כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בראשית - שמלות כלה

בראשית - שמלות כלה

שמלות כלה
כתובת:רמת גן
טלפון:03-5749151
92
96 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את שמלת הכלה שלי קניתי בסטודיו בראשית של אורית ברש, נהנתי מכל רגע בתהליך. היא זרמה איתי בכל רעיון ורצון ויצא בדיוק כמו שרציתי.ממליצה בחום לכל המעונינות בשמלות יפות במחירים הוגנים!
הצג עוד

nogaes   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורית הייתה הראשונה שהגעתי אליה לחפש שמלת כלה אחרי שחזרתי שוב ושוב לתמונות שבאתר שלה בשיטוטים באינטרנט. היא נתנה לי 5 שמלות למדוד, ולאו דווקא שמלות שהייתי חושבת עליהן לבד, והראשונה פשוט התאימה בול, ואותה באמת לקחתי בסופו של דבר. הסגנון של השמלות עדין וקלאסי ויפהפה. השמלה הייתה מיוחדת ויפה ועדיין נוחה מאוד. אורית נחמדה, נעימה, עניינית ומקצועית, וידעה לתת טיפים מעבר לבחירת השמלה (דרכה הגעתי למאפרת שלי גם). האווירה אצלה מאוד נוחה ונעימה, והיא יודעת להתאים שמלות בצורה מצויינת למבנה גוף ולסגנון, ומלאת טעם אישי. המחירים סבירים וממש נעים להגיע אליה.ממליצה בחום!!!נגה
הצג עוד

sharonadam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו שמלה משגעת ואורית מדהימה!אורית מקסימה, הרגשתי מאד נוח ונעים מהפגישה הראשונה ובמהלך כל המדידות.עיצוב השמלה שלי יצא מדהים ובדיוק מה שרציתי. אורית היתה מאד קשובה לכל הערה שהיתה לי לגבי השמלה - השמלה יצאה מושלמת בשבילי. כל מי שראה את השמלה החמיא לי מאד.השמלה היתה מאד נוחה ונעימה ולא הייתי צריכה לדאוג לגבי השמלה במהלך כל יום החתונה.
הצג עוד

yaeloded   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המקום הראשון שהייתי, ובתוך שעה כבר היתה לי שמלה. (ואני לא בן אדם קל, לוקח לי יותר זמן לקנות ג'ינס וגופיה)מגוון שמלות עשיר ויפה במחירים שווים לכל נפש.מדדתי 3 שמלות, ואת השלישית אהבתי במיוחד, אבל היה לי משהו חסר, אורית הבינה את הראש שלי מייד, ופשוט זרמה איתי, ויזמה כל מני תוספות ושינויים ששדרגו לחלוטין את השמלה והפכו אותה לשמלה מדהימה.עמדה בלוחות הזמנים בצורה יוצאת דופן, שבוע לפני החתונה היתה לי שמלה מוכנה בבית, שבסה"כ נכנסתי אליה בפעם האשונה חודש וחצי לפני החתונה.לא הפסקתי לקבל מחמאות, השמלה היתה פשוטה ומדהימה ביופיה, עד עכשיו לא מפסיקים לדבר על יופיה.
הצג עוד

זיו חכם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורית נתנה לי יחס אישי וחוויתי ( לא כל יום מוצאים ספק כזה..) .הקולקציה שלה מדהימה ! והשמלה שבחרתי עוד יותר ! המחירים נוחים לכל כיס..ממליצה ביותר !
הצג עוד

eilatr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בנובמבר השנה. הגעתי ל"בראשית" אחרי שבמשך כמעט שבוע עברתי באתר של מתחתנים על כמעט כל השמלות שקיימות וברגע שראיתי את השמלות של בראשית ידעתי שזה בדיוק הסגנון שאני רוצה ובמחירים שפויים, של שמלות מיוחדות מדהימות ועדיין נוחות, לא כאלו רואים בכל חנות. כשהגעתי לשם עוד לא ידעתי איך זה בחנויות אחרות, אבל בדיעבד הבנתי שהיה לי פשוט מזל שזה המקום ראשון אליו הגעתי. החנות היא בעצם חדר בבית של אורית. ובהתאם היחס אישי, לכל אחת שמגיעה יש את הזמן שלה להתרשם מהשמלות, למדוד והכל בשיא האינטימיות ובלי לחץ של כלות שמחכות בתור. אחרי שכבר בחרתי שמלה והייתי דיי בטוחה שאותה אני רוצה החלטתי ליתר ביטחון לקפוץ לת"א לראות עוד קצת שמלות כדי שאוכל להחליט. דיי מהר הבנתי שאין שום סיכוי שאני אמצא שמלה יותר יפה מזו שראיתי אצל אורית (שלא לדבר על המחיר...). גם היחס שקיבלתי היה פשוט שונה. בזמן שקיבלתי בחלק מהמקומות את ההרגשה שמוכנים למכור בכל מחיר בלי לחשוב על איך היא נראית עליי כשאצל אורית היה ברור לי שפשוט חשוב לה שהשמלה באמת תתאים לי וכשהיא חשבה ששמלה מסוימת לא מתאימה - היא פשוט אמרה לי את זה. אח"כ היו לי עוד 3-4 מדידות, והרגשתי כל פעם איך אורית שמה לב לכל הפרטים הקטנים, גם לאלה שלא אני ולא המלווה שלי למדידות שמנו לב אליהן. הרגשתי ממש שאפשר לסמוך עליה שהשמלה תצא מושלמת ובאמת זה מה שהיה. בחתונה היה מדהים ופשוט לא הפסיקו להחמיא על השמלה שהייתה פשוט יפייפיה! בקיצור מומלץ בחום גם בגלל המחיר אבל בעיקר בגלל האיכות והשירות!
הצג עוד

