כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

השטיח המעופף

השטיח המעופף

טיולים מאורגנים
טלפון:035151606
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יורם   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מבקשים להביע את תודתנו על ארגון ושרות מעל ומעבר בנופש גימלאים באילת שהיה משולב עם הופעות כולל יהורם גאון , מלון לאונרדו קלאב שטרחו לספק ולהשביע את כלל השוהים , נציגים של השטיח המעופף דאגו לכל מחסורנו והיו שם הן בקבלה שאורגנה למופת והן לאורך כל השהייה במלון , ארגון אוטובוסים ובהיבטים האחרים של ארגון וסדר . על כך רצינו להביע הערכתנו ולהגיד תודה
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
באמת שיש לכם את השירות הכי מחריד שנחשפתי בכל ימי חיי! מתקשרת לשירות לקוחות, נציגה מזעזעת שאומרת ללקוחה תתקדמי לא צריך להתקשר אלינו יש אתר ועוד מנתקת בפרצוף! תתביישו לכם אתם פשוט בושה שאין לתאר! לא אזמין מכם בחיים שלי ואדאג שכל קרוביי לעולם לא יזמינו מכם!
הצג עוד

EVGENY   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
הגעתי חשדה תעופה 3 שעות לפני הזמן מסתבר דחו לנו את הטיסה לחצות התקשרתי זועפת ומקבלת פיצוי קיבלתי יחס מזלזל מאוד דיברתי אם המנהלת והיא ניתקה לי הטלפון בפנים בזלזול ולבסוף חסמו את המספר שלי במוקד שלהם (שמעתי את הנציג עונה תעביר אותה)ספגתי חיכיתי לחצות בחצות קצין אל אל אמר לנו נידחה הטיסה ליום למוחרת ואין מה לעשות השטיח מעופף סגור נשארתי לישון בנתבג משום שאנחנו גרים רחוק ממש ממש שירות אל הפנים אנחנו הורים לילדים נכים ... ועד שיצאנו לטיול יצאנו מבואסים והתקשרנו אחרי למוחרת אמרו לו שאין החזרות אל היום העבוד ששילמנו לא ישנו אני מותשים ואני כותב את זה ששטיח המעופף יעבד את הפרנסה שלו ...ותגיעה לו תביעה מאוד יפה ממני אלללללל תזמינוווו חרם אל שטיח מעופףףףףף
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
גורעה ביותר הזמנתי חבילה במייטב כספי לשעות טיסה נורמלית שקיבלתי את הכרטיסים ראיתי שהכלל שינו לנו את זמני הטיסה למאוחר בלילה לסמן הכי גרוע שיכול להיות הפסדתי יום ואין העברות וצריכה למצאו פיתרון ללרנקה ב12 בלילה לעבור לפאפוס למלון בושה וחרפה
הצג עוד

oritbh   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
25 מתוך 100
הזמנו חופשה בכרתים במלון רדיסון בלו דרך בוא נעוף, שכמובן שייכים לשטיח המעופף. אפרט בהמשך לגבי המלון, אבל ראשית אציין שלבוא נעוף אין שירותיות ראויה כלל. מוכרים לך דיל שהקשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.לוקחים ממך את הכסף ואין לך יותר עם מי לדבר. התקשרתי לנציגה אחרי ההלם שקבלנו כשהגענו למלון והתשובה היתה: אין לי מה לעשות, דברי עם הנציג בשטח. הנציג בשטח מועסק בכלל על ידי המלון עצמו ואין לו שום יכולת לעזור מלבד לקבוע לאורחי המלון טיולים באזור.המלון המוצג במודעה נראה מושלם.במציאות: מלון זוועה! אל תתקרבו!!! אל תתרשמו מהתמונות היפות שהמלון מציג, אין שום קשר בין איך שהמלון נראה באמת לבינן. מלון מטונף, מסדרונות מוצפים במים, סדינים ומגבות מלוכלכים, מקלחת דוחה ומוצפת, אוכל גועלי, אי אפשר להזמין מקום ב -4 המסעדות במלון, הכל מלא לפחות ל 4 ימים קדימה, מה שאומר שאם הגעתם ל 5 ימים רק ביום האחרון אולי יתמזל מזלכם, בעל המלון אינו שירותי בעליל, לא נתן מענה לאף אחת מהבעיות הנ"ל ועוד רבות נוספות. מיקום המלון גרוע ביותר, גישה קשה, כביש מאוד צר, מפותל וחשוך ואין שום אטרקציה מסעדה וכו' בקרבת המלון.אכזבה גדולה מאוד!!! לעולם לא אזמין דרך השטיח המעופף/ בוא נעוףולא ממליצה גם לכם ליפול בפח
הצג עוד

