כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אטיסוטו | atisuto

אטיסוטו | atisuto

תקליטנים / DJ
99
99 מתוך 100
לפי 763 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 10 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 שעות
verify
100 מתוך 100
ליאור זאבי מאטיסוטו היה הדיגיי שלנו בחתונה,חד משמעית הספק הכי מדוייק שיכלנו לבחור! הרחבה היתה מפוצצת עד שלוש בבוקר וכולם ללא יוצא דופן לא הפסיקו לעוף עליו לשניה!בלי קשר הוא גם בן אדם מדהים ונעים וההתנהלות מולו היתה הכי כיפית ומרימה שישהוא ההמלצה הכי חמה שאני יכולה לתת לכל זוג מאורס, לא מספיקים לדבר איתנו עליו ולהגיד שהוא פשוט עשה את המסיבה הכי טובה שיכלה להיות.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחבר על קבוצה של אטיסטו בכללי ועל ניר ספציפית שהוא אש, תיאמנו פגישה עפ ניר, היה קליק ברגע הראשון, אחלה בן אדם, אנרגיות טובות, ידענו ישר שזה הוא :) הוא בן אדם נחמד מקצועי ופשוט נהננו לעבוד איתו!
הצג עוד

Ronnie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה עפנו על אטיסוטו, על המקום, הזמינות והכל! כבר בפגישה עם איתי יצחקי הרגשנו את המקצועיות וחוסר ההתפשרות. באירוע עצמו אי אפשר היה להפסיק לרקוד, ולא הפסקנו לקבל מחמאות על הדי ג׳יי! ממליצים בחום, עשית לנו את החתונה!!!

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו, כבר מהפגישה הראשונה עם ינון זלמן הבנו שמדובר בתותח על, דיג׳יי מקצועי ואדם שירותי ונעים. הפגישות התנהלו בצורה כיפית ובאווירה הכי טובה שיש. ינון הבין את הסגנון שלנו מהר מאוד, ובהתאם לכך גם בחתונה התאים את עצמו לקהל בצורה הכי מקצועית שיש. האורחים נהנו מאוד, אין אורח שלא שאל מי ניגן, הרחבה תמיד היתה מלאה! אין ספק שזאת היתה הבחירה הכי טובה שלנו! ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
נועם כוכב הרעיד את הרחבה ולא הפסיק לרגע!! קלע בול לאורחים ואין אורח אחד שלא שאל אותנו מי זה הדיג׳יי המטורף הזה! הכי מקצועי קשוב וזמין שישבחירה הכי טובה שעשינו באירוע!!

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה הגענו לאטיסוטו אחרי שנפגשנו עם דיג'י ורצינו לסגור. נתנו צ'אנס ואיזה מזללללל שנתנו את הצ'אנס הזה כי פשוט נהנינו בטירוף!! נפגשנו עם ליאור זאבי.. וואוו וואוו ואווו ואוו! כבר אחרי הפגישה חלמתי חלום ובחלום ליאור עשה לי את החתונה ולא טעיתי!!!! פשוט היה מושלם, קשוב מאוד לבקשות שלנו וזרם איתנו בשטויות שלנו! הבין את הראש שלנו ופשוט עשה לנו את החתונה!! תוך כדי האירוע עבר קיבלתי תגובות על כמה שהוא מטורף ועד עכשיו (חודש אחרי). ליאור הוא הספק שאני עד עכשיו לא מפסיקה לדבר עליו! מעבר לזה שהיה תותח על בחתונה הוא גם בן אדם מהמם, ובגדול הוא פשוט הבחירה הכי טובה שתעשו. חברים שלנו סגרו אותו לחודש הבא ואני מחכה לחתונה רק בשבילו. בקיצור, לסגור, מיד ובלי להתבלבל
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחה הטלפונית הכל הרגיש מעולה אנרגיות מצוינות והרגשה מעולה
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
היה לנו ברור מההתחלה שאנחנו בוחרים בכוכב! הוא פשוט הדיג׳י הכי מושלם שיצא לנו להכיר! מכל הספקים שלנו קיבלנו עליו הכי הרבה מחמאות! אמאלה ואבאלהה מוזיקה מדוייקת כיפית ומרימה! לא לוותר עליו בחיים!
הצג עוד

1   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו לאטיסוטו להיפגש עם ינון זלמן אחרי המון המלצות שקיבלנו, אחרי הפגישה לא היה לנו ספק שינון הוא זה שינגן לנו בחתונה, אחת הבחירות הכי הכי טובות שעשינו, לא הפסיקו להחמיא לנו על המוזיקה, הוא קרא את הרחבה במדויק וידע להתאים ולקלוע לכל סוגי הקהלים שהיו ברחבה, פשוט אלוף!
הצג עוד

אורלי.ש   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הלכנו לכמה חברות d.j ושי ארגמן מאטיסוטו זרם לנו ממש. בהתאמה, בהבנה ותיאום הציפיות וכל מה שביקשנו.אנחנו באנו עם שיר כניסה לחופה שרצינו למשוך ולשנות קצת. ושיר שבירת כוס. מלבד זה היה לנו דרישה אחת לא להשמיע אומן ספצפי. מלבד זה, רצינו d.j שהוא יחליט מה זורם,מה מקפיץ את הרחבה. שילמנו כסף לאיש מקצוע שמבין, אז שהוא יחליט. שי ארגמן עשה איתנו תיאום צפיות ויצאנו לדרך. נהנו ממש באירוע, הרחבה הייתה חייה,מפוצצת עם מוזיקה מעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up