומים מדהימיםםםם- החל מהתמונות ועד לפרטים הקטנים של העיצוב. מה שהכי בולט בעבודה של הינשופים זה שהם יודעים לתפוס רגעים שמביעים המון רגש, התמונות מצליחות להעביר כל כך הרבה. בקיצור, אנחנו סופר מרוצים וממליצים בהמון אהבה. נוי ודותן 15.6.16
הצג עוד

avishayrr   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
את אייל וארז הכרתי במסגרת עבודתי כמנהל אירוע באחד מגני האירועים במרכז. מהתחלה התרשמתי ממנו כצלם מקצועי וכאדם לבבי. במהלך השנים שאחד החברים התחתן וביקש ממני המלצה לצלם (אמר שזה חייב להיות אדם נעים וסימפטי) מיד אייל וארז קפץ לי לראש. לאחר הפגישה של החברים עם אייל הם אמרו שהוא בדיוק האדם שהם חיפשו וסגרו איתו. מכן הוא כבר היה האדם הראשון והיחיד שהמלצתי עליו, ותמיד יצאו ממנו מרוצים.... עזבתי את תחום החתונות ולאחר שנתיים התארסתי. ידעתי שאייל מבחינתי הוא הבחירה הנכונה אך השארתי זאת לארוסתי (שיר). לאחר הפגישה גם לה היה ברור שאנחנו הולכים עם אייל והצוות שלו(ארז ואבישי)! החתונה התקיימה ביום שישי בצהרים (11 בבוקר) מה שאומר שינשוף כבר הגיעו למספרה ברבע לשש! (אייל לחץ עלינו להקדים את המספרה כמה שאפשר כדי שיהיה זמן לצילומים ושלא נמהר! וכך עשינו לשימחתנו) הצילומים היו נהדרים (שנינו לא כל כך אוהבים את כל העניין של להיות במרכז) ואייל, ארז ואבישי נתנו תחושה נעימה וכיפית! באירוע עצמו הם תמיד היו בסביבה ולא היה צריך לחפש אותם אף פעם! בקיצור צוות מקצועי מכל הכיוונים. המחיר הוגן והתמורה!!!! מדהים! צילומים מדהימים והוידאו סוף הדרך (ולא חסרה אף דודה :-> )! הצילומים הגיעו תוך פחות משבוע (היו מוכנים למחרת אך אנחנו לא היינו בראש לקחת אותם) הווידאו הגיע לאחר פחות משבועיים! בדיוק יומיים לאחר שבחרנו את השירים ! ללא ספק הם האנשים הנכונים להיות סביבם ביום הכל כך חשוב הזה! נראה שמפה אני ממשיך להמליץ עליהם :-)
הצג עוד

Ronilee & roi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הפגישת ספקים הכי קצרה שהיתה לנו!!תוך רבע שעה בדיוק הבנו שאנחנו עומדים מול אנשים בגובה העיניים!אנשים מצחיקים וזורמים! העבירו לנו את היום בצורה מושלמת!! מומלצים ביותר!!!!
הצג עוד

galyosef   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מאוהבת בצלמים המושלמים שלנו! התחתנו לפני שבועיים בדיוק (23.6.16) וינשוף היו הצלמים שלנו. הבחירה המושלמת. כשרון שאין לתאר, ארז ואבישי הגיעו אלי בצהריים ואייל הצטרף בערב. צוות של מוכשרים, אחד אחד! אני סגרתי איתם למעשה כבר לפני 6 שנים כשאחותי התחתנה. כבר אז אמרתי להם שהם יהיו הצלמים שלי. כשחזרתי הם לא האמינו. פשוט כשרונות. מדהימים. מצחיקים. כייפים. אין מילה שלא הייתי אומרת! ממליצה בחום ובאהבה! הבחירה הכי נכונה שיש! נגמר עידן התמונות המזוייפות, יש את ינשוף❤
הצג עוד

herutip92   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך 13.3.16 לאחר חיפושים רבים אחר הצלם המושלם הגענו לאייל וברגע התאהבנו. החוויה באותו היום הייתה מושלמת, אייל וארז נתנו לנו הרגשה טובה, נעימה ובטוחה ושלא נדבר על התמונות שיצאו מושלם. הם תפסו רגעים יפים ונדירים והכי הכי חשוב, שבוע לאחר החתונה אייל כבר העביר לנו את התמונות וחודש לאחר מכן כבר היה לנו ווידיאו ותמיד אייל היה זמין לכל שאלה ובקשה שלנו. בקיצור מומלץ מאוד מאוד!! אחת הבחירות הטובות שעשינו בחתונה:)
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר את החוויה המדהימה שעברנו עם ינשוף צלמים, אנחנו לא ממש אוהביי מצלמות אך התאהבנו ברגע אחד במצלמה ובצלמים שנתנו לנו את התחושה הכי טובה ונעימה וההרגשה שהמצלמה פשוט בלעה אותנו מרוב אהבה. אין עליכם נפגש בשמחות הבאות.
הצג עוד

Raz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימים, הצוות של ינשוף צלמים פשוט מס' 1. ליוו אותנו מתחילת היום ויצרו לנו את האווירה הכי טובה וכיפית שיכולה להיות. ינשוף צלמים מקצועיים ברמות אחרות, ידעו לתפוס כל רגע חשוב ומרגש בחתונה. ביום החתונה נפלנו על יום אביך, למרות כל זאת אייל וצוותו ידעו לקחת אותנו למקומות בהם לא יראו את האובך והצילמוים יצאו פשוט מדהימים. אחרי שקיבלנו את הצילומים הבנו עוד יותר כמה ינשוף צלמים הם הכי טובים שיש, התמונות יצאו פשוט מדהימות. עכשיו אנחנו מחכים רק לראות את סרט החתונה ואת האלבום.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הצוות המקסים של ינשוף צלמים ליווה אותנו בחתונה ופשוט עשה לנו כיף גדול. אייל, ארז ויונתן, צלמים מקצועיים, אנושיים, נעימים וכיפיים, ליוו אותנו מתחילת היום בצחוקים, רוגע ואווירה טובה. עשו לנו תמונות יפייפיות ותפסו כל מיני רגעים מצחיקים ומיוחדים, ופשוט גרמו לנו, למשפחות ולאורחים שלנו להתאהב בהם. ממליצים מאוד!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אייל וארז מקסימים! מעבר לזה שהם מצחיקים וזורמים בטירוף הם עזרו לארגן לי הפתעה בצילומי החוץ שארגנו המשפחה ובעלי כשכל הדרך אייל רק דואג שהאור יהיה מספיק טוב לצילומים. בקיצור מקצוענים אמיתיים שגם אחרי החתונה דאגו להעביר לנו את התמונות והסרטים במהירות וכמובן עם חיוך מומלצים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up