כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יו.פי.אס - UPS
0
59 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nettapg   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
לא מומלץ, יקרנים, גובים עמלות על כלום, לא עומדים בהבטחות.
הצג עוד

ida.shmuelson   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
תזהרו שלא יקרה לכם מה שקורה לנו. קרוב משפחה שלנו שלח לבעלי חבילה בגובינא מארה"ב לכאן. החבילה שוקלת כ-2 ק"ג  . במשלוח, רשם משום מה נציג יו.פי.אס בארה"ב ע"ג שטר המטען משקל של 25 ק"ג וכאן חייבו את בעלי בסכום של מעל 2000 ש"ח עבור חבילה ששוקלת לכאורה 25 ק"ג ולא 2 ק"ג. פנה בעלי והעמיד את החברה על טעותם אך אלה בשלהם: " לא מעניין אותנו מי כתב מה , כתוב 25 ק"ג כך תשלם". אמר להם בעלי אל תשלחו לי את החבילה עד שנסדיר את גובה התשלום-ו-יו.פי.אס - כן שלח. פנה אליהם בעלי שוב ואמר להם "תשקלו את החבילה ותראו כמה שוקלת ובהתאם חייבו ואל תעבירו אלי אותה עד שלא נסדיר את התשלום" יו.פי.אס אכן שקל שוב מצא שאכן החבילה שוקלת כ0 2 ק"ג אך המשקל הנפי כ-9 ק"ג ולמרות שביקש לא להביר את החבילה היא הועברה אלינו. פנה בעלי ואמר או קי תשלחו חשבונית מתוקנת לפי 9 ק"ג - המשקל אליו היגעתם ואשלם.  .הוגן לא ?. עוד אנחנו ממתינים לחשבונית מתוקנת נזעק אלינו קרוב המשפחה וטוען שיו.פי.אס ארה"ב מחייב אותו על ההפרש בין 9 ק"ג נפחי ל-25 שכולנו הסכמנו שאינו נכון. פנה בעלי ליו.פי.אס ואלה משבים "נכון כאן זה אנחנו אבל יו.פי.אס ארה"ב זה משהו אחר שאינו מעניין אותנו" כמובן שבעלי נזעק לשערוריה זו ולא הסכים והודיע להם,"נפגש בבית משפט", ומה עשו ביו.פי.אס - חייבו את כרטיס האשראי שלנו ללא הסכמתנו המפורשת וזהו. תראו איך אנחנו בידיים שלהם ! של חברה לא אמינה שמנסה לעשות רווחים שלא בתום לב ותזהרו שלכם לא יקרה מה שקורה לנו . יש עוד הרבה חברות וחבל להסתכן עם חברה  כזו.
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הפעם,קוראי היקרים,החלטתי לגוון ולחרוג ממינהגי לבקר מסעדות,ושמתי על הכוונת שלי את חברת המישלוחים והשליחויות "u.p.s". אז למען הגילוי הנאות אודיע מייד שחוות דעתי זו מתבססת על מיקרה אחד בלבד שהיה לי קשר עיסקי עם החברה,אך כיון שהחויה היתה כה חיובית ועוצמתית מכיוון השירות שקיבלתי מהם-זה מספיק בהחלט כדי להלל אותם בחוצות רמקול ! היזמנתי באינטרנט מאתר קבוצת הכדורגל האגדית "מנצ'סטר יונייטד",שלושה מוצרים בלבד(מעיל רוח,חולצת פולו קצרה,ושעון יד-כולם כמובן עם סמל המועדון)לאחר שראיתי באתר שלהם שהמישלוח מאנגליה הוא חינם מעל סכום מינימום,שאותו עברתי כמובן. חיוב הכרטיס אשראי שלי נעשה כעבור מספר ימים,ועודכנתי שהחבילה יצאה לדרכה ותגיע אלי בתוך מספר ימים-וכך היה. מצאתי על דלת ביתי פתק של חברת u.p.s שביקרו אצלי למסור החבילה,וכיון שלא הייתי-אני מוזמן לצלצל אליהם לתאם מועד אספקה חדש. בשיחת הטלפון עם החברה למחרת,התברר לי שיש לי הוצאות מישלוח בארץ על שיחרור החבילה מהמכס ועל העברתה אלי ליד-והוצאות אלו בגובה של כ-50 אחוז מערך המוצרים שרכשתי ! שוד לאור היום. בימים הבאים ניהלתי שיחות טלפון רבות עם נציגי שירות שונים של ups ומספר מיילים עם המועדון האנגלי בכדי לבטל את רוע בגזירה- אך משלא ניתן היה,עמדו בפני שלוש אופציות:לשלם,לא לשלם אבל גם לא לקבל את החבילה,ולתבוע את המועדון באנגליה...לאחר שבועיים של התעסקות והתלבטות,החלטתי את מה שבטח ניחשתם-לשלם. אך להפתעתי לפחות קיבלתי "פרס תנחומים" ודווקא מחברת ups שהיתה הבסדר בכל הענין: הם ויתרו על חלק מהעמלה שלהם לטובתי ! לסיכום: הפואנטה היא ששילמתי שכר לימוד על היכרות עם עולם ההזמנות באינטרנט, ולמדתי שני דברים חשובים שהופכים כרגע לטיפים עבורכם= 1,לא להזמין מוצרים באינטרנט(בעיקר מחו"ל) לפני שסגרתם את כל הפינות(הגלויות והמוסתרות) בענין הוצאות עלויות של המישלוח בכל קטעי הדרך.  2,שיש חברת מישלוחים ושליחויות-בארץ ולחו"ל- בשם ups שיש על מי לסמוך ועם מי לדבר שם-ובצורה המיקצועית והשירותית ביותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up