כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Tal Mor | טל מור

Tal Mor | טל מור

תקליטנים / DJ
טלפון:0523585858
98
99 מתוך 100
לפי 821 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Alona   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שעות
verify
100 מתוך 100
טל מור היה הספק שהיינו הכי בטוחים לגביו, ובצדק. שמענו אותו בחתונה של חברים (אחרי שקיבלנו עליו כמה וכמה המלצות מאנשים שונים!) ועפנו על המוזיקה!! נהננו מכל רגע והרגשנו שזה משהו אחר. מעבר לזה שההתנהלות מולו הייתה הכי נעימה וכיפית שיש, התוצאה הייתה מעל ומעבר! טל מור הצליח לקלוע בול לבקשות שלנו ועדיין לדבר לכולם ברחבה. החמיאו לנו מלא על המוזיקה (אפילו על המוזיקה בקבלת פנים שזה שוק כי מי בדר''כ בכלל שם לב מה משמיעים שם? אצל טל מור כל דבר נעשה במחשבה).זו הייתה הבחירה הכי טובה שיש!!
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
אני אתחיל ואומר לכל מי שמתלבט- תפסיקו ותתקשרו לטל ותסגרו איתו. עכשיו. הבן אדם גאון. הוא עשה לנו את החתונה. מהשנייה הראשונה הוא קרא אותנו וניסה להבין אותנו, דיבר איתנו בגובה העיניים וברמה חברית, ידע לכוון אותנו ולחבר בזמן האירוע את כל הקצוות. היתה לו עבודה קשה אצלנו כי אנחנו באנו עם סגנון מסוים ובמקביל הקהל שלנו היה מאוד מעורב מבחינת סגנון וטעם. היה לנו חשוב שגם המבוגרים יהנו באירוע ולא ילכו מיד כשמתחילה המוזיקה, אנחנו אוהבים פופ ומוזיקה ישראלית, והקהל? מכל וכל- טרנסים, עופר ניסים, פופ ומזרחית.היה לטל חשוב, היה נדמה שיותר מאשר לנו, שכל אחד מהאורחים ימצא את עצמו ברחבה. הוא דאג לשלב את כל הסגנונות ואת כל מה שדיברנו עליו, עם מחשבה מאחורי החיבורים ואיזה שיר יתאים עם שיר אחר ובאיזה ביט. אנשים לא הפסיקו לרקוד לרגע, ואפילו שזה היה אמצע שבוע נשארו עד מאוחר, גם המבוגרים יותר, וכולם עפו עליו ולא מפסיקים להגיד לנו כמה שהדיגיי היה מושלם. בקיצור אני לא מבין איך ולמה יש אנשים שלא לוקחים אותו. בדיעבד היתה לנו נבחרת ספקים מעולה. אבל טל מנצח את כולם בפער.
הצג עוד

עומרי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
טל מור עשה לנו את האירוע! טל הוא פשוט אומן וכמות הידע שלו במוזיקה היא בלתי מוגבלת. כבר בפגישה הראשונה היה לנו ברור שטל ינגן אצלנו בחתונה, יש לו אישיות כובשת והוא קלט אותנו מההתחלה. הרגשנו שיש על מי לסמוך והוא היה זמין לכל התייעצות ושאלה. ביקשנו מטל לארגן מסיבה בקונספט של פופ-שירי בנות והוא עף על הרעיון והיה אפשר לראות איך עובדים הגלגלים הגאוניים במוח שלו.בחתונה עצמה בכל שיר היו צרחות! אנשים עפו על המוזיקה ורקדו בטירוף! אנחנו מקבלים מחמאות בלי סוף, היה כל כך כיף ומרים. טל התעלה על כל הציפיות, עמד בכל ההבטחות והגשים לנו חלום.
הצג עוד

רויטל ואופיר מאור   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
95 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה על טל ומהשיחה הראשונה היה חיבור מטורף שוחחנו במשך שעה פלוס על החיים וזוגיות ופשוט הרגשתי שהוא הדי-ג׳יי המושלם בשבילנו רצינו להיות מוקפים בספקים הכי מדוייקים והכי מרימים וקשובים שיש.ובאמת זכינו בדיג׳יי מהחלומות קרא את הקהל ואותנו בצורה יוצאת דופן ופשוט נהננו מכל רגע !ממליצים עליו בחום מקבלים ממנו יחס אישי וחם ומקצועיות מעל הכול תודה טל אוהבים אותך ומכים לחגוג איתך שוב בקרוב❤️
הצג עוד

