כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אקו מתחם אירועים

אקו מתחם אירועים

מקומות לאירועים בטבע
טלפון:0508090778
96
98 מתוך 100
לפי 255 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
התחתנו במאי בעל הנחל, מקום מושלם למי שאוהב אווירה של טבע פרח מנהלת אירוע מושלמת, זמינה תמיד והייתה הכי על כל הפרטים הקטנים בחתונה! דחינו מאוקטובר למאי והכל עבר חלק
הצג עוד

roni   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
95 מתוך 100
חיפשנו מקום שיהיה באוירה של טבע שהכל בחוץ, לחתונת שישי צהריים. על הנחל היה המקום הראשון שראינו והוא פשוט לא יצא לנו מהראש, אחרי כמה ימים כבר סגרנו. בהתחלה התנהלנו מול עומר שהיה מקסים וזמין לכל שאלה. לאחר מכן נפגשנו עם פרח שהייתה מנהלת האירוע שלנו מטעם המקום והיא לגמרי גולת הכותרת. החלטנו לא לקחת מנהח אירוע מטעמנו ופשוט לא היה צריך. פרח פשוט ידעה בדיוק מה צריך מה לא צריך כמה למה מתי, דברים שלא העלנו בדעתנו שצריך היא כבר דאגה להם, הרגיעה אותנו והורידה לחץ ואפילו נתנה לנו מים, באמת שאם קיבלתם את פרח אתם יכולים להיות רגועים. מור מטעם קוקטייל קאר היה מעולה וזמין וגם אחרי ששיגעתי אותו ענה בסבלנות ובכיף והקוקטיילים פשוט הצגה!המקום פשוט מהמם ביופיו, גם בצהריים וגם בערב והיה פשוט מושלם!
הצג עוד

lilachschn   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
95 מתוך 100
התחתנו בעל הנחל ביום העצמאות. הגן מהמם, קיבלנו תגובות טובות על האוכל והברלאורך כל התהליך התייחסו אלינו מדהים והיו זמינים.פרח מפיקת החתונה שלנו היתה מ-ו-ש-ל-מ-ת. זמינה, נעימה, נתנה הרגשה טובה והרגיעה, דאגה שהגן ייראה מדהים עם ריהוט אלטרנטיבי שמשיות לשעות החמות יותר.ממליצה באהבה!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
הגענו בכלל לראות את "על הנחל" והתאהבנו באקו.לכל אורך ההכנות לחתונה, הצוות היה נגיש וזמין.מנהל האירוע מטעם המקום (בר) היה חלק משמעותי מהחתונה האדירה שהייתה לנו.המקום יפהפה, האוכל טעים והצוות מושלם!
הצג עוד

רז דהן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסו לאקו בפעם הראשונה התאהבנו .הגן , החופה, האולם- פיסת גן עדן על נחל חדרה פשוט ככה. כבר בהתחלה פגשנו את עומר שמיותר לציין שהוא פשוט אדם מדהים שידע לקרוא אותנו על ההתחלה .התחתנו ב3.5.2024 בחתונת שישי צהריים הכי קסומה שיכולה להיות . לאורך כל האירוע ליווה אותנו בר המקסים , שדאג לכל פרט הכי קטן שאנחנו אפילו לא חשבנו עליו ! דאג שהכל יהיה מתוקתק , עדכן אותנו בכל דבר ונתן לנו לסמוך עליו בעיניים עצומות מנהל אירוע זה אחד הדברים החשובים ביותר בחתונה , ובר לגמרי שיחק אותה!!!
הצג עוד

אור וניצן :)   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
90 מתוך 100
התחתנו בעל הנחל אחרי דחייה של החתונה ומעבר מהאקו ואין ספק שעברנו המון בדרך מרגע סגירת החתונה. שני האולמות יפייפים, אבל על הנחל פשוט לוקח בענק! שונה בנוף, אווירה אחרת ופשוט עושה כיף להתחתן, ואיזו החלטה מושלמת זו הייתה לעבור כי אז זכינו בדורון ופרח! התחלנו את התהליך באולם מול עומר שאחרי דקה של היכרות כבר הפך לחבר ותמיד ענה עם חיוך לכל שאלה, ליווה אותנו והיה שם בשבילנו. המשכנו לניהול האירוע עם דורון, מנהל האירוע שלנו ופרח המקסימה שפשוט דאגו לכל פרט ופרט, היו אוזן קשבת, תמכו, עזרו, מצאו פתרונות, לא הרפו עד שהיינו מרוצים ופשוט עשו לנו את האירוע! כבר משלב הטעימות, דרך פגישת ההפקה ועד האירוע עצמו, בזכותם היינו רגועים והצלחנו להנות אחרי שכמעט דחינו בפעם השנייה בגלל המצב הביטחוני. בנוסף, לא הפסקנו לקבל מחמאות גם על האוכל בזכות תמיר השף של המקום! תודה תודה תודה 💚
הצג עוד

