כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עמינח

עמינח

שירותים לבית - אחר
כתובת:
טלפון:1800720720
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tamir.pasharel1   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
רכשתי 2 מזרנים של עמינח למיטה מתכוונת הם מתהדרים בשירות ובאחריות שלהם אבל ציון 0 זה הרבה בשבילם אחרי שנתיים המזרן שוקע ויש לציין שהמזרנים היו בעלות של 9000 שקל ואין עם מי לדבר תזהרו על כספכם להוציא כסף בחברת עמינח בושה וחרפה של חברה ואיכות זבל של מוצרים
הצג עוד

elinoradir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
רכשתי 2 מיטות וחצי של עמינח והן פשוט זוועה של איכות!!! מיטה אחת זרקתי לפני שנה ועכשיו המיטה השניה עם אותה בעיה, המצע של המיטה ממולא בספוג ששוקע אחרי שנתיים של שימוש! פניתי לשירות שילמתי 290ש״ח על ביקור טכנאי שהגיע לדקה אחת ואמר שזה הספוג ואין מה לעשות אין אחריות רק על קפיצים זה למה הם לא נותנים אחריות על ספוג כי הם מכירים את הבעיה ולהחליף ספוג עולה כשליש מחיר של שווי המיטה כך ששוב אני נאלצת לזרוק אותה ולרכוש מיטה חדשה. לעולם לא אקנה עוד עמינח!
הצג עוד

rutenoy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
זוועה שקרנים נוכלים קניתי מזרון לפני חודש סרטה יש לי כאבים חזקים בכתפיים בידיים בגב וברגליים אני ממש סובלת הם שלחו טכנאי מזרון והוא אמר שיבואו וירככו לי את המזרון שקרן לא היה ולא נברא מבחינת עמינח התלונה נסגרה
הצג עוד

MoranBeno   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רוצה לשתף באחת האכזבות שלי , בזבוז של כסף! רכשתי מזרן פטל לילד , ב1700 שח , אחרי שנה מתכוונת לזרוק אותו כי הקפיצים כואבים בגב, אז פניתי לעמינח כמובן והם שלחו טכנאי , עזבו שהבריז בפעם הראשונה, בפעם השניה הגיע אבל לדעתו הספוג נשחק ולא נורא שמרגישים ברזלים בגב 😕 . הפתרון תשלמי לנו עוד 300 שח תקבלי טלאי על המזרון שכבה של ספוג, לא אמיתי! לא ממליצה !!! יש לי מזרון קינג קוייל 7 שנים לא רואה את עמינח ממטר, כמו חדש נח בטירוף, רכשתי מאלוף המזרונים ברמת השרון , שירות מדהים!!! חנות קטנה ואיכותית . אז אל תאמינו לכל הפרסומות ואני בעד להשקיע בחברות ישראליות אבל אם זה לזרוק כסף לפח אז לא !
הצג עוד

nirit_it   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
עדכון: התקשרה אלי אחראית שירות לקוחות והסכימה להחליף את המזרן תמורת הוצ' הובלה בלבד. היום, שבוע ממועד קבלת המיטה, קיבלתי את המכתב שמאשר החלפה. שירות לקוחות נוראי. לא להתקרב. במכירות הם מקסימים וגם המובילים נחמדים מאוד אבל מה זה עוזר כשהשינה כבר לא נוחה ואין שירות? העיקר שהחנות פתוחה עד הלילה..
הצג עוד

elinorto   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
קניתי כריות , בחנות לא אפשרו לבדוק אותם עקב הקורונה. קניתי כי היה מבצע שתיים במחיר אחד. שתי הכריות אלו 500 ש"ח. שאלתי בחנות אך אקנה אם אסור לנסות ? נאמר שאפשר לקנות ואם לא טובות אפשר להחליף. ביקשתי כרית לכאבי צוואר. בבית ניסיתי את הכרית עם הניילון וציפה. הכרית לא נוחה כלל. כאילו ישנים על בלון. ומאוד גבוהה. חזרתי לחנות. ובדקתי אחת. המוכרת טענה שלא ניתן להחליף. כריות בשימוש. וטענה שלא אמרה לי שניתן להחליף. דיברתי עם המנהלת והנ"ל טענה שלא מחליפים .אמרה שזה בעיה שלי. ושאתן אותם מתנה. גם הכרית השנייה שלא נפתחה. סרבו להחליף. נשאלת השאלה אך הם חושבים שאנשים ייקנו ללא ניסיון בחנות ןללא יכולת להחליף? והתשובה היא פשוט לשקר. פשוט רמאים. המבצע יצא יקר!!!
הצג עוד

