כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טרנד 54 - Trend 54

טרנד 54 - Trend 54

מגנטים
97
88 מתוך 100
לפי 787 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בר ואליאור רואש   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטרנד 54 לאחר אירוע שהיינו בו, ופשוט אמרנו שבחתונה שלנו אנחנו רוצים את אותה החוויה , ואת רמת הצילום המטורפת שיצאה במגנטים! וכך היה התקשרנו ישירות לטרנד 54 ובלי לבדוק אופציות ומחירים סגרנו אותם וזאת הייתה ההחלטה הכי מהירה שקיבלנו מבחינת ספק! וביום האירוע עצמו זה הוכיח את עצמו כל כך, שליו הצלם מספר אחת! גם מבחינת אישיות , מקצועיות , זרימה הכל בבן אדם אחד תותח! אנחנו ממליצים על טרנד 54 בלי שום ספק! אם יש משהו אחד שאתם יכולים להיות רגועים ממנו - זה שליו והתמונות שהוא יעשה לכם! תודה רבה על הכל!! וניפגש באירועים הבאים שלנו בע״ה ❤️
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
אז ככה!!!!! מאיפה מתחילים? סוני היה הצלם האדיר שלנו בחתונה ביום חמישי האחרון, מעבר לזה שהוא מקצוען ברמות על ומדייק בזמנים, התמונות הגיעו על הבוקר למחרת, קישור לכללל התמונות מגנטים שלנו…איכות פסיכית, בעלי ראה את המגנטים ותהה למה בכלל לקחנו בנוסף אליו גם סטילס מרוב שהאיכות מעולה. ממליצה בחום!
הצג עוד

איזבלה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הצלם שלנו היה חן והיה מדהים!! נתחיל מהתמונות שהן תמונות סטילס לכל דבר, יצאו תמונות יפייפיות לנו ולכל האורחים.אין מישהו שלא פירגן לנו על המגנטים, האיכות, הכמות, שהצלם לא הפסיק להציע תמונות מיוזמתו ורק חיפש לצלם עוד ועוד. כל החברים והחברות קיבלו תמונות זוגיות יפייפיות מיוזמתו של חן.בנוסף, חן יצר מיוזמתו מסגרת מגנטים מההזמנה שלנו לחתונה וזה היה יפייפה ומקורי.לא יכולנו לבקש טוב יותר לחתונה שלנו ואני ממליצה בחום לכל מי שמתלבט לסגור עם טרנד54.
הצג עוד

דניאלה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד על טרנד (וחן בפרט) שלא נאמר?? השם שלהם הולך לפניהם ולא סתם!!כשהתחלתי לחפש מגנטים הלכתי למקרר והיה שם מגנט לפני 4 שנים שנשאר מדהים והיה עם איכות הצילום הכי טובה בפער!תוך כדי שמעתי עוד מלא המלצות מחברים על חן וידעתי שאני רוצה אותו איתי ביום שלנו!סגרנו מול חן וכל פעם ציינתי שאני רוצה שחן יהיה באירוע, ובאירוע עצמו הכרתי את חן פעם ראשונה.האיכות של התמונות מפחידה, כמות פסיכית של מגנטים וכבר בלילה של החתונה קיבלתי גלריה דיגיטלית!!ההמלצה הכי הכי קלה שיש, טרנד 54!❤️
הצג עוד

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
פשוט וקל!אחרי שחזרתי מחתונה של חבר עם כמה מהמגנטים הכי יפים שראיתי, ידעתי שאני אקח אותם גם לחתונה שלנו 📸זמינות איכות מקצועיות מחיראחד הספקים שהיה הכי קל לסגור לאירוע
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על טרנד 54 מהצלמים שסגרנו ואין ספק שזאת הייתה הבחירה הנכונה!מהטלפון הראשון חן המקסים נתן מענה מלא לכל דבר שרצינו לדעת והסביר בהרחבה על שאלות ששאלנו.באירוע עצמו פשוט הורגש שחן הגיע לעבוד! אין אורח אחד שלא קיבל כמה מגנטים לאורך כל האירוע, האורחים עוד דיברו איתנו על צלם המגנטים אחרי החתונה, והמשפט שחזר הכי הרבה "הרבה זמן לא חווינו צלם מגנטים שבא לעבוד!"חן עשה לנו כ"כ הרבה מגנטים זוגיים והתמונות יצאו פשוט וואו !!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אבי הצלם של טרנד ליווה אותנו בחתונתנו עם חיוך וסבלנות רבה לאורך כל הערב, צילם תמונות יפיפיות שלנו ושל האורחים, ממש כמו צלם סטילס נוסף וקיבלנו את הלינק לתמונות כבר בליל האירוע! יצאנו עם מלאאא מגנטים יפים ברמה מטורפת, כמה מוגדלים וגם 2 בלוקים. הכי מומלצים!!!
הצג עוד

yuliazenin   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התמונות באיכות הכי טובה שיש, סגרנו איתם כי ראינו תמונות ישנות על המקרר שצולמו על ידם והיו עדיין באיכות מעולה!שלו היה הצלם שלנו, הוציא המון תמונות יפות כמו של עוד צלם סטילס, עבר ברחבה ובקבלת פנים, הקהל היה מרוצה וקיבלנו הרבה פידבקים חיוביים!בסיום האירוע קיבלנו מיד לינק עם כל התמונות בנוסף למארז עם מלא תמונות, 2 בלוקים מעץ, וקישור לכל התמונות שצולמו, הצלם הכניס גם תמונות מהתארגנות לתוך המגנטים.ממליצים בחום! מקצועיים ומתקתקים.
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לטרנד 54 דרך המלצה של חברה שהתחתנה.. חן מקצוען! המגנטים איכותיים מאוד, כל האורחים קיבלו מלא מגנטים כמו שבאף אירוע לא קיבלו.. אנחנו מרוצים מאוד!! וכמובן שאנחנו קיבלנו מגנטים בגדלים שונים ושני בלוקי עץ, אין על טרנד 54!!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמאלה חברים שלי יצאו עם טריליון מגנטים מהאירוע 🤣 כמות המחמאות שקיבלנו על המגנטים אחרי האירוע הייתה מטורפת!! תודה ענקית חן, התמונות יצאו מעלפות ופשוט זכינו בעוד צלם לכל דבר. עוד לפני שיצאנו מהאולם כבר היה בידינו קישור לתמונות שחיכה בוואטסאפ.אין מה לפרט, מספיק לחפש את השם שלהם בהמלצות בפייסבוק ולהבין שמדובר בליגה אחרת!!! אין כמוכם, תודה ענקית שעשיתם לנו את הארוע
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up