כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
DJ נתי ניב

DJ נתי ניב

תקליטנים / DJ
טלפון:0502056652
96
99 מתוך 100
לפי 254 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
בדרך לחתונה שתינו החלטנו שהדבר הכי חשוב לנו, זה המוזיקה בחתונה. נתי ניב היא ההחלטה הכי טובה שקיבלנו בחתונה. האנרגיות שלה מהרגע הראשון עוד בפגישת זום, ההתעניינות שלה בנו והרגישות המדהימה שלה גרמה לנו פשוט להתאהב.החתונה הייתה עם קהל לא מורכב, שילוב של אוהדי הפועל שכל שנייה עולים ומבקשים שירים, ונתי עשתה הכל ברגישות ובחיוך תוך כדי בקריאה מטורפת של הרחבה. נתי עשתה לנו את היום, עשתה לנו מסיבה בלתי נשכחת, עשתה לנו ערב שכולם מדברים עליו וכנראה עוד ימשיכו לדבר עליו.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נתי המדהימה הפכה את ערב החתונה שלנו לבלתי נשכח, הגיעה עם רף עצום של אנרגיות טובות שהציף אותנו ואת כל האורחים. מהשיחה הראשונה איתה היא התרגשה בשבילנו ורצתה לעשות לנו שמח וטוב, לגמרי השיגה את המטרה! סופר מקצועית ועם ראש פתוח, מעבר לטירוף שאנחנו הרגשנו גם האורחים לא הפסיקו להחמיא על האווירה והמוזיקה שהייתה. היה פשוט ערב מושלם ❤️
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו!באמת שאין לנו מילים שיוכלו להסביר איך אנחנו מודים לנתי על החתונה!הכל היה פשוט בול, בדיוק אנחנו, בדיוק מתאים, בדיוק בזמן.אין שנייה לך!!!!!תוך כדי האירוע ועד עכשיו לא מפסיקים לקבל הודעות וטלפונים שעשית את האירוע!שזו הייתה החתונה הכי שמחה שאנשים היום בה, כל רגע הרחבה הייתה מפוצצת, מלא אנשים לא ירדו אפילו לשירותים, קינוחים או לגנוב בורקס בסוף 😂😂פשוט אין כמוה,הלוואי ויהיו לנו עוד מלא אירועים משמחים יחד איתה.באמת שהמילה תודה לא מספיקה כדי לתאר עד כמה שימחה אותנו והפכה את היום שלנו לבלתי נשכח!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לפני שידעתי שנתחתן ידעתי שנתי ניב תהיה הדי ג׳יי בחתונה. מספיק להיות בחתונה אחת שלה כדי להבין שכל מה שהכרתי לגבי מוזיקה באירועים פשוט לא רלוונטי - כי יש את נתי ניב, ויש את כל השאר. אחד האורחים ניגש אליי בשיא הטירוף של המסיבה ואמר: ״היא מהנדסת אנשים״. כמה שזה נכון. נתי מרגישה את האורחים, ומה שהיא עושה עם המוזיקה הוא בגדר תופעת טבע. אי אפשר להבין את זה עד שלא חווים חתונה כזו. פשוט לתת לה לעשות מה שהיא עושה ולהישען לאחור. אחת ויחידה.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה צריכה להיות באוקטובר 10.10.23 ונדחתה למרץ, ככה שחגגנו אתמול 11.3.24 ואני לא נרגעת! לנתי הגענו דרך המלצה של האולם ושל חברים והיא הבחירה הכי טובה שלנו בפער!אישה מדהימה עם אנרגיות מטורפות, עשתה לנו הכי שמח בעולם, הרימה את הרחבה עם הטיפים והמוזיקה ומה לא!כמות המחמאות שקיבלנו עליה מטורפת! אין מה לחפש ואין מה להתברבר רק לסגור איתה❤️
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
פשוט וואוהייתה לנו חתונה מדהימה והרבה מזה בזכות נתי שפשוט ידעה לקרוא את הקהל בכל שלב של החתונה (הייתה חתונה הפוכה,אז הקבלת פנים הייתה ארוכה יותר ומשמעותית יותר) ולשלב גם את הבקשות שלנו ואת הייחוד שלה עם התופים.אנשים רקדו מלא ותוך כדי פשוט עפו עליה ולא הפסיקו לומר שזו הדיג'יית הכי טובה שהם שמעו.ועזבו את האנשים, בן הזוג שלי ואני לא הפסקנו לרקוד לרגע. היה מטורף.היא הרימה את הערב הזה ואותנו לרמות שלא יכולנו לדמיין בכלל.
הצג עוד

לירן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתי פשוט מדהימה! קלעה לטעם שלנו ולוייב שכיוונו אליו בחתונת שישי צהריים עם הרבה צעירים. כולם רקדו כל הזמן גם הצעירים וגם המבוגרים ולא היה רגע אחד שאנשים לא קפצו ורקדו ברחבה! נתי נותנת שואו עם התופים והדרבוקות וגם בחופה היא ממש הוסיפה לטקס עם מעברים מוזיקליים שמתאימים לאנשים שבירכו. בקיצור אין המלצות חמות כאלה!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלמת מהרגע הראשון, היה לנו חיבור טבעי ונעים, הייתה קשובה והציעה הצעות נפלאות.באירוע- אנרגיות מדהימות!!! ממריצה עם התופים, חייכנית, הלב שלה מורגש על הרחבה, קוראת קהל וקשובה לקהל, מדהימה ומדויקת!!! עשתה לנו את האירוע
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתי הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות ביום האירוע!מעבר לעובדה שמדובר באשת מקצוע משוגעת מדובר גם באישה מדהימה עם לב ענק, אכפתיות ורגישות ולאורך כל הדרך הייתה עבורנו. ביום האירוע היא לגמרי עשתה לנו את היום למטורף ומשוגע וכייפי!!! ידענו שיש על מי לסמוך והיינו רגועים- וזה מה שהכי חשוב בבחירת ספקים בחתונה. מורגש שהיא עושה הכל מהלב וחיה את הבמה. ההאנרגיה שלה, הקריאה של הקהל, השואו המטורף... אין מילים. כמות האנשים שפנו אלינו במהלך האירוע ופירגנו לנו עליה ושאלו עליה- בלתי נגמרת. אחת ויחידה!!!!
הצג עוד

Manor   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני זכיתי לראות את נתי בפעולה בחתונה של אח של חברה ממש טובה שלי לפני שנתיים והתאהבתי! סימנתי אותה וברגע שהתארסתי לפני קצת יותר מחצי שנה הדבר הראשון שעשיתי זה לדבר איתה ולפי התאריך שהיא יכלה סגרנו חתונה🥰לפני שבוע התחתנו ונתי עשתה לנו את המסיבה הכי מטורפת שיכולנו לבקש, זה התעלה על כל הציפיות ובאמת שהיו ציפיות סופר גבוהות! וכולם התעלפו עליה!חשוב לי להגיד שמעבר לDJ המקצועית והמטורפת שהיא, היא פשוט הספק הכי הכי חמוד וכיפי שהיה לנו!❤️אנחנו אוהבים אותך נתי! והלוואי שיצא לנו לרקוד לצלילייך שוב בקרוב😍😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up