כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלושא צלמים
98
98 מתוך 100
לפי 535 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adigorodesky   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
ממש שמחות שסגרנו עם גלושא. גל התותח עמד בזמנים, היה סבלני ואכפתי, תיקתק את כל הצילומים באווירה ממש טובה ונעימה. היה לו זמן לכל מי שרצה להצטלם, גם בצילומים באירוע וגם במהלך היום. במהלך האירוע אנדריי הצטרף לצילומי מגנטים. שניהם ביחד היו מעולים, הורגש שנכחו במהלך כל האירוע ועבדו קשה, כל מי שרצה קיבל תמונה, והיו מספיק מגנטים לכולם. גם אנחנו וגם האורחים היו סופר מרוצים.
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
כוכבית קטנה: החתונה רק קרתה, עוד לא קיבלנו את כל התמונות.ואחרי הכוכבית: אחלה צלמים שיש!כבר כשנפגשנו די היינו סגורים שנסגור עם גלושא :) הם (גל ורומן שקיבלו אותנו) היו ממש נחמדים, רומן (שהיה הצלם שלנו בחתונה) ביחד עם אוהד ודב הצליחו לעזור לנו להשתחרר קצת ולהירגע בזמן שצילמו כל הזמן.בחופה שמתי לב שהם ממש מקפידים לא להפריע לאורחים לראות.לקחנו גם מגנטים מהם ואת התמונות האלו קיבלנו מהר וממש אהבנו מה שיצא :)
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ותסגרו את גלושא לאירוע שלכם!נתחיל מזה שהם מקצוענים בטירוף! התמונות והסרטים יצאו מדהימים!בנוסף האווירה במהלך היום איתם ממש קלילה ונינוחה, תוך כדי גל הראה לנו את התמונות וזה העלה לנו את הביטחון תוך כדי הצילומים.בנוסף יתרון גדול, הצוות של גלושא לא מסתיר את החופה, שמתי לב שבהרבה חתונות הצלמים מסתירים את החופה ולא רואים כלום. אז גל הקים מערך של מצלמות שצילם את החופה מכל הכיוונים מבלי שהסתיר בכלל את החופה שזה היה מדהים!ודבר אחרון ומאוד חשוב, הצלמים הם הספק היחיד שאתם שומרים איתו על קשר חודשים אחרי החתונה בנוגע לתמונות והסרטונים. טל המזכירה של גל הייתה זמינה מאוד ועשינו הרבה תיקונים באלבום ובסרטונים כדי שנהיה הכי מרוצים עם המזכרת הכי גדולה מהחתונה והם קיבלו כל בקשה.
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה פשוט התחברתי לגל ברמה האישית, איזה קסם של בחור.בזום שהוא הסביר לנו על האירוע הבנו כמה הוא מקצועי, ועם זאת גם יודע לזרום עם הזוג שאיתו הוא עובד.אין טענות בכלל, היה מושלם, ומצחיק וכיף ומרגש. אליפות
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את גלושא בחתונה של חבר טוב וידענו שנרצה אותם לחתונה שלנו ונביא אותם מהצפון אלינו למרכז 😎האווירה איתם קלילה ונעימה, סופר מקצוענים והתמונות וואו! שנינו לא אוהבים להצטלם ומיד הם נתנו לנו להרגיש הכי בנוח שיש והתאימו את עצמם למי שאנחנו. הרגשנו ממש בנוח להיות אנחנו וככה גם התמונות נראות.הם הכתיבו את הלוז של היום עד ההגעה לאולם ובהיו מדויקים עם זמן ספיר לבלתמים.בסופו של דבר מבלים עם הצלמים הרבה שעות ביום אז הבחירה מי הם יהיו משמעותית לאיך היום יראה. ממליצים בחום! ❤️
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את גל ידענו שבחרנו טוב ונכון! האווירה הייתה נעימה, זורמת, כיפית, קלילה, מכילה ומצחיקה. כזוג שלא מצטלם בכלל ולא מתחבר לצילומי תמונות ביום יום, גל ושאר צוות הצילום הצליחו להנחות אותנו באופן הכי טבעי ונוח.
הצג עוד

gilb2381   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה חיבור משמיים. הצוות מעולה, קליל ומשמח! דאגו ליצור אוירה טובה, רעיונות יצירתיים לתמונות, מקצוענים ואיכותיים ברמה גבוהה מאוד!קבלנו אינספור מחמאות מהאורחים שהצוות היה עדיף, קשוב ומקצועי ממליצים בחום!!!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ארתור לקח אותנו לגן שמואל, להצטלם. כמובן שבאנו קצת סגורים והוא פתח אותנו ויצא מאוד יפה. תוך כדי החתונה צילמו כל מה שצריך ותפסו רגעים מיוחדים. בנוסף שלחו את התמונות כבר תוך שבוע.
הצג עוד

ונסה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו לגלושא דרך חבילת החתונה המושלמת בכרמלה אבל אני כולכך שמחה שהגענו אליהם כי אין ספק שהם צלמים מדהימים שהיינו לוקחים גם בלי קשר.החלק של הצילומים היה החלק שהכי חששנו ממנו ביום החתונה. חששנו שלא נרגיש בנוח, שיהיה לנו מביךאבל גל ואלכס פשוט הפכו כל רגע לחוויה נעימה ובסוף נהנו מאוד מהצילומים. שלא לדבר על כמה מדהימות יצאו התמונות!!לאורך כל היום גל ואלכס היו שם כדי להרגיע, לסייע ופשוט עשו לנו את היוםוהפידבקים על התמונות וקליפ החתונה לא הפסיקו להגיעאין ספק שגלושא היו בחירה מדהימה!
הצג עוד

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
גלושא האלופים שודכו לנו כחלק מהחבילה בכרמלה, והיום בדיעבד היינו בוחרים בהם חד משמעית בלי היסוס גם בלי החבילה.אנחנו החשבנו את עצמנו כלה וחתן מאוד ביישנים ולא אוהבים להצטלם והם פשוט הוציאו מאיתנו את הטוב ביותר! הייתה אווירה סופר נעימה ורגועה לאורך כל הצילומים, הרמות ופידבקים חיוביים לצד יצירתיות ומקצועיות. התוצרים הגיעו ממש יום יומיים לאחר החתונה, האיכות מטורפת, אנחנו פשוט נפעמים עד היום מהתמונות.חד משמעית הבחירה הבטוחה והחכמה ביותר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up