כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איבטה סטודיו

איבטה סטודיו

שמלות כלה
טלפון:0544906520
97
99 מתוך 100
לפי 217 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
הגעתי לאיבטה וישר התאהבתי , היחס האישי, הזמינות אליי , האיכות של השמלה (שכמובן גרפה אין סוף מחמאות) , הכל היה מושלם ומדויק , הכי הוקסמתי מהיחס האישי , הרצון שהכל יהיה מושלם ומדויק , הדריכו אותי במדידות ואת המלווה , הצחיקו אותי , הרימו לי וריגשו אותי בו״ז .אם מישהי מחפשת שמלת כלה איכותית , מהממת , ולגרום לחלום שלה להפוך למציאות והכל גם במחיר נגיש , איבטה זה ה-מקום.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
התאהבתי ממבט ראשון! שירות סופר סופר אכפתי, מקצועי, אווירה נעימה, יחס אישי ושמלה מושלמתתתתת באמת , גם כשתוך כדי גיליתי שאני בהריון הן העניקו לי את המעטפת הכי חמה ואכפתית שיש ! מתוך גישה שבאמת אכפת להן והן יעשו הכל כדי שהשמלה תהיה לי נוחה וארגיש הכי יפה בתוכה! צוות של מלאכיות בקיצור… ממליצה בחום !! לא הפסקתי לקבל מחמאות ❤️ אני אוהבת אתכן!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז אנחנו דחינו את החתונה בעקבות המלחמה מאוקטובר למאי כבר הספקתי ללדת בזמן הזה והגעתי לאיבטה שלושה שבועות לפני החתונה איבטה ידעה להתאים לי שמלה שתחמיא בדיוק לאחרי לידה הזמינות לתקן ולהכין את השמלה בזמן כזה קצוב הייתה מדהימה! ובאופן כללי כל הבנות בסטודיו מקסימות, אכפתיות ועל האיכות של השמלה אין על מה לדבר! מרוצה מאוד ❤️
הצג עוד

איזבלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אל איווטה הגעתי אחריי כמה מקומות והתאהבתי במקום, בצוות ובשמלות. לאיווטה יש מבחר ענקי מכל הסוגים והיא גם פתוחה לרעיונות חדשים. המקום יפייפה וכבר מהכניסה יש התרגשות וחוויה מאוד אירופאית וכלתית. הצוות מקצועי, חם, מכיל והכי חשוב - מתעקשים על הפרט הקטן ביותר עד שתהי הכי מרוצה שיש. אצל איווטה מצאתי שמלה ראשונה ושמלה שניה - קיבלתי מלא מחמאות ויחס אוהב ❤️ ממליצה בחום!!בנוסף יש לי מותן צרה וחזה גדול ומצאתי אצל איווטה גם שמלת סטרפלס וגם שמלה עם גב פתוח, הכל החזיק והיה לי נוח בטירוף!!
הצג עוד

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מצאתי את הסטודיו של איבטה דרך אינטרנט. לא כל כך ידעתי מה אני רוצה ועברתי כמה חנויות של שמלות כלה, בחלק האיכות היה על הפנים, בחלק השירות היה על הפנים, בחלק גם וגם ובחלק המחירים היו פשוט בשמיים..מהרגע שנכנסתי לסטודיו של איבטה ידעתי שאני קונה שם שמלה. איזה שירות מקצועי, איזה מקום יפה, איזה אנשים נחמדים.מהרגע שנכנסתי ישר הסבירו לי איך ומה לעשות, הוציאו שמלות שבהתחלה אהבתי באתר ודוגמאות נוספות למדידה. מדדתי המון שמלות (כמה סבלנות יש לאיבטה :)) , הכל היה כל כך יפה שהיה קשה לבחור את האחת. בחרתי כמה ולא הייתי סגורה, חזרתי למדוד אותם עוד פעם ואז ידעתי מה אני רוצה לערב המושלם שלי. כמובן שתוך בחירה מסובכת איבטה וליליה עזרו לי למדוד ולעשות את השמלה מושלמת. כמה אפשרויות יש בסטודיו, אפשר לבנות כל שמלה שרוצים, להוסיף להעיף חלקים, מתאימים בול לפי הגוף ולפי רצונות של הכלה. שמלה שלי תפרו מ - 0. אחרי שתפרו את השמלה לפי המידות שלי, התאימו אותה בול לפי הגוף שלי, חלקים שלא היו לי נוחים שינו, איפו שרציתי שיוסיפו הוסיפו, קיבלתי שמלה מושלמת בדיוק לפי מה שרציתי. לא חלמתי אפילו על תוצאה כזו מושלמת.איזה צוות מהמם עובד בסטודיו, כולן ממש חמודות, ממש הכפת להן מכל דעה ובקשה, עוזרות בהכל.ביום החתונה בחרתי להתארגן גם בסטודיו של איבטה, ליליה הייתה מלווה שלי בכל ההתארגנות מהבוקר. היא עשתה את היום הזה מושלם, דאגה לאוכל, שתייה, לכל עזרה אפשרית שהייתי צריכה ולצילומים. המון תודה לבנות המדהימות של איבטה סטודיו, עזרו לי לבחור שמלת חלום, אין סוף מחמאות עד היום אני מקבלת ממשפחה וחברים, עשו את האירוע מושלם ❤️
הצג עוד

