כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

Vera   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עשיתי המון שיחות טלפון כשחיפשתי היכן להתארגן לחתונה ולבלות את ליל הכלולות. ברוב המקומות היו תנאים הזויים לחלוטין להתארגנות, ברמה שהגבילו אותי בכמות המלוות שהיו יכולות להיות איתי בחדר (!!) אבל בפינה של מיכל היו אדיבים אליי מהשניה הראשונה, לא באו בשום דרישות והתניות מצידם והמחיר היה הכי משתלם. גיליתי עד כמה הוא משתלם ביום התארגנות עצמו כשהכניסו אותי לחדר של ההתארגנות, סוויטה מדהימה של שתי קומות שנראת כמו בית כפרי מהמם. מקום קסום על המדרחוב של מזכרת בתיה, אנשים מאוד אדיבים, ארוחת בוקר ביתית וטעימה בטירוף.

shir7700   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לקחנו חדר כלולות, קיבלנו עיצוב משודרג ומפנק (יין, שוקולד, אווירה רומנטית ומקסימה), ארוחת בוקר מפנקת וטעימה, מקום יפה ונעים. מומלץ מאוד. אגב, עשינו שם גם צילומים שיצאו מהיפים ביותר בכל היום

jos54   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
התארחנו בסופ"ש האחרון 5 משפחות, המקום מדהים, נקי ויפה, השירות אישי ,אדיב עם מחשבה לפרטי פרטים. ההרגשה שאתה שוהה במקום עם הסטוריה עתיקה בתנאים מודרניים.ארוחת הבוקר מלאה וטעימה. מומלץ בחום, אנחנו בטוח נגיע שוב

orlivneh86   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הזמנו חדר ב"פינה של מיכל" מיד לאחר החתונה שלנו באזור (חוות אלנבי) בחדר חיכו לנו שוקולדים, יין וברכת מזל טוב ואלו בהחלט הדברים הקטנים שעושים את החוויה לטובה יותר. המלון ממוקם באמצע רחוב ציורי שנראה כמו מתוך כפר בחו"ל. הייתה לנו שהייה מאוד נעימה במלון, עם ארוחת בוקר מפנקת (הריבות היו מדהימות, ממליצה לכם למכור אותם לאורחים!) . חוצמיזה הכל מאוד נקי, נעים ומזמין. בהחלט בחירה נכונה לאחרי החתונה

daniel.aviv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הוריי נתנו לנו במתנה את האירוח אצל "הפינה של מיכל".הגענו לשם בסביבות 13:30, שם נפגשנו לראשונה ביום החתונה ושם התחלנו את הצילומים. מלון הבוטיק מקסים, יפהפה, נעים וחמים.בחדר חיכתה לנו מתנה סמלית וחמודה, ברכה ויין. בבוקר שאחרי פינקו אותנו בארוחה מפנקת וטעימה. הבנות שם מקסימות.ממליצים בחום,דניאל ושלומי אוחנה, "אלגריה", 25.2.13.

maayanula   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מקום ביתי ונעים להתארגן בו שקרוב לאולם. כך הגענו לפינה של מיכל במזכרת בתיה. המקום מקסים, בעל עיצוב מאוד מיוחד. הגענו לפינה של מיכל ביום רביעי ובילינו ערב שקט יחד, בדיוק מה שהייתי צריכה לפני החתונה. ביום חמישי, בזמן שאכלנו את ארוחת הבוקר הטעימה, הפכו לנו את החדר לחדר כלולות. כלומר, שמו כילה על המיטה, קישטו בפרחים ונתנו לנו בקבוק יין ומתנה. בדיעבד, למרות שזה מאוד יפה ורומנטי, זה קצת מיותר. התארגנו בחדר, שהיה קצת צפוף אבל לא נורא, ובמקביל התחילו לארגן את בנות המשפחה שהצטרפו אלינו במרפסת. לאחר החתונה חזרנו לישון שם יחד עם המשפחות ובבוקר נהנו מארוחת בוקר משפחתית יחד. מיכל הייתה מקסימה, התעניינה מאוד ועזרה בכל מה שנדרש. מאוד ממליצה על המקום גם סתם בשביל חופשה.

lirongilad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
"הפינה של מיכל" הוא מלון בוטיק קטן ומקסים, באווירה אירופאית ובמבנה עתיק- מראשוני המבנים במזכרת בתיה.כשהגענו לחדר שלנו, עייפים מהחתונה, חיכו לנו כוסות ובקבוק יין, ברכה אישית ואף שי נחמד.החדר היה מלא בפרחים מפלסטיק, המיטה הייתה מאוד נוחה ומפנקת, ומעליה הייתה כילה, שנתנה לנו הרגשה מלכותית להפליא.ארוחת הערב והבוקר היו מאוד טעימות ועשירות.הסביבה שקטה ומרגיעה.בעלת המקום הייתה מסבירת פנים והתעניינה האם הכל בסדר.

henco   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לקחנו את החדר במלונית של מיכל ושירלי ל2 לילות והיה ממש נחמד.אוירה שקטה ונעימה, מקום נקי ומסודר ומעוצב בצורה יפה.היה לנו מאוד ביום החתונה כי גם הצטלמנו במזכרת בתיה(מומלץ, מקום יפיפה) ויכולנו לנוח בחדר לפני היציאה לאולם.ארוחת הבוקר טעימה ומפנקת וצוות העובדים אדיבים.כמו שנכתב פה אם לוקחים 2 לילות המחיר יורד ל860 ש"ח.

מ צ ד ה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מלון נקי וקטן. מקום מעולה להתארגנות לפני החתונה. במרחק 10 דק' מרחובות.יש מטבחון בקומה התחתונה.