כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לוז / LUZ
95
100 מתוך 100
לפי 96 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענבר גרינשטיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לוז היו מקצועיים כבר מהתחלה מהפגישה הראשונה ועד לאחר החתונה.יש להם סגנון יחודי שבה לידי ביטוי מהרגע הראשון
הצג עוד

Liran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את העבודות של LUZ ראינו לראשונה בתמונות חתונה של חברים וישר התאהבנו בסגנון - תמונות שמשלבות מינימליסטיות, ארכיטקטורה, תחכום, משחקי אור צל - תמונות מעניינות ולא סתם עוד תמונות מבוימות של נשיקה והחזקת ידיים...עברנו על תיק העבודות באתר והחלטנו ליצור קשר.פגשנו את שי, שבמקצוענות רבה (ונחמדות רבה) הסביר לנו את כל הפרטים והאפשרויות.ההחלטה לסגור עם LUZ היתה מהטובות שעשינו - לפני האירוע שי יצר איתנו קשר מספר פעמים כדי לתאם את כל הפרטים.לאורך יום החתונה שי, שראל והצוות ליוו אותנו בכל רגע, בסבלנות ומקצוענות בלתי נגמרת.אחרי האירוע - שיתפו אותנו בהחלטות סביב עריכת הוידאו בצורה שמצד אחד נתנה קול לדעתנו ומצד שני הסתמכה על המקצועיות והנסיון של שראל בליצור וידאו מושלם.התוצר הגיע סופר מהר (גם הוידאו, גם הסטילס) ובאיכות מטורפת. התמונות והוידאו מדהימים, כיף שיש כאלו זכרונות מהאירוע המרגש שלנו!ממליצים בחום.
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל לוז הגעתי דרך העבודה שלי, שם הכרתי אותם כצלמי אדריכלות. כדרך אגב גיליתי בהזדמנות שהם גם צלמים של אירועי חתונה.התאהבתי מיידית בעבודה שלהם: בפרספקטיבות המיוחדות, בגישה, בעובדה שהם יוצרים משהו יוצא-דופן בנוף של המון ספקים בנאליים, ולכן היה לי ברור שכשיגיע הרגע, ארצה שהם יהיו הצלמים בחתונה שלי.ההתנהלות מול לוז הייתה מאוד מקצועית ועניינית - למן הרגע הראשון, ההתנהלות מול שי הייתה מסודרת, מאורגנת ונעימה.לקראת האירוע נכנס הצלם שלנו לעניינים - נועם רוזנשיין. בשיחה מקדמית הוא הציג את עצמו והסביר לנו כל מה שצריך לדעת, ענה ממש על ה-כ-ל, ועשה כל מה שאפשר כדי לפגוש את הצרכים שלנו.במהלך היום עצמו, נועם היה סופר מקצועי, ברמה שאי אפשר לתאר. חייכן, נעים, זרם עם כולם, אבל הצליח לעשות את זה תוך הגדרה מאוד ברורה של הזמנים, של ההספקים שצריך להגיע אליהם, ושל המסלול שלנו.בסוף היום יצא שעמדנו בזמנים באופן מלא, הספקנו כל מה שרצינו, כולם יצאו מרוצים.קיבלנו את התמונות תוך זמן ממש סביר, והרבה לפני המועד האחרון. אנחנו מאוד מאוד מאוד מבסוטים על התוצאה, יצאו תמונות מהממות שממש תפסו את היום ואת האווירה, וכמובן תוך שמירה על הייחודיות שלוז מציעה.על אף שהמחיר יחסית גבוה, אנחנו ממליצים בחום! מרגישים שלחלוטין הייתה תמורה לאגרה.קרדיט תמונות: לוז | LUZ
הצג עוד

שובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הצלמים קלילים וחברותיים, כל היום התנהל בצורה נעימה. צוות מוכשר וסבלני, תפסו את כל הרגעי ולא היו מורגשים כלל ברחבה. התוצרים ממש יפים ומיוחדים, תמונות ברמה ובאיכות גבוהה.
הצג עוד

Gabrielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שי והצוות שלו היו פשוט מושלמים. היה מלא בלאגן (היו לי 8 מלוות) ההתנהלות מול שי הייתה מדהימה הוא הרגיע אותנו המון במשך הצילומים הורגש שהכול באמת תחת שליטה, מענה מהר ובאמת נתן תשומת לב לכל פרט קטן ולבקשות שלנו. באמת ממליצים עליו בחום, אלוף!!
הצג עוד

