כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קליגולה

קליגולה

נעלי כלה
טלפון:03-5270614
67
83 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מלכה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
להנהלת נעלי קליגולה. מעולם לא ניתקלתי ביחס פוגעני מבזה ומזעזע כמו בנעלי קליגולה קניון גבעתיים. בתאריך 2.8.17 יום רביעי בערב השבוע ניכנסתי לחנות נעלי קליגולה בקניון גבעתיים. המוכרת מפטפטת מאחורי הקופה עם לקוחה תוך כדי חשבון ממשיכה וממשיכה לפטפט . ביקשתי מימנה 2 דגמים במידה ממדף בחנות המוכרת מתעלמת מימני ממשיכה לפטפט חיכית וחיכיתי שסיימה שוב ביקשתי למדוד את 2 הדגמים המוכרת נוזפת בי שהזזתי את הנעליים מהמדף בתצוגה ולא מזיזים נעליים מהמדף ועכשיו עלי להחזיר כל נעל למקום. ושסוף סוף מביאה לי למדוד את הנעליים ממשיכה לגעור בי שהזזתי את הנעליים מהתצוגה הערתי לה שככב לא מתנהגין ללקוחות היא אומרת לי אומרת לי את מוזמנת לצאת מהחנות תוך כדי שהיא חוטפת לי מהיד את הנעל שבאתי למדוד. בעוגמת נפש איומה כמו בחנות נעלי קליגולה בקניון גבעתיים לא ניתקלתי מעולם. לא מגיע לי ולאף אחד יחס מבזה ונוראי כזה. הנהלת נעלי קליגולה מצפה למענה והתיחסות.
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
ערב טוב לכולם! רציתי לשתף אותכם בחווית הקניה ושירות לקוחות של רשת קליגולה!! לפני כמה חודשים רכשתי מהם נעל...נעלתי אותן פעם אחת מה אגיד הנעליים חורקות ,עושות רעש כמו גומי הכי זול בעולם פניתי לחברה אמרו לי להגיע לסניף ולמסור לבדיקה וכך עשיתי אך זה לא עזר, קיבלתי נעליים חורקות בדיוק כמו ביום הראשון שנעלתי אותן פניתי לחברה שוב נאמר לי שהוסיפו לעקב גומי וזה פיתרון שלהם הסברתי לנציגה ( בסוף הסתבר שהיא מנהלת שירות לקוחות) שזה לא עזר אז היא ענתה לי " מה את רוצה ככה זה כשנעל לא מעור!!" מיותר להוסיף שמעבר לזה היא שתקה כל השיחה מפה לשם הגעתי להנהלת החברה אבל גם שם " התשובה" הייתה שזה לא מתפקידם ואני צריכה לפנות לשירות לקוחות ! אמרתי שאני לא מעוניינת בבדיקה שניה שאני לא רוצה את הנעל אלא זיכוי!! שלחתי להם הודעה בפייס והתשובה מצטערים אבל לא נוכל לעזור מעבר השירות שכבר קיבלת!!
הצג עוד

masha_z   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
קניתי נעלים בחנות עודפים בסניף קליגולה בדרום ת"א. מה שלא ציפיתי לו זה שהעקבים ישברו לאחר היציאה הראשונה מהאוטו. במהלך הצילומים שלפני, אחד העקבים התחיל להישבר. איך-שהוא המשכנו, אבל כשיצאנו מאוטו בכניסה לאולם, הרגשתי שלא רק שהעקב התחיל להישבר אלא שאין לי בכלל עקבים בשני הנעליים וזה באמת היה המצב. שני העקבים פשוט יצאו "עם הבשר" (אחרי זה, מצאתי את העקבים בתוך המכונית). גם אם הנעליים נקנו בחנות עודפים(של רשת שממתגת את עצמה כאיכותית), אני ממש לא מצפה שדבר כזה יקרה ובטח לא שנייה לפני שאני נכנסת מתחת לחופה.
הצג עוד

tasha   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא התלהבתי מכל הנעליים הלבנות והחנויות המיוחדות שנעל לבנה עולה פי שתיים מנעל נורמלית רק כי היא עבור הכלה, אז עשיתי סיבוב בקליגולה ומצאתי את מה שחיפשתי - קצת צבע ונעל באיכות מעולה שלא תהייה חד פעמית אלא תוכל לשמש אותי גם בהמשך. קניתי עקב, לא גבוהה במיוחד והייתי על עקבים 12 שעות. לקראת הסוף כבר כמובן כאב קצת, אבל איכות של נעל עקב נמדדת בדיוק בזה - שניתן לנעול אותה כ"כ הרבה שעות ברציפות ושתעדיין תהייה נוחה.
הצג עוד

oritdekel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי שחפשתי בכמה מקומות נעלים שהם גם מיוחדות וגם קצת שונות הגעתי דרך המלצות בפורום לקליגולה אומנם במקרה היתי גם באזור ונזכרתי שיש חנות כזאת עם המלצות אז נכנסתי ומאוד התרשמתי מנדיבות המוכרים מהיחס שקבלתי וממבחר הסחורה והזמנות שיש להם לכך סוגי הנעלים
הצג עוד

shir4n   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אחרי חיפוש באינספור חנויות בת״א ובקניונים שונים בצפון, נכנסתי לחנות קליגולה עם מוכרים אדיבים ונחמדים מאוד ומצאתי נעל לבנה מדהימה שהייתה גם נוחה וגם מעור ובמחיר סביר. חיפשתי נעל שתהיה גם יפה וגם נוחה ולא היה אכפת לי להשקיע אך באמת שלא מצאתי חוץ משם.
הצג עוד

ההחלטיים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני לא אוהבת את הרעיון של כל החנויות הנעליים למינהם שמגדירות את עצמם כנעליי כלה, מה שאומר שכל נעל לבנה הכי פשוטה שלהם עולה מעל 300 שקל.. למה? כי זה כלה ," אפשר לעשות עליה כסף". ככה הגעתי לקליגולה עודפים. מי שלא רוצה להשקיע יותר מידי בנעליים (בכל זאת ערב אחד ) אך מחפשת בכל זאת איכות ויופי זה המקום. מבחר די גדול של דגמים, אומנם עודפים אך דגמים יפים נוחים ואיכותיים. כמובן שהכל עור אמיתי, ואיכות של קליגולה, והמחירים, אין דברים כאלה!!!! מחירי רצפה, משהו מטורף!!!! אני קניתי שם 2 זוגות, שיהיה לי גם להחלפה ב 100 שקל.קיבוץ גלויות 32
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up