כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קייטרינג שבעת המינים

קייטרינג שבעת המינים

קייטרינג לאירועים
טלפון:04-6991056,052-5900021
93
96 מתוך 100
לפי 59 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
פגשנו את יובל בטעימות, וכבר שם יכלנו להרגיש את את רמת האכפתיות וההשקעה של שבעת המינים!! הם ערכו לנו שולחן מהמם עם סלסלאות שוק יפיפיות ומלאות במלא דברים טעימים :) יובל היה מהמם וענה לנו על כל השאלות והרגיע אותנו מאוד. התחתנו בשטח שלנו אז כל הצוות הגיע יום לפני והקים את הכל במהירות ומקצועיות ככה שיכלנו אנחנו כבר לקשט יום לפני ולהגיע לאירוע רגועים בידעה שהכל מוקם. באירוע עצמו היה שפע של אוכל על הדוכנים ועד היום אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל שהיה לנו באירוע. בקיצור אחת הבחירות הטובות שתוכלו לעשות לעצמכם לחתונה- קחו את שבעת המינים :)
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
95 מתוך 100
קיבלנו המלצות חמות, ניפגשנו עם יובל שעשה לנו אירוע טעים ומגוון
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בעיקרון בן זוגי ידע מההתחלה ששבעת המינים יהיו בחתונה שלנו. הם היו הקייטרינג בחתונה של אחותו 10 שנים לפני והוא ממש התחבר ואהב את מה שהיה בחתונה שלה. שמחתי לגלות שהוא לא טעה והאוכל בחתונה שלנו התברר כמשהו שהאורחים זוכרים עד היום.
הצג עוד

Vered   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחתונת שטח והגענו לשבעת המינים דרך חברת ההפקה שעבדנו אתה. האוכל היה מעולה, קיבלנו הרבה מחמאות, האוכל והעמדות נראו מעולה והמלצרים בחתונה היו ממש נחמדים. יובל יודע איך לעשות חתונת שטח ויש לו המון ניסיון לוגיסטי, היו לו הצעות טובות לארגון חתונה בקפסולות, ידענו שאנחנו יכולים לסמוך עליו לאורך האירוע. תודה על הכל!
הצג עוד

גל גולן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה לקייטרינג הכי מהמם שיש! היה לנו בחתונה אוכל טרי יפה מושלם וטעים ושירות ברמה הכי גבוהה! אין כמוכם!
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג שבעת המינים עשו לנו חתונה צמחונית ברמה הכי גבוהה שיש! לאורך כל הדרך, ההתנהלות מול יובל והילה הייתה נעימה והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הם בנו לנו תפריט עשיר ומגוון, וביום החתונה הגיעו עם מזנוני שוק יפהפיים ומנות מהממות לא פחות. הבחירה שלנו לעשות חתונה צמחונית הרימה כמה גבות, אבל באירוע עצמו אפילו האורחים הסקפטיים ביותר שלנו ניגשו להגיד לנו עד כמה הם נהנו מהאוכל :) המלצרים היו פשוט מקסימים כולם ועשו עבודה מדהימה. מרוצים עד הגג!
הצג עוד

סהר ויזל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לשבעת המינים הגענו דרך המלצה של חברה שעבדה בקייטרינג, כשהגענו לטעימות יצאנו ולא היה לנו ספק שאותם אנחנו רוצים הכל מדויק מהפרטים הקטנים ועד הגדולים. אך אמרנו שתמיד טעים בטעימות ומעניין איך יהיה בחתונה- ידענו שיהיה טעים אבל שום דבר לא הכין אותנו לכמה אין אחד שלא אמר לנו שזה היה האוכל הכי טעים שהוא אכל בחתונה אי פעם וזה הרגיש אוכל של מסעדה ולא של חתונה בכלל. הצוות היה מקסים ואדיב למרות שהיה 45 מעלות חום! ויובל שניהל את האירוע ביד רמה והגיע לכל דבר. אז תודה ענקית על חתונה מדהימה!
הצג עוד

Limmor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
שבעת המינים פשוט פוגעים בול! אוכל משובח, לא מתחכם מידיי, כזה הגורף מאות מחמאות! הנראות, המקצועיות של הצוות וההנהלה, הזמינות והיחס פשוט הפכו את החוויה שלנו ושל האורחים למושלמת... קייטרינג מעולה שעוד יזכר לעתיד הרחוק (אנחנו רק מחכים לבוא כאורחים כך שנוכל להנות ממנו שוב :) )
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קייטרינג איכותי ומקצועי!!! הצוות סבלני וקשוב לאורך כל הדרך!! מזנוני האוכל יפיפים והמלצרים מקסימים. מומלץ בחום!!!

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בבריכה בקיבוץ, מקום שלא ערוך לארועים ולכן לקייטרינג השפעה ענקית לא רק על האוכל המוגש אלא על כל הנראות והזרימה של הארוע. מרגע שנכנסנו לטעימות עם יובל ידענו שאין מצב שאנחנו לא סוגרים איתו. וכמו בטעימות גם בחתונה האוכל היה ברמה גבוהה וקצר ים של מחמאות מהאורחים. השולחנות והכיסאות סודרו בצורה מושלמת עם מבחר גדול של צבעים לבחירתנו, דוכני האוכל עוצבו בצורת שוק כיפית ויפה שהלמה את אווירת הארוע ובאמת שהכל תחת ניצוחו של יובל התנהל בצורה מושלמת. יובל וכל הצוות נותנים תוצר ברמה הגבוהה ביותר ששוה לגמרי את המחיר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up