כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הויה - טקס ישראלי
96
98 מתוך 100
לפי 170 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
רצינו לעשות טקס חילוני, שישקף את הרצונות והערכים שלנו. שמענו דרך חברים על הויה והם חיברו אותנו למנחת טקסים שעזרה לנו לכתוב את הטקס הכי מרגש ומשפחתי שיכול להיות. כל הערב קיבלנו תגובות מדהימות מאנשים על כמה מרגש היה הטקס, ובשבילנו היה בו את כל מה שרצינו!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
95 מתוך 100
בהתחלה עברו איתנו על המקורות, מה הטקס, מה מסמל ומה הטקסטים המקוריים אומרים . שלחו אותנו עם ספר רעיונות הבייתה שנחשוב מה מתאים לנו. כתבנו טקס, נוגה סמיה דייקה ותיקנה אותנו עד לטקס המושלם שנוצר בסוף. באירוע הנחתה במיקצועיות ולבביות, היה מאוד נעים ומרגש. אומר שנאלצנו לדחות את האירוע בשל 7/10 והוויה ונוגה היו מאוד גמישים איתנו.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
וואו! פשוט וואו!מההתחלה, השירות חם ונעים, מסבירים על כל השלבים. יורדים לפרטים הכי קטנים ועמוקים. עורך הטקס שלנו- רם אפרת איש מדהים. הרגשנו שהוא ממש כמו חבר, השקיע בלהכיר אותנו ולהיות לצידנו לאורך כל הדרך מכל הלב. עשה הכל ברגישות ומקצועיות. אין עליו באמת!!!לא מפסיקים לשאול אותנו מי היה עורך הטקס!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כל מי שמחפש לעשות טקס שיוויוני, אזרחי ואישי ממליצה את הוויה. גם מי שרוצה לכתוב טקס ביחד איתם ושחבר או קרוב יעביר אותו .. בנוגע לתהליך שלנו- סגרנו דרך הוויה והציעו לנו את מיה מורג . ברמה האישית מאוד התחברנו למיה, רואים כשבן אדם עוסק במשהו מעומק הלב, ואיתה זה הרגיש שהלב פתוח ונוכל להיות הכי אנחנו שאפשר. היא כתבה טקס מרגש עם קצת מצחיק בדיוק כמו שרצינו והתגובות עליו היו מהממות.
הצג עוד

Omer   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אז לאחר שיחה נעימה עם הויה שודכנו למיה מורג המקסימה. מיה בהחלט תאמה למה שחיפשנו בעורכ.ת טקסים בנועם, בקלילות ובצחוק שהביאה איתה בפגישות. מיה כתבה לנו טקס מדויק, מכבד ושוויוני שריגש את כל האורחים וקיבלנו עליו ועליה המון מחמאות. מאוד מרוצים ושמחים!
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה עם הוויה הייתה טובה מרגע שהתקשרנו ורצינו לברר לגבי התהליך ועד הסגירה עם מנחה הטקס. אנחנו היינו עם עמית מורג והיה מעולה, אם זה מהשיחת הכרות הראשונה ועד להסברים שלו על הברכות.גם בניית הטקס התנהלה בצורה מעניינת וכיפית כשעמית מכווין אותנו ומייעץ לכל דבר שרצינו ובכל זמן. ממליצים! גיא ושחר
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
90 מתוך 100
במקור היה בינינו (בני הזוג) אי הסכמה בנוגע לאופן ניהול הטקס, צד אחד רצה לעשות את החתונה דרך הרבנות כפי שהיה נהוג במשפחתו, בעוד שהצד השני התעקש מאוד על חתונה חופשית ובסגנון משלנו. לאחר התייעצות עם חברים שהתחתנו לא דרך הרבנות, וחיפוש באינטרנט הגענו להוויה וקבענו עם רם אפרת. מהרגע שפגשנו אותו היה ברור לנו שאנחנו מאוד מתחברים לסגנון, וגם הצד שבמקור העדיף חתונה דרך הרבנות השתכנע והתאהב בתהליך השונה.
הצג עוד

liran   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו זוג חד מיני, ומאוד התלבטנו מה לעשות בחופה, שמצד אחד לא ישעמם עבור האורחים, ומצד שני עדיין יהיה מרגש ואישי.דיברנו עם הויה בטלפון, והתרשמנו מאוד לטובה. ביקשנו לקבוע פגישה, והם ציוותו לנו את מיכל גבריאלוב מצוות הויה.מהרגע הראשון שדיברנו איתה בטלפון היה קליק. נפגשנו איתה וסיפרנו לה על מה היינו רוצים שיהיה בחופה, על הקונספט של החתונה ובעיקר עלינו. לאחר כמה שבועות היא שלחה לנו סקיצה לחופה שמותאם אלינו ולקונספט שלנו. קבענו פגישה נוספת, שבה עברנו עליו איתה ביחד, והיא עשתה לנו הדגמה של איך זה הולך להיות.מיכל הייתה קשובה אלינו לאורך כל התהליך, לכל השטויות שרצינו ולקונספט המוזר שבחרנו, והיא עמדה במשימה באופן מושלם. מיכל אפילו ווידאתה את קוד הלבוש הרצוי עלינו עבורה באירוע.קיבלנו המון ביקורות טובות ומחמאות על הטקס, ובפרט על הטקסט וההנחייה של מיכל שהריצה עלינו סטאנדאפ מצד אחד, ומצד שני הצליחה לרגש ולהעביר את זה בייצוגיות וברגישות.אנחנו מאוד ממליצים על הויה, ובפרט על מיכל גבריאלוב האלופה.
הצג עוד

idohan28   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
איל קלט אותנו מהרגע הראשון, היה חשוב לו להכיר אותנו בסביבה הטבעית שלנו והגיע אלינו הביתה לפגישה שנייה (אחרי פגישת זום של כשעה וחצי). איל ידע להתאים את התהליך והטקס אלינו כמו כפפה ליד ברמה שלא חשבנו שאפשר. הוא קליל, מצחיק, שנון, מרגש, בעל עין חדה ועם כל זה גם מחתן ברמה הגבוהה ביותר שיודע לנגן בין הרגש להומור. חברים לא הפסיקו להחמיא לנו עליו והוא היה פשוט מושלם. איל בנה טקס ששיקף בדיוק אותנו.
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז הויז'ן שלנו לטקס חתונה היה שהוא יועבר על ידי מישהי מקצועית, חיצונית, ושכן ייגע גם קצת במסורת.אז הויה הם בדיוק מה שחיפשנו - וליתר דיוק גם מנחת ועורכת הטקס שלנו - גלית דיאמנט - הייתה כל מה שדמיינו ורצינו שיהיה בחופה.בניית הטקס עם התהליך של הויה, הופך את כל האירוע להרבה יותר משמעותי ואישי, ובעיקר גם מאוד מחבר.בפגישות העבודה שלנו גלית הייתה נעימה, מקצועית, והכי חמה ומחבקת גם, סביב כל מיני חששות ולחצים שעלו סביב החופה.נהנינו לעבוד איתה על הטקס ועל הכתובה המשותפת שלנו, שידעה לתמלל את הסיפור שלנו בצורה מדויקת, הומוריסטית, קלילה ושנונה.לא יכולנו לדמיין טקס יותר מושלם ממה שהיה. קיבלו פידבקים כל כך חיוביים על גלית ובכללי על הטקס של הויה, ומרגישות הכי שלמות ושמחות מהבחירה שלנו בהויה ובגלית דיאמנט בפרט.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up