כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרומו צילום - לוי אגרונוב

פרומו צילום - לוי אגרונוב

צילום וידאו וסטילס
90
74 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו ללוי מהמלצות של חברים ומשפחה, וממש לא התחרטנו.מהפגישה הראשונה לוי היה מקצועי ונתן לנו תשובות לכל מה ששאלנו וגם למה שלא חשבנו לשאול לבד, היה זמין לנו בכל שלב, ולמזלנו גם כשהחלפנו תאריך (החתונה נדחתה מנובמבר).לאורך כל היום הצוות שלו (משה ומשה, אם הגרלתם אותם,הרווחתם) היה מקצועי והשרה אווירה טובה שעזרה להעביר את הלחץ וההתרגשות והקלילו את כל העניין.לאחר האירוע לוי היה זמין לכל שאלה,ומרגע שסיימנו לבחור תמונות לאלבומים, הכל רץ מהר ותוך פחות משבוע הכל היה מוכן ואצלנו בבית, ברמה גבוהה מאוד!לסיכום, לוי הוא בחירה מעולה ואם היינו צריכים לבחור שוב, היינו בוחרים בו שוב.אור ונופר אדוני
הצג עוד

Tzion   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לא הייתה לנו התלבטות בכלל ביום שסגרנו חתונה ידענו שפרומו צילום-לוי אגרונוב יהיו השותפים שלנו לדרך, הזמינות הסבלנות והכשרון של לוי והצוות עולים על כל דימיון !
הצג עוד

מאיה סול   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום לקחת את פרומו כצוות צילום לאירועים שלכם !!לוי והצוות שלו צילמו לי את החינה, חתונה ו-2 הבריתות של הבנים שלי.תמונות איכותיות ברמות, אלבומים מושקעים מלאים בסטייל, וידאו מושלם שמראה בשקיפות מלאה את מהלך האירוע מההתחלה ועד הסוף כולל את ההתרגשות והשמחה!!אין מילים- פשוט ממליצה בחום !!!!בהזדמנות זו מודה לצוות היקר ❤️
הצג עוד

avior18   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון בארגונים לחתונה ידעני שרק לוי אגרונוב מצלם אותנו!מקצועי ברמה אחרתשירותי ואדיב בכל זמן שעה ויום!סבלני וגמיש.לגבי המחיר שווה כל שקל ומקבלים תמורה לכל שקל ולגמרי נוח לכל כיס.בפה מלא אפשר לומר הכי טוב בתחום! מומלץ בחום!!!!!!!!!!
הצג עוד

מאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו ללוי דרך המלצה מחבר, מהרגע הראשון קיבלנו יחס אישי והוגן, גם המחיר היה הוגן ביותר ביחס לאחרים, אנחנו מאוד מרוצים וממליצים בחום על פרומו צילום!
הצג עוד

Vered H   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
45 מתוך 100
בשלב הפגישה הראשונית הרושם היה באמת מאוד טוב. עם זאת, ככל שהתקרבנו לאירוע ובאירוע עצמו/לאחריו היחס היה הרבה פחות אישי ולא מקצועי. צילום וידיאו האירוע לא שווה את המחיר בשום צורה! מבחינת וידיאו- האירוע לא צולם במלואו, צילום החופה לא מקצועי בלשון המעטה (תאורה, זוויות צילום, בקושי רואים את ההורים/האחים בחופה), רגעים משמעותיים באירוע לא מתועדים בצורה מקצועית לצערי, זוויות צילום לא רציניות ולא בהלימה לתאורה (לא רואים את הפנים של בני הזוג). התמונות שהוגדלו לא איכותיות (הגדלה על קאפה). מומלץ מכל הלב לא להתפשר על צוות צילום!
הצג עוד

Arik   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות סובלני ומקצועי, הסבר וליווי מעמיק.צוות צלמים תותח שגרמו לנו להרגיש בנוח כל היום והיו קשובים לנו בכל בקשה. והתוצאה: תמונות ווידאו מדהימים!ממליץ בחום
הצג עוד

יפעה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בפגישה בסטודיו עם לוי היקר איש מקצועי ונעים ביותר קבלת הפנים הייתה מדהימה ביחס אישיעשינו גם צילומי זוגיות ככה שהייתה חוויה מקדימה ליום החתונה בקיצור צוות מקצועי ומדהים !
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
צוות מקצועי מאוד, תמיד זמין, לכל בעיה יש פתרון ! ואיזה תמונות !!! של פעם בחיים ❤️ פרומו אתם מושלמים!

אילנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אנחנו לא זוג שמצטלם הרבה אז היה לנו מאוד קשה אבל הצלמים ממש עזרו לנו והביאו לנו ביטחון. צלמים נחמדים קלילים שהוציאו מאיתנו את התמונות הכי יפות שאפשר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up