כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הביסטרו של נעה

הביסטרו של נעה

בתי קפה
טלפון:03-5184668
0
59 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ornashv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגענו לא. בוקר ביום ו' האחרון - במילה אחת: אכזבה. השירות גרוע - בלי הגזמה: "טיפלו" בנו 5-6 מלצרים, כל דבר היינו צריכים לבקש מס' פעמים מכל אחד עד שהואילו להתייחס, האוכל היה אכיל במקרה הטוב. שקשוקה שהזמנו הוחזרה כי היתה בטעם של שרוף (מי אמר מחבת לא נקייה??) הגיעה מחדש אחרי חצי שעה שרופה עוד יותר. ויתרנו על הנסיונות ורצינו להחזיר את המנה, אבל לא הצלחנו כי לא ניתן היה לתפוס מלצר. השולחן היה מלוכלך ומלא בשאריות שעווה ובכלל המקום מלוכלך ומוזנח - אעלק עיצוב "אקלקטי". המחירים גבוהים והמנות קטנות. להשלמת החוויה גם חנייה היה מאוד קשה למצוא באזור. בקיצור – לנו היתה חוויה מזעזעת ויקרה וממליצים בחום לא להתקרב!
הצג עוד

איבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100

Lady Sababa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הביסטרו של נועה, היא מסעדה נוספת  במתחם של ניר צוק ביפו, מסעדה קצת אחרת, שהזכירה לי מקום בגואה ( שזה בגדול כמובן חיובי, תחושה של מקום אחר רחוק, אווירת טיול, ניקיון? (למרות שעושה רושם שזה לכלוך מכוון ומעוצב )  : )),  המסעדה ממוקמת בחצר בין שני בניינים, עם חלל גבוה וגג המחבר ביו הבתים, יש בחצר הרבה עציצים ופריטים ישנים (כנראה משוק הפשפשים הקרוב) ובעיקר אוירה אחרת מכלל המסעדות התל-אביביות הסטנדרטיות.... ישבנו על הבר כי לא הזמנו מראש וכל המקומות היו מוזמנים, בעיקר בגלל שעת הסיפור לילדים שמתרחשת באחת עשרה, (אני חייבת להודות שלא הרגשנו את המון הילדים אבל אולי זה בגלל שכולם היו ממש מרותקים:  )),  הזמנו ארוחת "בוקר השף" היה נחמד אבל לא יותר מזה, הארוחה כללה ביצת עין (מ-3 ביצים), לחם, מיץ קפה , סלמון מעושן ומגוון סלטים: טחינה ירוקה, טחינה מתוקה? (עדין לא הצלחנו להבין מה זה : )) סלט ירקות מטובל (במידה רבה מדי בעשבי טיבול שונים), לבנה, חציל כבוש, וסלט בורגול ( 65 ש"ח). לסיכום בינוני , כדאי להגיע עם ציפיות לא גבוהות (למרות שזהו ניר צוק) ואז תיהנו.  
הצג עוד

gadiguy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
המקום חבוי בסמטה יפואית מתפוררת עם חן מיושן של ימים אחרים. קצת מבולגן, לא ממש נקי, אבל מאד כריזמטי ורומנטי. אכלנו ארוחת בוקר עם שם ערבי שכללה מיצים מעולים, ריבות מעלפות וחציל קלוי בטחינה שאפשר לכתוב עליו בלאדה. הארוחה הוגשה עם לחמניות חמות מהתנור שהיה להן ריח משגע והעלו אדים כמו בסרט מצוייר. הביסטרו הוא חלק מהמתחם של ניר צוק, ומרגישים את זה. האיש הזה הוא הפרדי מרקורי של האוכל: מאד אקסצנטרי, קצת הומואירוטי, ותמיד עסיסי ומפתיע. הוא היה שם עם עיני הכלבלב שלו וכאילו התחנן שנאכל אותו. בקושי סירבנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up