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אמלק - עשו לעצמכם ולאורחים שלכם טובה וקחו את טל. ועכשיו ברצינות, זה כלכך קלישאה אבל מה לעשות שאין דרך אחרת לתאר את זה- ידענו מהפגישה הראשונה שאת טל אנחנו חייבים בחתונה שלנו (כלכך חייבים שכשדחינו מאוקטובר למרץ קודם בדקתי עם טל איזה תאריכים פנוים לפני שבדקתי עם האולם).הוא הבין את הטעם שלנו כל כך מהר ש-10 דקות לתוך הפגישה הוא הציע שיר חופה שהיה כלכך מדויק שהשתמשנו בו.טל מסתכל על כל החתונה מההתחלה ועד הסוף ושם דגש לא רק על המסיבה (כמו הרבה אחרים שדיברנו איתם) אלא בונה את הערב מקבלת הפנים ודרך הארוחות שמשלימות את המסיבה בצורה מושלמת. החתונה שלנו הייתי ערבוב מוחלט - חלונים ודתיים, מגיל 5 עד 90, מזרחים אשכנזים וכל מה שביניהים (חשוב לציין שהיה 200 אורחים ולא יותד מידי צעירים וממש חששתי שהרחבה לא תהיה מלאה )ולא רק שהרחבה הייתי מלאה, יותר מ-2 אנשים ניגשו אלינו ואמרו שאחרי שלא רקדו 20 שנה הם לא יכלו לעמוד בפני המוזיקה וקמו לרקוד.!!בקיצור אם אתם באמת רוצים חתונה מושלמת שלא יפסיקו לדבר עליה ושכל שיר כורם לכם לחייך חיוך ענק- קחו את טל , ותזדרזו.
הצג עוד

maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
טוב.. אין מספיק מילים לתאר את רמת הקסם והמקצועיות שיש בטל מור. הגענו לטל אחרי שנפגענו מדי גיי אחר (החתונה נדחתה, הוא לא היה פנוי ולא החזיר את המקדמה) וטל הנסיך עשה הכל כדי לעזור לנו ולהיות בהרגשה הכי טובה למרות התקרית הזו. החיבור עם טל היה מיידי, הוא פשוט הבין אותנו ואת הראש שלנו שהחלטתי שאני סומכת עליו לגמרי. בחתונה עצמה היה פשוט פנומנלי, כבר בקבלת פנים אנשים התחילו לרקוד!! ברחבה התחשב בכל האורחים (חתונה של רוסיה ומרוקאי.. לא פשוט😂) ואז עשה לנו את המסיבה של הלייף!!! המלצרים והברמנים לא רצו ללכת הביתה מרוב שהיה פשוט מטורף. חברות שלי רצו ללכת וכל הזמן חיכו לעוד שיר כי אי אפשר היה להפסיק לרקוד. אפילו שהחתונה שלנו הייתה יחסית קטנה, הרחבה הייתה מפוצצת עם אנרגיות מדויקות. בקיצור, טל באמת הבחירה הכי טובה שלי אני ממליצה עליו מכל הנשמה.
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
איזה מזל שהגענו לטל !!חוץ משירות מדהים והיותו דיגי מעולה, טל ממש נכנס לנו ללב!זה לא לבחור דיגי שילחץ פלי, טל שם את הלב שלו בכל מפגש איתנו והיה שם עבורנו בעל רגע בחתונה ❤️❤️

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ת'אמת? מכל ההכנות לחתונה, נושא המוזיקה הכי הדאיג אותי. כולם יודעים כמה יש למוזיקה באירוע השפעה על ההנאה של האורחים, על האנרגיות שהיא נותנת לחתן ולכלה, ובסופו של יום זה מה שהכי זוכרים - כמה כיף היה ואיזו חוויה מטורפת הייתה החתונה...ומה לעשות אבל שנינו לא הכי צעירים, עם טעם (ממש!) לא שגרתי במוזיקה ועם חברים רקדנים שרוקדים סגנון ריקוד פחות מוכר עם דרישות מאוד קפדניות לסוג המוזיקה, המהירות והקצב... רצינו מסיבה שתייצג אותנו ואת הסגנון שאנחנו אוהבים ולא "עוד אחת" כמו שבלונה שכבר לא זוכרים... ומאיפה נמצא עכשיו דיג'יי שיזרום איתנו על כל הדרישות והשטויות שלנו?...ואז פגשנו את טל וידעתי שאני יכולה להיות רגועה. החתונה הייתה מטורפת!!! מלאה באנרגיות טובות, כולם רקדו ולא עזבו את הרחבה ואנחנו היינו בשמיים! :)גם היום, שנה אחרי, עדיין כולם מדברים על החתונה וכמה כיף היה ואין לי ספק שחלק ענק מזה הוא בזכות טל.
הצג עוד

אור יצחקי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לטל הגענו דרך המלצה של חברים, ומהפגישה הראשונה הרגשנו שהוא זה האחד!!!
הצג עוד

אדוה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה קיבלנו יחס מהמעלה הראשונה והרגשנו כאילו אנחנו הזוג היחיד בשביל טל. האווירה הייתה קלילה וכיפית, אך רצינית באותה מידה. ראינו את המקצועיות של טל כבר מהפעם הראשונה שנפגשנו ובעיקר בעיקר את ההקשבה שלו לצרכים שלנו. בנוסף, הציע לנו מגוון שירים והצעות רלוונטיות לחתונה שאת רובן אכן לקחנו. טל נעים וכיף לדבר איתנו ולפתוח בפניו את כל החששות והרצונות והוא נשאר קשוב ועוזר במה שיכול!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up