hadarcohen8   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
רכשנו שני מזרנים זהים לחלוטין של קינג קויל. אחד מהם מצוין, והשני מזעזע מהיום שהגיע: חוסר תמיכה לחלוטין בגוף כולו, גב קורס אל תוך המזרן, מה שגורם לקימה בלילה וקושי להירדם. אין ספק שהמזרן פשוט הגיע פגום. אחרי חודש וחצי כבר פניתי אליהם, והם ביצעו "הקשייה", שלא ממש עזרה, אולי גרמה לך שיהיה נסבל. כעת, לאחר שנה וקצת, המצב חזר לכשהיה ואף מדרדר: המזרן פשוט זוועה. פשוט אי אפשר לישון. שום טיפול מצד שירות הלקוחות - מפילים את הבעיה על הלקוח. פשוט בושה למותג. להבא, אתרחק כמו מאש.
הצג עוד

אזרח פשוט   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
קניתי מעמינח מיטה וביקשתי שתהיה קשה כי יש לי כאבי גב. אחרי שלושה חודשים התחילו כאבי גב כי המיטה שקעה. התקשרתי לעמינח והם שלחו מומחה מטעמם. המומחה הגיע אמר שהוא מבין את הבעיה וייצרו איתי קשר. אחרי כמה ימים התקשרו משירות לקוחות ואמרו שהכל תקין. אז מה אני עושה עכשיו????????????
הצג עוד

etifarhi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
קניתי מיטה זוגית בעמינח בעמק שרה בבאר-שבע. אמרו לנו שהמיטה היא מסנדוויץ, אבל התברר שהיא עשוייה מנסורת דחוסה, ותוך כדי שינה נשבר הארגז של המיטה. כשבאנו אליהם בטענות, הם דרשו מאיתנו כסף רק כדי לבוא לבדוק את העניין. בושה לעמינח.אחרי כל הרמאות שלהם, יש להם עוד החוצפה להתקשר אלי, ולבקש כסף עבור התיקון.   אוייייי. זה יעלה להם בהרבה פרסום.הרבה הרבה J     עכשיו מתברר לי שבסיס המיטה הוא בסך הכל מקרטון.  ועמינח עוד רוצה כסף עבור תיקון השקרים שלהם.  נתראה בתצוגה... סכנה לקנות מהם משהו. כמעט נפלתי מהמיטה ובנס ניצלתי  
הצג עוד

ala6500   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אחי עובד בחברת עמינח וסיפר לי כמה שהחברה הזו גודלת ומתנפחת והכול על שקרים, מוכרים לנו מזרונים באלפי שקלים כאשר עלות יצור של המזרון לא מגיע ל-500 שקלים מוכרים לנו מיטות וחצי וכן ספות נוער במחירים שלא להאמין- והעלות היצור מגיע ל-650 שקלים, מוכרים לנו סלונים וכורסאות הכול תוצרת סין במחירים שלא מבישים מותגים, החברה הזו מרמה את לקוחותיה בזה שהיא מצהירה על אחריות רבת שנים, והאחריות היא אך ורק לקפיצים, מה כבר יכול לקרות לקפיצים? הם (הבעלים של החברה ביחד עים מנהליה הבכירים) נוסעים על רכבי יוקרה וגרים בשכונות ובבתים יקרים,ולעומת זאת אנו העובדים הפשוטים לא גומרים את החודש, והם כמו תקליט חוזר כל שנה בוכים שאין תוספות לשכר כי אין מאיפה, אבל להחליף רכבים ולחלק בונוסים לעצמם יש כסף, חברה צריכים להראות להם שאנו הישראלים לא פראירים יותר, אל תקנו עמינח ולא אמריקאן קומפורט, אתם סתם תורמים את כספכם לגנבים, יש המון חברות בשוק שמוכרות איכות טובה יותר מעמינח במחירים זולים יותר. חג שמח לכל עם ישראל
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up