כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קניון הדפוס-ארט גרף

קניון הדפוס-ארט גרף

בעלי מקצוע אחר
טלפון:1700558808
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Naama   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
35 מתוך 100
למי שלא יהיה כוח לקרוא הכל אז הפואנטה היא- אל תבזבזו את הזמן שלכם על המקום הזה שירות מזעזע ולא שווה את החיסכון האופציונאלי במחיר !!!! אז ככה הכל התחיל ששלחתי מייל מפורט ובו הפריטים שאני מעוניינת להדפיס ברמת פירוט מאוד גבוהה כדי שיוכלו לתת לי הצעת מחיר. הצעת המחיר באמת הייתה טובה לעומת שאר הצעות המחיר ולכן בחרתי להמשיך איתם. נאמר לי שהדפסה של כ50 הזמנות נעשית באופן דיי מיידי אך בכל זאת ביום בו רציתי להגיע להדפיס נאמר לי שהמקום בעומס וזה ייקח זמן וביקשו שאתקשר יום למחרת בבוקר... אני ממושמעת וכך עשיתי מעבר לזה שכשענו לי ביקשו לחזור אליי עוד 10 דק ובפועל חזרו אליי אחרי שעה וקצת (ואחרי הודעה ששלחתי..) כשחזרו אליי ביקשתי שידפיסו לי היום את ההזמנה ואגיע לאסוף אותה. ביקשו ממני שאהיה בקשר לקראת ארבע. מבחינתי זה אומר שידפיסו לי כי לא אמרו שתהיה בעיה כלשהי. מפה לשם ארבע מתקשרת ומבקשים שאגיע בשש ונותנים לי מספר טלפון נייד ליצור איתו קשר. בשש אני מגיעה בציפייה שהכל יהיה מאורגן ובפועל מסתבכת במציאת המקום ומתקשרת לנייד כדי שיצעקו עליי בטלפון בצורה לא הגיונית ! פשוט אל תבזבזו את הזמן היקר שלכם שירות מבייש.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הדפסנו את כל הגרפיקות לחתונה שלנו, תפריט לכל אורח, פתקים למתנות וכו'. המחיר היה הוגן מאוד וההדפסות היו איכותיות.

שרה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הזמנו כרטיסי מזכרת לברית , באנו , עזרו לנו בעיצוב במקום הדפיסו חתכו ארזו עם יחס מדהים ושירות נפלא
הצג עוד

אספרידה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לקניון הדפוס בכפר סבא עם הדפסה מעוצבת. הם המליצו לי על סוג נייר שמתאים לעיצוב שלנו (דווקא המליצו על הנייר הפשוט כי ההזמנה צבעונית מאוד ולא ניסו למכור לנו נייר יקר יותר). הסכימו להדפיס לנו כמות קטנה של הזמנות (שקל להזמנה לא משנה מה הכמות). הדפיסו לי את ההזמנות במקום, הכל היה מוכן, וארוז יפה תוך 15 דקות. ההזמנות היו איכותיות מאוד.
הצג עוד

yarden.gerecht-yar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מעולים! הדפסתי שם ב-11.5.17 הזמנות לחתונה והציעו מחיר מעולה. הם גם עזרו לי עם כל בקשה לתיקון גרפי לבעיות אפשריות בהזמנה. הם היו מאוד נחמדים והתעניינו בחתונה וגרמו לי להרגיש שיעשו הכול בשביל שההזמנות תצאנה מעולות (ואכן יצא מעולה).
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את ההזמנות עשינו בקניון הדפוס כפ"ס. מדובר על אנשים מקסימים שעובדים שיעילות ומהירות והכי חשוב, תוצר סופי מהמם ומושלם! הגענו אליהם והם נתנו לנו לבחור מאתר הזמנה, ההזמנות היו מאוד יפות ומצאנו משהו שאהבנו רק רצינו לעשות כמה שינויים קלים. מי שהיה איתנו בקשר היה אלעד- הוא היה מקסים וכל שינוי שרצינו הוא דאג לבצע על המקום ולשלוח לנו במייל לאישור! כשנתנו אוקי סופי באנו אליהם שידפיסו לנו דוגמא ואכן אהבנו את מה שיצא והם הדפיסו על המקום את הכל, תוך חצי שעה היו לנו הזמנות יפהפיות עם מגנט מתנה. ממליצים בחום- אנשים חמים שפשוט כיף לבוא אליהם ומאוד מקצוענים!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הזמנות בשקל לא כולל מע"מ, שירות מהיר ומקצועי וההזמנות נראו נהדר וברמה גבוהה (איכות ההדפסה). המחיר עבור 200 הזמנות
הצג עוד

likeser   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בסוף לא עשינו הזמנה בבית הדפוס זה וזאת מסיבות הבאות.רצינו טרם הדפסת כל הכמות של הזמנות להדפיס דוגמא כדי לוודא שהכל תקין, לכן בחרנו בבית דפוס קרוב לעבודתי – "קניון הדפוס ארט גרף" באזור תעשייה כפר סבא.ההזמנה עוצבה במקום אחר, הזמנה דו-צדדית מתקפלת צבעונית 12X18. התקשרתי בבוקר, שלחתי את ההזמנה לבית דפוס, הסתכלו עליה ואמרו שאין בעיה להדפיס אותה וזה ייקח כלום זמן, וכעבור דקה אמרו שאי-אפשר להדפיס מהתמונות (צד פנימי וצד חיצוני) ששלחתי כי האיכות ירודה, ושאעביר להם תמונות מקוריות והם יעצבו בהתאם לדוגמא ששלחתי.ב-9 בבוקר שלחתי את כל התמונות, בגוף המייל ליתר ביטחון ציינתי איך למקם אותם וכו', הבטיחו לי עד הצהריים לשלוח סקיצה לאישור ואז נדפיס. דבר לא קרה, לכן למחרת ב-12 התקשרתי בעצמי לבדוק מה קורה. קיבלתי תשובה של "אה נכון, נכון עכשיו אני יושב לעשות את זה, תמונות הגיעו, תוך שעתיים-שלוש אשלח לך".שאלתי גם כמה זה יעלה לי, קיבלתי מחיר של 1.5-2 ₪ להזמנה, תלוי כמה עבודת גרפיקה תידרש.כעבור 5 שעות התקשרתי שוב בעצמי. מי שדיברתי איתו בבוקר פתאום העביר אותי לבחור אחר שלא ידע במה מדובר. כשבקצרה הסברתי, הוא התחיל לחפש את המייל עם התמונות ששלחתי אתמול. הייתי כבר נורא עצבנית, כי נראה שאף אחד יומיים לא נגע בהזמנה, למרות ההבטחות.כשהוא בסוף מצא את המייל אז פתאום היה בו רק חלק התמונות. מעניין כי אף פעם לא שמעתי על דבר כזה, שמייל מגיע אבל עם חלק המידע...הבחור ביקש זמן לבדוק זאת ושאחזור אליהם עוד דקה (לחזור ללקוח – אין פה דבר כזה),וכשחזרתי אז פתאום, לכאורה אחרי שיומיים טיפלו לי בהזמנה, הם שמו לב שמדובר בהזמנה דו-צדדית מתקפלת (שזה נאמר עוד בשיחה הראשונה ונכתב במייל) ולכן המחיר קופץ ל-3 ₪ להזמנה.כאן דרכנו נפרדו, ולא בגלל המחיר אלא בגלל חוסר הרצינות – סיפורים במשך יומיים שמטפלים בהזמנה כשאפילו לא בדקו במה מדובר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up