כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
luma video goodies  צור ליבנה

luma video goodies צור ליבנה

צלמי וידאו
כתובת:ישראל
טלפון:0545567640
95
99 מתוך 100
לפי 38 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צור דיבר איתנו וניסה להבין מי אנחנו ומה הוויב שלנו היה איתנו לאורך היום ועזר לנו להרגיש הכי בנוח וטבעי ותיעד את הכל בצורה מושלמת
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי אינספור סרטונים שראיתי של צלמי וידיאו, שכולם נראו אותו דבר, פתאום נתקלתי בעבודה של צור וישר רואים כמה זה אחר ומיוחד. העריכה של הסרטונים שלו כל כך מושקעת ויצירתית שלא יכולנו להתעלם. עוד לא קיבלנו את הסרטים. אבל אחרי שראיתי עבודות קודמות שלו, אני סומכת עליו (ועל אשתו המקסימה שעוזרת בעריכה) בעיניים עצומות. ביום עצמו צור הגיע ממש מוקדם לצלם את סביבת ההתארגנות עוד לפני שנכנס אלינו, ומאז לא הפסיק לעבוד. הוא היה בכל מקום ולא הפסיק לצלם גם ששאר הצלמים נחו רגע. צור השרה אווירה נינוחה ורגועה כל הזמן. הרגשנו בידיים טובות של אמן שיודע מה הוא עושה. ממליצים בחום על צור! לא תתחרטו!
הצג עוד

tamary226   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על צור ממפיק החתונה שלנו. מרגע שדיברנו עם צור וראינו דוגמאות לסרטונים שהוא ערך ידענו שאותו אנחנו רוצים. צור היה נחמד מאוד וזמין תמיד, וגם היה לנו ברור מה התמורה שאנחנו מקבלים בעבור התשלום.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צור פשוט מדהים! אנחנו ממליצים עליו בחום! הוא קשוב, נעים, והכי חשוב- מקצועי ויצירתי בטירוף. התלהבנו מהכל, ויצאנו הכי מרוצים שיש :)
הצג עוד

הגר ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צור היה הצלם בחתונה של אחותי ובעקבות הזיכרון והחותם שהשאיר שם, היה לנו ברור שנבחר בו לתעד גם את האירוע שלנו. צור מוכשר, צנוע, שקט ונעים, היה לו חשוב להכיר אותנו לפני החתונה עד הפרטים הקטנים ביותר, מה שמוסיף עוד נדבך לאישיות הקסומה שלו. צור השרה עלינו אווירת נינוחות לפני אחרי ותוך כדי האירוע, תכונות שלנו היו משמעותיות מאוד בתור זוג שלא מרבה להצטלם ביום יום.צור ליווה אותנו גם אחרי החתונה, עזר בבחירת שירים,תמיד היה זמין וקשוב ובמבחן התוצאה אין מילים שיתארו את התוצאה חוץ מ - וואו וואו ועוד פעם וואו. צור מדויק, אמנותי ומקצוען אמיתי, תפס מומנטים והצליח לתפור אותם אחד אחרי השני בצורה הכי טבעית שיש!ממליצים בחום ואהבה רבה! רועי והגר
הצג עוד

צליל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשקיבלתי על צור המלצה מצלמת הסטילס שלנו. הוא נתן תחושה טובה מאוד ומרגיעה (מאוד חשוב לכלה כמוני ;)) ותמך בי עוד בטלפונים לאורך הדרך לפני החתונה. הוא גם ידע לשאול הרבה שאלות מראש ולהגיע מוכן לאירוע.
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון התחברנו לצור. הבנו שמדובר במישהו שמבין אנשים ויודע להתאים את עצמו לרצונות שלהם. ביום החתונה פשוט היה כל כך כיף איתו - התרגש איתנו, השתלב באירוע, יצר שוטים מיוחדים אך נתן ספייס. בסופו של דבר, עוד הרבה לפני שקיבלנו את הסרט, ידענו שהבחירה ב-LUMA היתה מושלמת עבורנו, וכשכבר קיבלנו את הסרט אז בכלל - העריכה מאוד מקצועית, הסרט הוא כל כך אנחנו וכל כך מכיל את התמצית של הזכרונות שלנו מהחתונה. מומלץ בחום ואהבה!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
95 מתוך 100
ממליצים בחום על צור! לפני החתונה, במהלכה ואחריה היה סופר מקצועי ונעים. לאורך יום החתונה צור השתלב בצורה מושלמת והיה חלק משמעותי מהיום שלנו מהרבה בחינות. גם בשלב בחירת השירים צור עזר לנו, המליץ וכיוון עם הרבה סבלנות. אומנם חיכינו הרבה זמן לתוצאה הסופית אך ההמתנה השתלמה. הסרט היה מושלם! ערוך ברמה מאוד גבוהה וקלע בדיוק לטעמנו
הצג עוד

hadas.neeman   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אנחנו ממליצים על צור מכל הלב! המקצעויות והנועם שלו הם שילוב מנצח. צור השתלב ביום שלנו בצורה טבעית ונעימה, והיה פשוט כיף איתו. אבל שום דבר לא הכין אותנו לוידאו המדהים שנקבל. צור הוא לא סתם צלם וידאו, אלא פשוט אמן. העריכה מראה כמה הוא ניסה להבין מי אנחנו ומה מתאים לנו, והתוצאה מרהיבה. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

keren   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היי חברים, אני יודעת כמה זה קשה למצוא ספקים טובים ומקצועיים...היום היחידי בחיים שהכל חייב להיות מושלם! אני רוצה להמליץ לכם על המתכון המנצח בקטגוריית הוידיאו: צור ליבנה! צור הוא חלק בלתי נפרד מהיום הכי מושלם בחיינו, הוא הפך את היום שלנו להרבה יותר קליל וכיף! הוא מקצועי, קריאטייבי ונותן תחושה מדהימה של שקט..ומי לא רוצה קצת שקט ביום חתונתו? הוידיאו יצא מושלם! מקצועי והרבה מעבר למצופה...אני יכולה להבטיח לכם שזו הבחירה הכי טובה שלקחתי! צור ליבנה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up