tuti-tmm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מה שהייתי בטוחה זה שאני לא רוצה להשקיע יותר מ-4000 ש"ח על שמלת כלה.בראשית היה המקום הראשון שהגעתי אליו. חשבתי שאני רוצה שמלת וינטג'. השמלה שבסופו של דבר בחרתי היתה בערך השמלה היחידה הלא וינט'גית שיש לאורית.. והייתי הראשונה שלבשה אותה- שזה פלוס רציני מבחינתי. הלכתי לעוד מקומות עם מחירים סבירים אבל חזרתי לבראשית. אורית פשוט אישה מקסימה וסבלנית והכי חשוב- מקצועית. באתי לשתי מדידות בנוסף והייתי פרפקציונית ביותר והיא לגמרי זרמה איתי ונתנה לי הרגשה טובה מאוד. השמלה היתה מהממת, הכי קלאסית שיש, ונראיתי מליון דולר!(חבל שגודל התמונה פה הוא רק 60 KB!)
הצג עוד

הרונית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חברים ובייחוד חברות יקרות התחתנתי לפני כשבועיים ב5.12.10 חיפוש שמלה לא היה פשוט כיוון שמידותי קטנות יחסית וכן הסכום שהחלטתי להקציב לשמלה ועל כן רחוב דיזינגוף נפסל לאחר ביקורים חוזרים ונשנשים.בהמלצת אימי הגעתי לבראשית אורית בראש, האווירה האינטימית והבייתית כבר גרמה להרגשה של משהו אחר.אורית מקסימה זרמה איתי ויצרנו יחד שמלה מדהימה, יפה, קלילה, ומיוחדת בדיוק כפי שרציתי והכי חשוב שהרגשתי שאני לא מחופשת למישהי אחרתממליצה בחום.
הצג עוד

danakarmi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הצטרפתי לחברה שמתחתנת ותפקידי היה לתת חוות דעת נוספת.ראשית אהבתי את הסטודיו הבייתי והאווירה האינטימית והלא מסחרית.גם אורית,בעלת הסטודיו קיבלה את פנינו בחיוך אבל מעבר לחביבות,התרשמתי שלאורית יש המון ניסיון ומיד קלטה מהי הגזרה שהכי תתאים לחברתי היקרה.מה שעוד אהבתי היה גם סגנון השמלות:.פשוטות,במראה נקי ובלי הרבה קישקושים .אני את תפקידי בצעתי נאמנה,שכן אמרתי לחברתי את דעתי,ואם זה היה תלוי בי,כבר הייתי מזמינה,באותו רגע.חברתי לא עשתה כך והלכה לעוד כמה מקומות,שכן היא הייתה חייבת לראות עוד דגמים, (לדבריה "אי אפשר לקנות את השמלה הראשונה שרואים") אבל שלושה שבועות אחר כך,התקשרה וביצעה את ההזמנה.שמחתי.מחכה כבר לחתונה....
הצג עוד

shked1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקראת חיפושי אחרי שמלת כלה התחלתי לשוטט בין האתרים הרבים של מעצבי שמלות הכלה.תפס את עיני האתר של בראשית. השמלות קלילות ועדינות בדיוק כפי שחיפשתי.הגעתי לאורית לאחר ביקור בשני מקומות נוספים והוקסמתי.המקום אינטימי ונעים (אין בעיות חניה - יתרון גדול!!!), אורית נעימה מאוד וקלטה אותי מיד. בסבלנות רבה ובהקשבה לרצונותי התאימה לי שמלה בדיוק כפי שרציתי. אחד הייתרונות הגדולים ביותר הוא המחיר! השמלה שלי עלתה 4200 ש"ח.ממליצה לכן מכל הלב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up