כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לזר זיקוקים

לזר זיקוקים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
כתובת:
טלפון:052-2233244
79
86 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
סך הכול סבבה היו זיקוקים כמו שהתחיבו

tal.mayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ על גבי לזר שעיצב לנו את האירוע!
הצג עוד

orlygil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו ללזר בהמלצתו של חבר, כדי לעצב את החופה, שולחנות ואפילו הכניסה לאולם.מצאנו אצלו את כל מה שרצינו, בלי שום בעיה, ענה לנו על כל השאלות ופשוט סידר לנו עיצוב מהסרטים במחיר הוגן!וכמובן פינק אותו בכל מיני תוספות שלא כלל במחיר.מומלץ מאוד!
הצג עוד

יאניטה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגענו ללזר דרך הדיג'יי שלנו שהציע לנו חלופה לזיקוקים שלא שמענו או ראינו בשום מקום אחר (בלונים שמתפוצצים ומתוכם יוצאים בלונים קטנים בצורת לבבות). לאחר שיחת טלפון אחת החלטנו לא לעבוד איתו. אדם לא נעים שנותן לך להרגיש שאתה מטריד אותו ומפריע לו ושבכלל אין לו זמן בשבילך. בגלל שבאולם בו עשינו את האירוע אסור היה לעשות זיקוקים בסופו של דבר החלטנו לעבוד עם לזר אבל לא ישירות אלא דרך התקליטן. הסברתי לתקליטן שהוא ממש לא מצא חן בעניי אבל אם הוא מוכן לקחת את כל ההתעסקות איתו על עצמו (כולל עניין הכסף), ומתחייב שהוא יספק את העבודה, אז נלך על זה כי אין לנו הרבה בררה. בוספו של דבר באירוע עצמו אכן היו בלונים. הבעיה היא שהספק החליט שהזמן הכי טוב לנפח אותם הוא בזמן החופה מה שנשמע כאילו מישהו שואב אבק ברקע (שומעים את זה גם בוידיאו וגם כל האורחים העירו על כך לאחר האירוע). הבלונים היו אמורים להתפוצץ במהלך הריקוד הראשון שלנו מה שקרה בפועל זה שמתוך 4 בלונים: אחד התפוצץ לפני הזמן, שניים בזמן ועוד אחד לא התפוצץ בכלל. ואם בזה זה היה נגמר אז עוד לא נורא אבל.. בסביבות 11:00 בלילה הבחור שהגיע לבצע את העבודה התחיל לרדוף אחריי ולדרוש ממני כסף באופן חצוף ביותר. ובכלל לא הסכומים שסיכמנו. הסברתי לו שסיכמתי עם התקליטן שהכל עובר דרכו ובכלל לא הבנתי למה הוא מטריד אותי (כאילו הכלה הולכת עם ארנק בחתונה ושקים) בזמן האירוע. בסופו של דבר התקליטן איך שהוא פתר את הבעיה ולמזלנו יותר לא שמענו מהם. בקיצור אני אישית מאוד לא ממליצה זה הספק היחיד שממש הצליח לעצבן אותי במהלך הערב!
הצג עוד

הילהה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
טוב, בהתחלה שהגענו ללזר (דרך פורום כלה 4 כלה) הוא נראה אדיש ולא כל כך רעב ללקוחות,הראה לנו דוגמאות במחשב שלא כל כך נראו לי אבל המחיר היה מתאים לנו לתקציב וסגרנו.ביום החתונה הוא ארגן לנו את האולם מהמם !!! שאני הייתי מופתעת מאיך שהאולם נראה, מיכוון שלקחנו אולם די ריק ולא מעוצב. אח"כ הוספנו פרחים (שכמובן ייקרו את כל הנושא) אבל באמת היה שווה ומאוד יפה ואיכותיבגדול אהבנו את העיצוב של האולם בטירוף וגם התגובות של החברים הקרובים מאוד טובות,לא זכור לי עם מי סגרנו בדיוק אבל היה שווה חוץ מדבר אחד: ביקשנו ממנו לפתוח בחופה את שני הצדדים כמו מפרסים והוא לא עשה זאתזה לא היה קריטי
הצג עוד

