כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עלי דפנה - הקייטרינג

עלי דפנה - הקייטרינג

קייטרינג לאירועים
כתובת:ישראל
טלפון:0528091116
96
99 מתוך 100
לפי 131 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Reut   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
לא יודעת מאיפה להתחיל אפילו, האוכל? הצוות? פשוט מושלמים. עשו לנו את החתונה! אין אורח שלא אמר לנו כמה האוכל טעים וכמה הצוות מקצועי.בזכותכם היה לנו ראש שקט לגמרי, ידענו שהכל יתקתק ויהיה מושלם. תודה על הליווי והסבלנות לאורך הדרך, אוהבים אתכם! ❤️
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה פשוט מהממים, איזה אוכל מטורף! עלי דפנה קייטרינג הבית של גן האירועים הנחלה השאיר את כולם עם פה פעור משלב הטעימות ועד החתונה עצמה, כל מי שהיה בחתונה פשוט עף על האוכל.שירות ויחס אישי מתחילת התכנון של האירוע ועד ליום החתונה, דאגה לפרטים הקטנים והחשובים ושקט נפשי לכל חתן וכלה.
הצג עוד

chen55303   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את כמות הפרגונים והאהבה שהרעיפו על האוכל. בדרך כלל אנחנו רגילים להגיע לחתונות ושהאוכל הוא אחלה ולא יותר מזה. לא תארגנו לעצמנו שאצלנו בחתונה זה יהיה כלכך טעיםםם ואפילו התבאסנו שלא היינו חלק מהאירוע כדי שנוכל להנות ממנו (והיינו החתן והכלה😂) אנשים מדהימים, שירותיים, נחמדים, חמים, דואגים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה! אוכל ברמה מטורפת ואין מישהו שלא רשם לנו כמה האוכל היה מדהים!!!! תודה לכם!! חן וגילעד , נחלה 29.06.23
הצג עוד

גאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו פגשנו בקייטרינג של עלי דפנה דרך גן האירועים בו התחתנו- הנחלה. המקום מקצועי, נקי, עם אוכל טרי וכשר ברמת כשרות מאוד גבוהה. הם מגישים בשפע, והאוכל פשוט טעים ואיכותי. קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל. האורחים בחתונה העמיסו צלחות, יצאו שבעים ועם תחושה שמכבדים אותם. התפריט היה עשיר, מגוון ונתן מענה גם לצרכים פרטניים שלנו באופן גמיש ומותאם. יש להם מנהלי אירוע נהדרים, אנשי צוות שירותיים ובאופן כללי מדובר בקייטרינג מאוד איכותי ומומלץ
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בנחלה עם הקייטרינג של עלי דפנה ובמילה אחת היה פשוט וואו!! קודם כל מה שהכי קנה אותנו היו האנשים. כל האנשים שקיבלנו אותנו ועבדנו איתם גם בנחלה וגם בעלי דפנה שהם קייטרינג הבית של המקום היו פשוט בני אדם. קיבלנו יחס מאוד חם, קשוב לצרכים, זמינות סופר גבוהה, תחושה שאנחנו באמת חשובים ואנחנו לא עוד אירוע. לאורך הדרך וכמובן בדיעבד אנחנו יודעים להגיד שיחס והרמה הגבוהה באים בזכות אנשים שפשוט אוהבים את מה שהם עושים. אוהבים את היחס והאינטרקציה עם הזוגות ואוהבים את הפידבקים. גם הטובים על העבודה המעולה שהם עושים וגם הפחות טובים כדי ללמוד ולהשפר ולתת לנו את האירוע שאנחנו חולמים עליו. זכינו לאירוע מהסרטים! לא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה הנחלה מקום מהמם וטבעי וכמה האוכל היה פצצה ולא משהו שמוצאים באירועים אחרים ובלי תורים מעצבנים והכל פשוט ברמה הכי גבוהה שיש. ממש ממש נהנינו והתרגשנו! ממליצים בחום!
הצג עוד

leah   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו כבר הייתה לפני חצי שנה, ולא כתבתי כמעט המלצות. אבל השבוע פגשתי את עופר המלך מהנחלה וזה הזכיר לי שאין קייטרינג שמגיע לו המלצה יותר מלהם! התחתנו בנחלה עם הקייטרינג של עלי דפנה. המקום והאוכל היו מושלמים, כולם החמיאו בטירוף, והכי חשוב עופר דאג להכל קצה לקצה והיה הכי חבר שלנו מצד אחד ודואג לנו ממש להכל מהצד השני. כלכך הרבה אורחים (לא מהמשפחה הקרובה! חברים רחוקים), סיפרו לנו אחרי החתונה שעופר מהקייטרינג בא אליהם ודאג להם לכל דבר וזכר פשוט את כל הפרטים הכי קטנים. והדבר הכי חשוב - המגנט שלנו עם עופר מהקבלת פנים עדיין על המקרר 🤩 באמת שאין על הנחלה ועל עלי דפנה. מקום משפחתי, קסום ביופיו, עם אוכל מדהים ואנשים מדהימים.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עלי דפנה היו קייטרינג הבית של "הנחלה", הגן בו התחתנו. כשהגענו לטעימות היה ברור שיש כאן קייטרינג ברמה גבוהה מאוד, והארוחה הזאת הייתה חוויה בפני עצמה. תפריט ענק ומגוון, כל מנה הייתה מוגשת עם מלא מחשבה ותשומת לב, ובעיקר פשוט טעים. התפריט גם כולל הרבה אופציות צמחוניות וטבעונית שהיה חשוב לנו שיהיו. באמת שהיה קשה לבחור... בגלל ההגבלות בתקופת הקורונה דחינו את התאריך בשנה, ואת התאריך הסופי של החתונה שלנו סגרנו בהתראה של כמה ימים בודדים. אין לנו מילים לתאר איך עלי דפנה נרתמו למשימה, ופשוט תקתקו הכל עד לפרטים הכי קטנים, בפשוט כלום זמן! היו זמינים מסביב לשעון ודאגו לסגור איתנו הכל, מרמת התפריט ועד לאישורי הגעה וסידורי הושבה. בתוך כל הסידורים והלחץ של הימים האחרונים - פשוט היינו בראש שקט איתם. ביום החתונה הכל פשוט רץ חלק. הגענו להצטלם עם המלווים והמלוות בנחלה, וכבר אז קיבלנו כולנו שפע של מנות ופינוקים. האורחים התלהבו מהאוכל והקינוחים המטורפים, ולא הפסקנו לקבל מחמאות על הנחלה בכלל והקייטרינג בפרט. ממליצים בחום :) צח ודנה
הצג עוד

roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עלי דפנה הוא קייטרינג הבית של הנחלה, בהתחלה חששנו מאוד לסגור איתם לפני הטעימות, אחרי שקראנו מאות המלצות שפה אחד רק שיבחו את האוכל וההון האנושי החלטנו ללכת על זה ולרגע לא התחרטנו! אירוע הטעימות היה מטורף וטעים והיה קשה לבחור את התפריט! עשו מאמץ להתאים את המנות לבקשתנו – מבחינתם הכל אפשרי ונתון אך ורק לבחירתנו. האורחים לא הפסיקו להחמיא כמה האוכל טוב טעים ובשפע. לא יכולנו להיות יותר מרוצים! הבעלים המקסימים מעורבים ב-100% בעסק וזה חשוב לא פחות מכל העובדים המדהימים שלהם שהפכו כבר מזמן למשפחה ונותנים תחושה שאכפת להם כאילו זה אירוע שלהם! הליווי של הצוות היה מדהים ודאגו לכל הדברים שרצינו וישנה אישה אחת ששמה מיכל מנהלת האירוע שלנו מטעם עלי דפנה שפשוט אין לי מילים לתאר כמה שהיא עזרה לנו, תקתקה הכל, דאגה שהכל יהיה במקום הנכון בזמן הנכון, ענתה לטלפונים והודעות בכל יום ובכל שעה בצורה הכי מרגיעה שיש ונתנה מענה לכל בקשה שלנו- לא מובן מאליו בכלל! תאמת שתמיד אמרתי לעצמי שאין מה לצפות לאוכל טוב באולם אירועים אבל עלי דפנה זה סיפור אחר. לא היה אורח אחד שלא לקח עוד כמה מנות, כולם עפו על המקום, על האוכל, על השירות, על הצוות… מדהים מדהים מדהים!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בנחלה ב-23.6.21 ועלי דפנה הם קייטרינג הבית שלהם. מההתחלה ידענו שמדובר באוכל איכותי וטעים בטירוף, ואכן לא התאכזבנו. האוכל היה הצלחה ענקית, הראשונות, העיקריות והקינוח (מרוב שהיה טעים לא האמינו שהקייטרינג פרווה ולא חלבי). מושלם!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב ואוו..... זה יהיה קצת ארוך אבל באמת ששווה לקרוא.... אל הנחלה ולקייטרינג של עלי דפנה הגענו בשיא הגל השלישי של הקורונה בתוך הסגר.... התאהבנו במקום עוד מהתמונות וכשהגענו לראות את המקום היה חורף וכל הגן היה יחסית ערום ועדין המקום הכי קסום ויפה שראיתי בחיי. סגרנו ממש במיידי את התאריך בין האחרונים שהיו פנויים... חייבת לציין שכל נותני השירות במקום (מיכל ועופר המדהימים מעלי דפנה ושאר הצוות המהמם של הקייטרניג, דניאל, מור, ושאר הצוות המדהים של הנחלה) כולם כולם כולם בלי יוצא מן הכלל היו פשוט אלופים, שיא הנחמדים והמתחשבים דאגו להכל ומהכל מהפרט הכי הכי קטן ועד לפרט הכי גדול שהכל יצא בצורה מושלמת ויענה על הציפיות שלנו מבחינת הכל. ההתחייבות הראשונית שלנו הייתה על 300 מוזמנים ולאחר שסיימנו עם אישורי ההגעה (שלושה ימים לפני האירוע) מיכל המהממת דאגה לבוא לקראתנו והציעה מיוזמתה (!!) להוריד את ההתחייבות שלנו מ-300 ל-270 (חסכון מטורף ומשמעותי עבורנו)!! לעופר המהמם! מנהל הקייטרינג מטעם עלי דפנה שדאג שכל האורחים, וכל הצוות שהגיע איתנו להתארגנות בנחלה יקבל כל אחד ואחת את המנות שמתיאמות לו (צמחוני, טבעוני, מנות ילדים גם אם לא הוזמנו מראש), דאג שתמיד יהיה נקי ומסודר. לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל המטורף והקינוחים ההזויים שהיו בחתונה! על היופי של הגן, על השירות המדהים ועל חוויה מטורפת! הרגשנו שאנחנו ממש בסיפור אגדה. יש לי עוד עכל כך הרבה מחמאות ומילים טובות על השירות, היחס, האוכל והקינוחים המושלמים! על כל השמח ועל החלום שהגשמתם לנו! מיליון תודות!!!!!! אוהבים ומעריכים כל כך!!! ספיר וצחי בר (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up