כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב עמיהוד סלומון

הרב עמיהוד סלומון

רבנים ועורכי טקסים
96
99 מתוך 100
לפי 191 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alisa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי דרך המלצה של חברה שכבוד הרב הוביל וביצע את החופה כשהייתי נוכחת. אדם נעים הליכות, עם גישה חיובית וכבר בשיחה הראשונה סגרנו שיהיה הרב המחתן.בצענו 2 פגישות בזום שהיו מעולות, ונתן לנו מענה על כל השאלות.בנוסף, גם בתהליך מול הרבנות היה זמין לכל שאלה ועזר בכל מה שהיה צריך.את החופה הוא ערך בצורה מקסימה ומצחיקה, לאחר שאילת שאלות עלינו (מהשיחות המוקדמות) - ניהל את החופה וסיפר והעביר את הלחץ באופן מצחיק ומקסים. גם כל המוזמנים היו קשובים לו, והיה ענייני וקשוב.בחירה מעולה, ממליצה לכל זוג להרים טלפון ולסגור - כל הלחץ של החופה יעלם לכם!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הרב עמיהוד היה הדבר הכי מדויק וחיובי בחופה שלנו! בתור זוג שלא בא מרקע דתי, עמיהוד ידע להתאים את עצמו לצרכים שלנו ולהנגיש לנו את החופה בצורה הכי נעימה וקדושה שאפשר! ממליצים מאוד!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רצינו טקס קליל, עם הומור ומכובד וזה בדיוק מה שעמיהוד סיפק לנו. עמיהוד גם נתן לנו גם להקריא נדרים אחד לשנייה, דבר שהיה לנו מאוד חשוב. אנחנו שנינו לא קרובים לדת בכלל והוא היה מושלם בשבילנו ובשביל כל האורחים.
הצג עוד

Hili   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה שאנחנו נתחתן בחתונה יהודית, אבל היה חשוב לי מאוד להיות חלק מהחופה ולא להרגיש כמו עציץ.עמיהוד דאג לחוויה מדהימה לאורך כל הדרך!בנינו יחד איתו את הטקס, הוא דאג שנרגיש בנוח עם כל משפט ואפשר לנו להוסיף אלמנטים אישיים בחופה.בחופה הקראנו אחד לשניה ברכות, הענקתי טבעת לבן זוגי, נתנו לבני המשפחה להקריא את 7 הברכות, האחים שלי הקריאו ברכה לחיילי צה"ל, שברנו שנינו את הכוסות וגם אני חתמתי על הכתובה והייתי חלק מהתהליך.גם החברים שהכי אנטי דת אמרו לנו שהייתה חופה מושלמת. הטקס פשוט היה כל כך אנחנו.עמיהוד דיבר עלינו בדרך כל כך מרגשת שהרגישה שהוא באמת מכיר אותנו, הטקס היה מרגש, ולא הרגיש כבד וכל הקהל הרגיש שהוא לוקח חלק בטקס.
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הרב עמיהוד היה מאוד קשוב ונעים, היה לו חשוב להכיר אותנו לעומק ולשמוע איך אנו מעוניינים לקיים את החופה. בזכות אלו ידע הרב לקיים טקס נעים ומונגש לקהל הרחב.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה הרגשנו איתו מאוד בנוח, משרה אווירה נעימה, אומר בדיוק מה הולך להיות (מוריד לחץ משמעותי) במהלך החופה, בדיוק מה הוא יגיד ומאוד מתחשב ברצונות ובשינויים. העביר את הטקס שלנו בהומור וקלילות…כמה וכמה אנשים בסוף הטקס שאלו לשמו. בנוסף, היה זמין עבורנו.
הצג עוד

mor.wainberg.97   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הרב עמיהוד סלומון מקסים מאוד עשה לנו טקס מרגש קליל קצר ויפהמבין שלל הדברים בחתונה קיבלנו עליו המון תגובות חיוביותהיה לו חשוב לדעת מה הסיפור שלנו בתור זוג והוא העביר אותו בטקס בצורה מקסימהבנוסף הוא הקל עלינו את כל התהליך ולא הלכנו לרבנות אפילו פעם אחת דבר שהיה מאוד קל וחשוב לנו !!
הצג עוד

ספיר כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הגענו לרב עמיהוד דרך המלצות בפייסבוק ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו בו!! לכל אורך הדרך הוא היה זמין לכל שאלה, ביצענו תיאום ציפיות לפני החתונה וטקס החופה היה מרגש וקליל כמו שרצינו. ממליצה בחום!

רוז   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברים, שמענו רק דברים טובים, בעיקר שהוא עושה חתונה ממש קלילה, מצחיקה ומהירה וכך אכן היה. קבענו עם עמיהוד פגישה. בפגישה הוא שאל עלינו, על הסיפור שלנו, איך הכרנו ורשם הכל לעצמו. עבר איתנו על הדברים שהוא הולך להגיד פחות או יותר בחופה והכל היה נשמע מושלם! כולל הפאנצ׳ים שהוא הכניס שם ❤️
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
את עמיהוד ראינו בחתונה של חברים וישר אחרי כבר ידענו שהוא הולך לחתן אותנו!מצחיק, מקצועי, קליל. גרם לכולם להקשיב לאורך כל הטקס!הכל היה באווירה טובה, מהפגישה הראשונה.לאורך כל הדרך התאים את עצמו אלינו, שאל עלינו, הנחה אותנו בנועם בסבלנות ובציניות שלו:)הבחירה הכי טובה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up