כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
AppyVent
95
98 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מומלץ מאוד מאוד!! :) האפליקציה הזו פשוט שדרגה לנו את כל החתונה :) קודם כל האפליקציה ריכזה עבורנו את כל המוזמנים, כשהם מחולקים לפי קבוצות ונוצר סדר. כל הsmsים לאישורי ההגעה נשלחו משם וחזרו לשם, ואל המעטים שלא הגיבו לאישורי הגעה החבר'ה של AppyVent טילפנו מהר וביעילות. תוך כדי האירוע עצמו האפליקציה הפכה ללהיט, מפני שכולם הבינו מאוד מהר שהתמונות האישיות שלהם הופכות למגנטים. זה פשוט היה להיט!! :) אני מוכרח לציין שהצוות של AppyVent מספק שירות מהיר מאוד, אישי, מקצועי ואדיב. תענוג לעבוד איתם והם שווים כל שקל שהשקענו בהם!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שרון והצוות המדהים שדרגו את האירוע מקצה לקצה.. עצם העניין שאין צלם אחד אלא כל אורח הוא הצלם של עצמו יצרה חוויה אחרת לאורחים ומעבר לכך, אפשרה גם לאורחים שלא הגיעו להיות שותפים לחוויה, לראות את אלבום התמונות בכל זמן ומקום ולהיות שותפים להנאה שלנו.. המגנטים איכותיים והחוויה כל כך מיוחדת וטובה!! פשוט כיף!!!
הצג עוד

Daria   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
האפליקציה הנהדרת הזו היא תחליף נהדר לצלם המגנטים והופכת את החתונה לאירוע מגניב וחברתי. כל האורחים מצלמים תמונות משלהם, התמונות עולות על מסך גדול ומודפסות כמגנט. אפשר לצלם כמה תמונות שרוצים עד שיוצאים מרוצים ואפשר גם לצלם סלפי. פרשנות חדשה ומגניבה לצילומי המגנטים!
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אז חיפשנו עם מי לעשות אישורי הגעה לחתונה ובחרנו בAppyVent ולשמחתנו זאת הייתה בחירה מצויינת! העלאת רשימת האנשים לאתר הייתה פשוטה ומהירה, הSMSים הגיעו לחברים ומהר מאוד ראינו את התשובות. המוזמנים התלהבו מאוד מהאתר האישי לחתונה- היו שם תמונות שלנו, מקום לכתוב לנו הערות וקישור למפת הכוונה לאולם (דרך גוגל מפס או וייז). תפעול המערכת נוח מאוד ופשוט גם לאנשים לא טכנולוגים. השירות המצוות היה אישי ומסור ונתן לנו ראש שקט. מומלץ מאוד :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up