כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורנג' ישראל

אורנג' ישראל

סידורים - אחר
כתובת:
טלפון:*-054
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
meir1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אני מוכרז כ\"חייב מוגבל\" בבנק, לא בגלל בריחתי מתשלום חובות, להיפך, זו תוצאה של הסדר משפטי לתשלום חובות במסלול \"איחוד תיקים\" בהוצל\"פ ע\"פ החלטת בית המשפט. כלומר: מחוייבות מוחלטת מצידי לתשלום קבוע מדי חודש. חלק מההסדר הכובל הזה מוטלים על חשבוני הגבלות רבות, מהיחידות היוצאות דופן היא האפשרות לביצוע הוראת-קבע חודשית מסודרת. למען הסדר הטוב ולמניעת נפילה לחובות אני מרבה להשתמש באמצעי זה. וזה עובד! כל חודש משולמים הוצאות שונות כולל: מיסי עירייה, בית ספר וגן ילדים, גז ועוד. כולל גם תקשורת אך למעט... אורנג\'. כן אורנג\'. עברתי ממוקדנית אחת לשנייה ודרשתי והגעתי למנהלת מעליהן וההחלטה לא שונתה ולא נידונה או נבחנה בשום אופן - ההכרעה נותרה כדלקמן: לכתחילה, לא מקבלים הו\"ק של חשבון מוגבל! בדיעבד, מקבלים תמורת פיקדון 500 ש\"ח (מזומן/כ.אשראי) בלבד! אבל כל זה לא רלוונטי לגביי כי... לא מקבלים הו\"ק של חייב מוגבל בבנק הדואר - גם לא תמורת פיקדון!!! לא עזרו לי כל תחינותיי שיבדקו אותי, זה היה מספר ימים לפני ה-15 בחודש מועד התשלום, חכו ותיווכחו שאין כל בעיה בתשלום דרך ההו\"ק, אך לשווא. אז קודם חטאתי שאני חייב מוגבל ולמעשה משלם ועומד בכל התחייבות, שנית פשעתי שאני לקוח בנק הדואר וחוסך את העמלות המופרזות של הבנקים האחרים, אולם במחשבה שנייה בעצם טעיתי, טעיתי שחשבתי להיות לקוח של חברה כזו! לשמחתי, יש תחרות בענף. בימים אלו אני שוקל מספר הצעות שקיבלתי מחברות הוט קווי-זהב נטויז\'ן סלקום פלאפון ומירס, חלקן אטרקטיביות לא פחות משל אורנג\'. אילו הייתי יודע שיש סיכוי שמישהו שם יקרא פה ויתעשת הייתי ממתין לכך אבל בטוחני שזה לא יקרה וחבל - לכן אורנג\' כבר לא \"פרטנר\" שלי, ולא רק שלי, אלא על כל מי שיש לי השפעה וכמו להרבה אנשים יש לי השפעה על כמה וכמה!!!
הצג עוד

הצופה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
יש בעיה עם המכשיר שמותקן בבית ה- SMARTBOX - כשנכנסת שיחה היא מצלצלת בכל הקווים (שלשה קווים) זה מצויין - אבל! כשעונים לאחד מן הקווים שאר הקווים ממשיכים לצלצל עוד צלצול או שניים. בבית גדול זה פשוט נורא - הטלפון בחדר אחד נענה אבל ממשיך לצלצל בחדרים אחרים. התלוננתי ואמרו לי כך: 1 - זה לא תקלה זה בכוונה 2 - אתה יכול לוותר על הקווים הנוספים. זאת תשובה מטמטמת בשני חלקיה...
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
יש לי מכשיר ודיל דרך חברה, אבל לא משהו. ניסיתי לשדרג את שניהם, לדור שלישי ולדיל יותר טוב קצת - ופשוט לא הצלחתי לזוז לאף כיוון. הדיל לדור שלישי הוא בדיחה. 20 ש"ח בחודש על גלישה לwap - מי בכלל עושה את זה היום, עם מכשירים טובים? נגיע אל המכשיר מאוחר יותר, אבל רציתי לקבל גלישה בלתי מוגבלת, ואני מוכן לשלם על זה, למה אני צריך להוסיף כסף לגלישה בפורטל לא מענין? הדילים למכשירים גם הם לא הגיוניים בעליל. אני מבין שמנסים להרויח עלי, אני מבין מיסים, עלויות מקומיות, באמת, אבל התחייבות ל3 שנים וגם מחיר שהוא כמעט פי שתיים של מה שאני יכול לקנות בארה"ב? אז למה לעזאזל אני צריך להתחייב? כאילו, ההגיון לא צריך להיות הפוך? בקיצור, אתם יכולים להשיג אותי בסלקום..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up