כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרמוזו - מתחם אירועים וכנסים

הרמוזו - מתחם אירועים וכנסים

אולמות אירועים
94
81 מתוך 100
לפי 241 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
לפני שסגרנו עם הרמוזו, ראינו 9 אולמות והרמוזו היה האולם ה10 והאחרון בהחלט. ברגע שנכנסנו לשם ידענו שזה יהיה האולם שאנחנו סוגרים! לאורך כל התקופה, הייתה זמינות מכל אנשי הצוות, כולם היי אדיבים ונחמדים. פז, מזכירת המנכל שעשתה איתנו תיאום ציפיות וכל מה שביקשנו ממנה היא הגשימה לנו. ומנהל האירוע האחד והיחיד, איציק, המנהל אירוע הכי תותח שיש! לא הפסקנו לקבל מחמאות כמה האוכל היה טעים והאולם היה מעוצב מדהים. הבחירה הכי טובה שיש!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל... מהפגישה הראשונה עד לסוך החתונה פשוט שיחקו אותה , מעבר לאוכל מושלם , אולם יפייפה , מדובר פה בצוות שנותן מענה לכל בעיה בכל שעה , עם השירות הכי טוב שקיבלנו, ההיתי ממליץ לכל מי שחושב לעשות אירוע , לא לחפש יותר מידיי חבל על הבזבוז זמן ישירות להרמוזו!!
הצג עוד

cfjv0506   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הרמוזו היה האולם הראשון שנכנסנו אליו , וישר סגרנו תאריך ! באופן חד משמעי זאת הבחירה הכי נכונה בחתונה שלי ! מעבר ליופי והנוכחות של האולם , הצוות היה פשוט מושלם ! זמינים לכל שאלה ובכל שעה ! משרים רוגע וביטחון בכל התהליך ובעיקר ביום החתונה ! האוכל היה מדהים , והכל היה בשפע ! אנחנו חודש אחרי החתונה ועדיין מקבלים מחמאות ! הכל היה פשוט מדויק ! מומלץ בחום !
הצג עוד

מיראל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין מה להוסיף יותר מידי על הרמוזו האולם המושלם כמובן שאווירה של גן וירוק עם עיצוב מהמם שלא צריך להוסיף כלום. אוכל מושלם שהאורחים לא מפסיקים להגיד כמה טעים ומיוחד, מה שהכי חשוב זה הזמינות של הצוות מרגע הסגירה ועד אחרי האירוע, צוות של מקצועיים אחד אחד ודואגים שכולם יצאו מרוצים.
הצג עוד

Mirel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מעבר לזה שהאולם מהמם באווירה מיוחדת האוכל ברמה הכי גבוהה שראיתי התנהלות מושלמת של כל הצוות מהסגירה של תאריך ועד לסוף תמיד זמינים לכל שאלה ובעיה זרמו איתנו בכל בקשה ודאגו לנו לאורך כל האירוע והתקופה שלפני
הצג עוד

ruty9046   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגן אירועים הכי יפה שיש!אוכל מאוד טעים וברמה גבוההמנהל אירועים שעושה את העבודה שלו בצורה מושלמת. שירות ברמה גבוהה ואני רוצה להוסיף ולהגיד על פז המדהימה שתמיד עוזרת ותמיד זמינה לכל שאלה!בקיצור לכו תתחתנו שם, לא תתחרטו.

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
וואו! מקום מושלם, האוכל יותרוהצוות אני לא חושבת שיש מספיק מקום פה כדי לרשום עליהם הכל!צוות של תותחים!
הצג עוד

naomi   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
אנו רוצים לחלוק איתכם את חווית האירוח המדהימה שחווינו באולם המרהיב 'הרמוזו'. בחרנו לארח את אירוע החתונה שלנו באולם זה ונכון לומר שהיינו מרוצים מאוד מהבחירה. תחילה, האוכל היה לא רק טעים, אלא גם מושקע ומרשים ביותר. לא פעם קיבלנו מחמאות מאורחים על האוכל המשובח שהוגש.האווירה באולם הייתה מהממת, כשהעיצוב הקיים יצר אווירה אינטימית ואופיינית. אף על פי שלא הוספנו עיצוב נוסף, האולם עצמו היה מרשים מאוד ומאפשר רחבת ריקודים מרווחת ונעימה. אנחנו לקחנו חופת שקדיות שהייתה נראת מהממת בטירוף.הצוות של המלצרים היה מקצועי ונחמד במיוחד, מתייחסים לאורחים באדיבות ובנימוס. מנהל האירועים היה לנו עזר ותמיכה מקצועית מרגע ההזמנה ועד לרגע האחרון של האירוע. ההגברה באולם הייתה מצוינת, השמע היה ברור ומאוזן, ואף אחד לא יצא מהאירוע עם אוזניים סתומות.הסלטים והאוכל נראו טעימים מאוד, אך לצערנו הוצאו מהשולחן מאוד מהר, כשידענו שעוד רבים מהאורחים רצו להנות מהם.אנו מציינים גם כי קיבלנו תלונה קטנה מהאורחים הצמחוניים שלנו שלא קיבלו מנה עיקרית לאחר שהבטיחו לנו פולנטה.לסיכום, אנו ממליצים למתחתנים הבאים לבחור באולם הרמוזו עם מודעות לפרטים הללו, כדי שחווית האירוח תהיה מושלמת לכל האורחים.לסיכום, אנו ממליצים למתחתנים הבאים לבחור באולם הרמוזו עם מודעות לפרטים הללו, כדי שחווית האירוח תהיה מושלמת לכל האורחים.לסיכום, אנו ממליצים למתחתנים הבאים לבחור באולם הרמוזו עם מודעות לפרטים הללו, כדי שחווית האירוח תהיה מושלמת לכל האורחים.
הצג עוד

גלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היינו צריכים לסגור חתונה תוך חודש וחצי הבחירה בהרמוזו הייתה הטובה ביותר קיבלנו הצעות ושירות ברמה גבוה !!!! ממליצה בחום !!!
הצג עוד

ניסים דוד עובדיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת, המקום נתן לנו שירות ויחס מעל ומעבר.כלל האורחים לא הפסיקו לשבח.האוכל היה פשוט תענוג לחיך.המלצרים נתנו 150% שירות.ממליצים בחום אקצר בשתי מילים: אירוע מושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up