כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דר דן סרנגה

דר דן סרנגה

רופאים
כתובת:
טלפון:*2070
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mh   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רופא יהיר ובלתי נסבל מאוד מקווה שלפחות הןא מקצועי ויש לו שכל וידע קליני. שלח את הבת לצילומים ושביקשתי להבין מה יש לה ולמה כואב לא הסביר כלום. אמרתי לו שהסתכלתי גם על הפענוח במקום להסביר לי אמר "לא ראית כלום" כל ההתנהלות לא נעימה: אינו מרשה לסגור את דלת הכניסה ונוזף בך "שבי כבר למה את עומדת"
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
רופא גס רוח, לא מקשיב, פוסל כל שאלה, יהיר חסר סבלנות ומאד לא נעים, אל תגיעו אליו , זה לא הרופא שאתם רוצים שיטפל בכם, יצאתי ממנו המומה. אני לא מאמינה שיש רופאים כאלה בקופי מכבי, הסברתי לו שלקחתי כבר פעמיים כדורים נגד כאבים כדי להסביר את עוצמת הכאב, תשובתו הייתה, ואני שתיתי שתי כוסות בירה . הזוי
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
יחס הרופא מתחת לכל ביקורת. ענה תשובות קצרות רוח, לא שיקף כלל את אבחנותיו וענה בהתנשאות וזלזול לשאלות שלי. אדם לא נעים ולא סימפתי בלשון המעטה. לא ממליצה כלל.
הצג עוד

Maoz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה מאוד מקצועי ואדיב, הסביר את כל האלטרנטיבות בצורה ברורה. חבל שאנשים נוטים יותר לכתוב כאשר החוויה שלהם שלילית. אני ממליץ בחום
הצג עוד

johron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
פשוט אורתופד גרוע. פניתי אליו עם בעיות בצוואר, גב ורגל, בעיות שידועות לי ואני די מעורה במה קורה לי בגוף. הבן אדם פשוט לא הקשיב למילה ממה שאמרתי לו, ערבב בין שתי הבעיות בצוואר והגב כאילו נגרמו מאותה תאונה למרות שאין שום קשר (אחת היתה הרבה לפני התאונה), רשום זאת גם בסיכום, קראתי את זה ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות. סרב לבדוק לי את כף הרגל כי אין לי מסמכים על ניתו שנערך לפני 10 שנים (!!), מאיפה אני אמור להנפיץ את זה עכשיו ואם אין לי את זה מה הקשר בין לבדוק אותי על בעיה קיימת? שלח אותי לרנטגן לצוואר, למרות שהבהרתי לו שהייתי אצל אוסטרופט וכירופרקט שאמרו לי שאין לי נזק ברקמות הקשות (סובבו לי את הצוואר לכל הכיוונים) ושכל פורום או אדם מקצועי שהתייעצתי איתו ומנסיון עבר שלי בדיקת CT נותנת את כל האינפורמציה, על הרדמות הרכות והקשות. רק מראה שלא אכפת לו בכלל לטפל בפציינט, מצידו שהפציינט יחטוף קרינה לפרצוף רק כדי לשלוח אותו עוד פעם אחרי זה ל CT, כדי למלא איזה פרוצדורה מגוחכת. פשוט בזבוז זמן, סתם חיכיתי בתור שבועיים וסתם כל העניין הזה נמרח וימרח, פשוט בזבוז זמן, לא להתקרב. גם אם בן אדם אחד קורא את זה ונמנע מללכת לאיש הזה, עשיתי את שלי. על הפנים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up