אור ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
קודם כל המקום מהמם!!! נרצה לציין לטובה את כל ההתנהלות עם האולם עם הדחיה בגלל המלחמה. (אוקטובר לאפריל) כל ההתנהלות מול האולם הייתה מצויינת, כבר מהפגישה הראשונה עם ים המהממת ועד לאירוע עצמו. בר המנהל אירוע מטעם האולם הרגיש ממש כמו עוד חבר, שעזר לנו עם כל השגעונות ובכל הדברים הכי קטנים 😍. ממליצים בחום! עברו כמעט 3 שבועות מהחתונה ואנחנו לא מפסיקים לקבל פידבקים חיוביים בדגש על האוכל המושלם! והיופי של הגן והאולם.
הצג עוד

lotembader   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
דבר ראשון אני אגיד שהיה לנו פשוט אירוע מושלם ! והרבה בזכות האקו ! הלכנו לראות מספר מקומות באזור בשום מקום לא היה חומר אנושי טוב כמו באקו , רמת האירוח והחיוכים שקיבלו אותנו וההרגשה בעיקר שיש על מי לסמוך ! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על האקו , על האוכל , על היופי של המקום ועל האווירה . ואנחנו רוצים להחמיא בעיקר לבר המפיק שלנו שהיה מושלם וידע איך לעזור ולהרגיע ובעיקר לעשות סדר ושהכל יתקתק כמו שצריך , וכך היה. כבר ברגע שהגענו לאולם , קיבלנו משקה להוריד את הפאניקה . והרבה אוכל מפנק שקיבל אותנו בשביל שבאירוע ניהנה ונהיה כמה שיותר נוכחים .פשוט שמחה שבחרנו באקו !
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
90 מתוך 100
הגענו לראות והתאהבנו. מבינים עניין, מקום על רמה והמקום הכי יפה שראינו שמשלב גם מקום פתוח אבל גם אולם יפה ומעוצב בסגנון שלנו
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עשינו "סיבוב הופעות" ב-9 אולמות אבל מרגע הביקור באקו (ה-2 בסבב) כבר התאהבנו ועמוק בפנים ידענו שנסגור שם ❤ ותודה לאל!היה לנו אירוע נדיר, נהנינו מאוד והאורחים שלנו לא הפסיקו (ועדיין לא מפסיקים) לתת מחמאות ולהתפעל מהגן אירועים הנדיר הזה.משלב החוזה עם גיא התותח שעשה לנו מחיר טוב ופינק אותנו, ועד לערב עצמו עם בר מנהל האירוע, בכל רגע וכל שלב הרגשנו עטופים בצוות שתמיד אפשר לדבר איתו על הכל.הליווי והמענה היו מצוינים וברמה מקצועית.העבודה עם מיקה המעצבת האלופה ומור הגיבור מהקוקטייל-קאר הרימו לנו את החוויה וסגרו לנו את כל הפינות.האירוע עצמו היה מדהים, נהנינו מאוד ביחד עם האורחים שלנו, בר דאג לנו לכל מה שצריך, לניהול השוטף וגם לתפעול כל דבר שהיה נדרש (הסרת כתמים בצ'יק מחליפת פשתן לבנה!!). אהבנו מאוד את העבודה המשותפת עם המפיק אירועים הפרטי שהבאנו (אופיר שמש המלך!!!!), הכל היה מסונכרן ומתוקתק!הרגשנו עטופים בכל מה שאנחנו צריכים ובאמת התאהבנו במקום ובצוות - אקו אתם עסק נדיר!! ;-)ובר המנהל אירוע התותח - אתה עוד תגיע רחוק! מנהל שהוא אח, מומלץ ביותר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up