יסמין   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
35 מתוך 100
גרועים ביותר, שנו זמני הטיסה לזמנים גרועים. בכוונה הזמנו טיסות באמצע יום, העבירו אותנו לטיסה מוקדמת בבוקר ו בחצות.(היה מאוד מאתגר וקשה עם שלושה ילדים קטנים) בשיחה עם הנציג לא היה נעים וכמובן לא יכל לעזור. לא ממליצה בכלל.
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
הזמנתי חבילה לדובאי, בדיעבד התברר לי שהטיסות הם צ'רטר ולא סדירות, אי אפשר להזמין מושב בטיסה כי הם בנתק עם ארקיע, כמו כן כשהתקרב זמן הנסיעה המחיר ירד משמעותית גם אצל השטיח וגם באתרים מתחרים, כמובן ברגע שהזמנת אכלת אותה ,ממליץ להזמין הכל לבד ולא דרכם,טעיתי
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
אתמול בתאריך ה15.11 הייתה טיסה מברצלונה לישראל ובזמן הצ׳ק אין לטיסה נאמר לכל הישראלים שלא מעלים אותם למטוס בגלל שיש בעיה עם החברה של השטיח המעופף. חיכינו מעל שעה וביקשו מכל אחד שסגר דרך השטיח המעופף לשלם 40€!!! פשוט מזעזע, עוגמת נפש, חוסר זמינות. אנשים חיכו עם ילדים וגם אנשים מבוגרים כל כך הרבה זמן ועוד נאמר לנו שאנחנו נאלצים לשלם! פשוט ביזיון!!!!!!!!
הצג עוד

עלי חטיב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנתי מלון והתקשרו אחרי שבוע להגיד שאין מקום באותו המלון למרות שהוא מפורסם באתר החליפו לי למלון יותר זול וגבו ממני אותו המחיר
הצג עוד

Best   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות לא טוב... אני פספסתי חבילה זולה בגלל שיש להם בעיות במערכות. מנהלת עצבנית ברמות, שולחים אני והיא בערך 15 הודעות, ואני חוזר על אותה שאלה (למה אני צריך לשלם מחיר גבוה כאשר אני פספסתי את המחיר הנמוך בגלל בעיה בחשמל מאצלכם, ושלחתי אפילו צילום מסך לחבילה) והיא לא עונה, רק משתיקה אותי, ומכריחה אותי שזה המחיר אי אפשר לשנות... והתווכחתי עם המנהלת, ובטח לא היה נעים בשיחה, וגם אחרי השיחה היא מאיימת להעביר את סכום הכסף עכשיו, למרות שהעברתי מלפני 3 ימים..." אני שילמתי את מה שרצתה אבל רק מברר אם אפשר לפצות אותי" באמת חבל שמנהלת מתווכחת על דבר שהלקוח צודק בו... וגם אני מתקשר לחברה ומבקש מנהל חוץ ממנה, היא לא מרשה לי לדבר עם אף אחד. לצערי חוויה לא נעימה, לא ממליץ בכלל, תלכו למסרדי נסיעות בעיר שלכם, מול הסוכן ב 4 עיניים, תמיד אם הולכים למשרד נסיעות והוא נותן מחיר גבוהה ממחיר באתר כלשהו, תראו לו את המחיר שמצאתם הוא יביא לכם אותו מחיר..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up