ket1043   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
ללזר הגענו דרך המלצות בפורום מסויים באינטרנט.לזר היו נושא שיחה יום יומי בין הכלות בפורום שהחלטנו ללכת ולברר.הגענו והרכבנו וקיבלנו מחיר יחסית יקר עבורנו אחרי שהם התקשרו ואמרו שיורידו ויהיה בסדר - חזרנו וסגרנו.מהאולם (חצר נצר) דרשו מאיתנו להחתים אותם על אישורים וטפסים אחרת לא יוכלו להכנס ולעבוד שם.בלזר טענו שלא שמעו על כך מעולם וזו לא פעם ראשונה שלהם בחצר נצר.כמובן שהאמנו אבל מהאולם דרשו ולא רצינו בעיות.מחובתי לציין שחצי יום אני רודפת אחריהם בטלפון על מנת שיפקססו את המסמך.המסמך פוקסס אך ללא הסעיף של הביטוח.לזר אמר לי שדיבר עם חצר נצר והכל סודר - לא היה ולא נברא.כמובן שהתעצבנתי על השקר הזה.... אני ובעלי כבר התחלנו לחשוש שהעיצוב לא יבוצע כלל וחשבנו לבטל ולקחת מעצב אחר.בסוף הכל סודר.העיצוב של החופה היה יפהפה !!!השולחנות היו כמו שרצינו עם מעט תוספות קטנות באבירים.בעלי טען שהסידורי פרחים על השולחנות היו "אנמיים" יחסית למה שהוצג לנו בתמונה.גבי טען שסוכם על 7 סייפנים בכל שולחן... לא היה ולא נברא ולא דיברנו כלל על מספר פרחים בכל סידור.הזמנו רק על בסיס תמונה.גבי דרש תשלום מזומן בסוף הערב וטען שכך סוכם.... לא היה ולא נברא ולא הוחתם בשום מקום.בעלי הסביר לו שכסף הוא יקבל כמובן - אבל לא סוכם במזומן אחרי האירוע.עוד דבר,ברגע האחרון הורדנו שולחנות באולם עקב ביטולים רבים והודענו ללזר וגבי על כך...גבי טען שהוא כבר הכין הכל אבל יפנק אותנו בדברים אחרים.הגענו יומיים אחרי האירוע לשלם וגבי לא הסכים להוריד ולו שקל על זה שהורדנו מהאולם כמעט 10 (!) שולחנות !!!!הוא טען שהוא כבר "שילם" ל 4 עובדים וכבר הזמין פרחים והביא הכלאמרנו לו שעל הפרחים שהזמין יקבל הכל אבל על שאר השולחנות שזה שנדלירים וכאלה...שיורידהסברנו לו שאם האולם הוריד לנו מנות בבוקר האירוע בלי בעיות אז למה שהוא לא יעשה זאת ???היה ויכוח לא נעים...בעלי זרק לו את הכסף על השולחן ואמר לו שמהתחלה לא היה צריך לעבוד איתו ולהקשיב לנורות האדומות שנדלקו לנו..............................
הצג עוד

הבסבורג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גבי מלזר עיצובים היה מקסים מהפגישה הראשונה ועד הסוף.היה מוכן להגשים לנו כל חלום. עם חוש טעם אלגנטי ויוקרתי. שפע של אפשרויות בעיצוב והיה יכול למלא כל בקשה.אפילו בלונים אדומים בצורת לב שביקשנו ברגע האחרון לכבוד טו באב.תודה רבה על הכל!! כל הזמן אנחנו מקבלים מחמאות על החתונה המלכותית שהיתה לנו.
הצג עוד

אילניתוש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שירות מקצועי , איכותי ומשאיר טעם של עוד...
הצג עוד

שימיאלונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חברה שעושים את העבודה.מחירים טובים

danieladaniela2200   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צוות מקצועי תיזמון מצויין מחיר מעולה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up