כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אמיר דהן - מוסיקה לאירועים

אמיר דהן - מוסיקה לאירועים

תקליטנים / DJ
טלפון:0723953849
96
99 מתוך 100
לפי 261 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לאמיר הגענו דרך המלצה מהאולם, אני חושבת שהחוות דעת כאן ממש מדברות בעד עצמן אמיר מקצוען ברמות קשות!! מכיר את עולם האירועים מכל הזוויות שלו, לא רק כדי ג׳יי ורואה את התמונה הגדולה באירוע!הרגשנו בנוח להתייעץ איתו על התלבטויות שהיו לנו שבכלל לא קשורות למוזיקה. והוא תמיד היה זמין וקשוב, ערך לנו את השירים לכניסה לחופה לפי מה שרצינובחתונה, כולם היו על הרגליים ברחבה ואירוע של יום ראשון הסתיים מאוחר ובשיא לגמרי בזכותו!אמיר יודע לקרוא את הקהל ולהתאים את עצמו לכולם, ממליצה ממש על אמיר לחתונות שהקהל בהן מעורב: צעירים ומבוגרים, אוהבי אנגלית ומזרחית. אצלנו זה עבד מושלם!! סמכו על אמיר בעיניים עצומות!
הצג עוד

רז דהן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אמיר היקר!את אמיר הכרנו בחתונה של חברים טובים , וכבר אז ידענו שהוא הולך לנגן בחתונה שלנווזה פשוט היה וואו!!!כלכך הרבה אנשים החמיאו לנט בסוף האירוע שכבר הפסקנו לספור .. אמיר עושה מוזיקה בחסד , עם הרבה הבנה ואינטיליגנציה הוא מתאים את השירים לזוג ולאורחים וגורם להם להיות ברחבה … והוא פשוט בן אדם מהמם!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה אמיר הצליח לקלוט את הטעם שלנו במוזיקה, השמיע לנו פלייליסטים וגרסאות לשירים שקלעו למה שהסברנו לו והבנו שיש עם מי לעבוד. אמיר זרם עם הפלייליסט שבניתי לקבלת פנים אבל במסיבה נתתי לאמיר יד חופשית והוא לא אכזב! היה שמח בטירוף וכולם עפו על המוזיקה באירוע. ממליצים מאוד על אמיר שבא עם חיוך ואווירה טובה ויודע לקרוא את הקהל ולזרום עם הזוג! תותח!
הצג עוד

אליאן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את אמיר הכרנו בחתונות של חברים ולא הייתה התלבטות בכלל וישר דיברנו איתו!איזה כישרון ואנרגיות בבן אדם אחד, כולם היו על הרגליים ולא הפסיקו לרקוד לרגע.הייתה פשוט מסיבה מטורפתתת ואנחנו נהנו מכל רגעהוא קשוב לבחירות של הזוג, קרא את הקהל בצורה מדהימה, ההתנהלות הייתה נעימה ואחראית, ולא פחות חשוב מחיר הוגן ביותר!בקיצור אמיר ידאג שכולם יעמדו על הרגליים ויעופו על החיים שלהם!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז את אמיר הכרנו בחתונה של חברים טובים וידענו מיד שהוא יהיה הדיג'י בחתונה שלנו גם.בפגישה שקבענו הייתה אווירה מדהימה, והרגשנו את הכימיה איתו מהרגע הראשון - ככה שהייתה התאמה מושלמת. ויש לציין שבפגישה הוא נותן את כל כולו, שמע את מה שחשוב לנו ותמיד נתן גם את הדעה שלו ולא חיפש רק לרצות, אלא שהאירוע יתקיים על הצד הטוב ביותר מכל הבחינות. אהבנו את זה שיצאנו מהפגישה שאנחנו יודעים יותר כל מהלך האירוע ויצאנו הרבה יותר מגובשים ומרוצים ממה שהיינו לפני.ולאירוע עצמו, אמיר התעלה על הציפיות ועשה לנו ערב שלא נשכב, עם רחבה מפוצצת , מוזיקה שאנחנו אוהבים ובזכות האחריות שלו והחשיבה שלו קדימה אפשר להגיד שהציל לנו את האירוע, שכן הדי'גי אפטר הנוסף שסגרנו לא המשיך עד השעה שרצינו שימשיך ובזכות אמיר שדאג לוודא שהאירוע לא נשאר ללא נגן והגדיל ראש, האירוע המשיך לעוד שעה ובזכותו האירוע הסתיים בהצלחה, כשהרחבה המרגשת שהתפתחה הביאה את כולם לרקוד ולשמח עד שעות מאוחרות בלילה.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה אחרי שהיינו בשני אירועים שלו ודי מהר הבנו שאנחנו רוצים אותו גם באירוע שלנו. מהרגע הראשון ראינו שהוא חי ונושם מוזיקה. למורות שהיינו קצת אבודים הוא ידע להכווין אותנו שנבחר את הדברים שמשקפים אותנו בחופה וגם בכל האירוע. מעבר להכל בן אדם שתמיד נעים וכיף איתו (נקודה חשובה לכל הספקים). ואפילו זוג שהיה בחתונה סגרו איתו גם(שזה אומר לא מעט)
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמיר היה הדיגי הראשון שפגשנו, המליצו לנו עליו מאלכסנדר האולם שסגרנו , באלכסנדר תיארו אותו כגאון מוזיקלי וכך היה . ניפגשנו וישר הבנו שזה זה!!!!!!! הוא מוכשר בטירוף וישר קלט את הסיגנון שלנו - העיף את הרחבה ובכניסה בקבלת פנים התנגנה מוזיקה אפריקאית האורחים לא מפסיקים להתלהב מהשירים ומבקשים שאשיג להם את הפלייליסט😂ובאופן כללי מדובר בבן אדם סופר שירותי ונעים היה מאוד כיף להתנהל מולו זמינות תמידית אין ספק שבעזרת השם ילווה אותנו לעוד אירועים בעתיד ❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

מיה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו לאמיר דרך האולם שלנו וישר אהבנו את האווירה והסגנון מוזיקה שלו. אמיר קלט אותנו תוך פגישה אחת וקלע בדיוק לטעם שלנו ולמה שרצינו לחוות ולהעביר בחתונה עצמה. מעבר למקצועיות והכישרון שלו, אמיר נתן לנו תחושה גם לאורך האירוע שהוא איתנו וקולט אותנו ואת הקהל ופשוט יצר אווירה מדהימה, כולם היו על הרגליים!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עם אמיר לא צריך להרבות במילים.ממבט ראשון ידענו שהוא האחד שלנו.וואו!!!!!! כמה אנרגיות טובות!!! כמה כיף!!! איזו מוזיקה נהדרת!!!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאמיר מהמלצה של האולם שלנו- אלכסנדר. אין בחירה טובה כמו אמיר! ידע לקרוא אותנו מההתחלה ובפגישות שלנו הוא תמיד היה מקצועי וידע בדיוק לאיזה שירים אנחנו מכוונים. ערך לנו שיר במיוחד לחופה ופשוט הרים את הרחבה בחתונה עצמה! היה לנו קהל מעורב של צרפתים, רוסים וצעירים שכולם אוהבים לרקוד, הרחבה הייתה מלאה וקיבלנו מלא מחמאות על השירים של הקבלת פנים והריקודים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up