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לשי וכל שאר הצוות המדהים והאהוב שלנו! בטח כמו כל התגובות שאתם מקבלים, ובצדק- כמעט ואין לי מילים לתאר כמה שאהבנו את התמונות, כבר מהרגע הראשון ידענו שהן יצאו יפות אבל לא הבנו עד כמה. תפסתם את הרגעים הכי חשובים, בעדינות ובקסם שיש רק לכם... גרמתם לנו להרגיש כל כך טוב ברגעים המרגשים האלו ובאמת שנכנסתם לנו ללב. אתם מדהימים כבני אדם ומקצועיים בטירוף והתמונות יצאו מושלמות. איזה כייף לכל שאר הזוגות שליוויתם אותם ותלוו אותם גם בעתיד. אוהבים, תודה ענקית!!! אופיר ואלעד.
הצג עוד

Zach   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
LUZ - צוות הצילום הכי מקצועי ומדוייק שקיים! נכנסנו לאתר האינטרנט של לוז, וכמה דקות אחרי שראינו את התמונות המטורפות שהם מוציאים באירועים שלהם, לא הייתה שאלה בכלל - קבענו פגישה כדי להתקדם. נפגשנו עם שי אזולאי, הפגישה הייתה מקצועית, כיפית, מצחיקה, שי תיאר לנו את כל שלבי האירוע, הסביר לנו בדיוק איך הם בוחרים את המיקום לצילומי הזוג, הציוד שיהיה בו שימוש, מי יהיה הצלם שלנו ומה מייחד אותו. מיותר לציין שהוא התעניין בכל פרט ופרט באירוע שלנו כדי להבין בדיוק מה הסטייל האישי שלנו ואיך אנחנו רוצים שיצאו התמונות. כל תהליך ההכנה של האירוע מבוצע בצורה דיגיטלית, דרך טפסים שבהם הזוג עונה על שאלות ומכוון את הצלמים לייצר להם את האירוע המושלם. ביום האירוע פגשנו את שי אשכנזי ושראל - צמד הצלמי סטילס ווידאו שלנו. הם היו פשוט אדירים, הצחיקו אותנו, זרמו עם השטויות שלנו, לא הלחיצו אותנו, נתנו לנו להתנהג בטבעיות וגרמו לנו להרגיש הכי נוח בעולם. התמונות בצילומי הזוג יצאו פשוט מדהים, שי התמקד בדיוק בנקודות שאהבנו, ומצא מיקומי צילום ייחודיים, שלא נעשה בהם שימוש בעבר עם זוגות אחרים, והוציא את המקסימום, את הוידאו עדיין לא ראינו אבל אין לנו ספק שהוא יהיה מושלם. באירוע עצמו, שי ושראל השתלבו פשוט מושלם! במהלך כל הערב לא הרגשנו בכלל שהם מצלמים, הם נטמעו בתוך הקהל בצורה מדוייקת, אין מה להגיד - שאפו ענק על המקצועיות הגדולה. היה לנו יום מצחיק, מיוחד, בלתי נשכח, שי ושראל - תודה ענקית שליוויתם אותנו ביום המאושר בחיינו. אוהבים! צח ונטלי
הצג עוד

Noy & Tom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ללוז אחרי מלא המלצות ובהחלט הכל מובן! כל אחד צריך לוז לידו ביום הזה. שי אשכנזי, שראל ותומר היו איתנו מהצהריים, מלאי אנרגיה טובה, צחוקים, הבנה ובוויב המדויק והנכון! בתור זוג שלא אוהב להצטלם ( טוב תכלס בן זוגי מת על זה, אני פחות) , לוז ידעו להתאים את עצמם בצורה מופלאה אלינו ופשוט היום עבר בצורה מקסימה וכייפית. אנחנו נהננו איתם מכל רגע. לסיכום, הם פשוט הכי טובים!
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עם בחירת הספקים לוז היו עבורי הבחירה הברורה. בתור מי שמגיעה מתחום של עיצוב לא היה לי ספק שהם הצלמים הנכונים ביותר (מקצועיים, מדויקים, בעלי טביעת אצבע ייחודית ולא עוד אחד כמו...) אמנם בן זוגי לא הכיר והיה זקוק לשכנוע קל ;) קבענו פגישה ומשם הדרך היתה ברורה. במהלך הפגישה ההסברים, הדוגמאות, אין מה להוסיף וגם הוא התאהב. לאורך הזמן עד לחתונה היו זמינים עבורנו ועשו הכל כדי שנקבל את היחס הכי הכי (כולל שינוי תאריך ומיקום, מעבר לצפון! עקב הקורונה, והכל בהבנה והתחשבות שיא!!) פשוט מדהימים (וכל זה בלי שפירטתי על התמונות הוידיאו ההיסטריים!!!)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up