ניקול   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאיבטה סטודיו אחרי חיפושים בסטודיו אחר. מבחר השמלות, סוגי הבדים והאיכות שלהם לא השתוו בכלל לשום דבר שראיתי קודם. פגשה אותנו ליליה המקסימה שהייתה קשובה וסבלנית לבקשות ולרצונות שלי. כל השמלות שמדדתי היו מדהימות וידעתי שפה אני אמצא את האחת שלי ואכן מצאתי! חייבת לציין את המקצועיות של הצוות, את הרצון הטוב והאמיתי להיות שם עבור הכלה! ההשקעה בכל הפרטים הקטנים רק כדי שתהיי הכי יפה בעולם ביום המיוחד שלך. קיבלתי מהן המון טיפים חשובים ליום הגדול והמון אהבה, באמת שכל כלה פה מקבלת יחס של חברה!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני הגעתי לפני המלחמה לראות שמלה אצל איווטה אחרי שהייתי בשני מקומות אחרים שלא הרגשתי שאני מתחברת אליהם. ליליה המושלמת נפגשה איתנו בסטודיו המעלף בכפר סבא. לי היה מאוד חשוב ללבוש שמלה אחת ומעליה חצאית הפתעה גדולה ודרמטית לחופה. איווטה, ליליה ושאר הבנות המקסימום בסטודיו עשו הכל כדי להגשים לי את החלום ואמרו לי כל הזמן ״מכאן כולן יוצאות מרוצות, אין אפשרות אחרת״ והן כל כך צדקו.
הצג עוד

olesovoy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלי נדחתה בחצי שנה עקב מילואים של בן זוגי והשתי שמלות שהיו לי אחת מהן שהיתי אמורה להיות איתה רוב היום בצילומים ובקבלת פנים בקושי נסגרה עלי. היתי מאוד מבואסת ועד הרגע האחרון חשבתי שאצליח לרדת 3 קילו ממשקלי. רק יומיים לפני חתונה החלטתי שאני חייבת שמלה נוספת חדשה. והתחלתי לחפש חנויות לשמלות כלה בוקר יום לפני החתונה!! אף אחד לא באמת היה זמין רוב הסטודיו נפתחו אחרי שעה 11. ולא היתה לי פריבילגיה לחכות והיתי לחוצה בזמנים. איבטה המקסימה ענתה לי ואמרה לי שהסטודיו נפתח יותר מאוחר אמרתי לה שמאוחר לי והיתי בלחץ היא התפלאה שנשאר רק יום לחתונה במקרה וידרשו תיקונים יכול להיות בעייתי..אמרה לי שאגיע שעה לפני!!הפתיחה שתנסה לעזור לי. היתי מאוד אופטימית התרשמתי לטובה מהאתר ומהשיחה איתה.קיבלה אותי ליליה המדהימה. הסברתי לה את המצב ומה הסגנון שלי הראתי לה תמונות. הוציאה לי ואמרה שאבחר שמלות ונתחיל למדוד.היתה כל כך נחמדה ומקצועית. סבלנית ואמפתית. מדדתי 4 שמלות וידעתי איזו מהן אני רוצה. מה שכן גם רציתי שמלה עם כמה שפחות תיקונים.אחכ הצוות עשה לי תיקונים שהיתי צריכה ותוך שעה בערך יצאתי משם עם שמלה ובוסט של אנרגיות חיוביות.השמלות מהממות, המחירים נוחים והוגנים מאוד. ולא צריך באמת להוציא משכנתא.ממליצה בחום. כמו כן חייבת לציין שהסטודיו מהמם כל כך אלגנטי ומזמין .
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו אחרי מספר מקומות בהם הלכתי למדוד שמלה. איך שהגעתי, התאהבתי באיווטה וליליה המקסימות שהיו ישרות כמו סרגל, אמיתיות וכנות. הן היחידות שחזרתי אליהן בפעם השנייה😍😍😍😍
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ביופיו של הסטודיו, הסטודיו נראה מעלך ויוקרתי❤️ברגע שהגעתי הסברתי לאיבטה מה הסגנון של השמלה שאני רוצה ומיד הוציאה לי כמות מכובדת של שמלות.באותו היום כבר קניתי שמלה והתחלנו בתהליךלאורך כל תהליך המדידות קיבלתי יחס חם מאיבטה והעובדות שלה, נענו לכל בקשה ותיקון שביקשתי והתוצאה הסופית הייתה מושלמתתת🤍תודה לאיבטה ולצוות על אווירה טובה, הרגשה נעימה והכי חשוב שהרגשתי מושלמת ביום החתונה!!ממליצה על הסטודיו בלב שלם, לא תתחרטו!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up