כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רבקה אברהם פוליטי איפור כלות וערב
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
רבקה מדהימה. אין מילים.הייתי אמורה להתחתן ב 16.10. כמובן שדחינו את החתונה עקב המבצע, אבל החלטנו לעשות אירוע בבית.רבקה המהממת פינתה לי מקום ביומן הסופר עמוס שלה, וקיבלה אותי מהרגע להרגע.עזבו את זה שהיא לא הסכימה לקחת ממני כסף - היא איפרה אותי בצורה הכי מושלמת שיש. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות. והאיפור לא זז דרך אגב, למרות שאני מהמזיעות.ולא רק זה - היא סידרה לי מישהי שתבוא אליה הבייתה לסדר לי את השיער.אין לי מילים חברה. כן ירבו אנשים עם אישיות כמו שלה - שזה לא פחות חשוב ביום של החתונה - להיות בסביבה עם אנרגיה מדהימה, ואולי זה לא היה הפיקוס של הפוסט אבל זה לגמרי כן - עם כשרון כמו שלה. היא מוכשרת ברמות. הרגשתי נסיכה.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ייחס סופר אישי, קשובה לצרכים שלי, זמינה, נעימה וכייפית שכלכך חשוב ליום המיוחד הזה!!ממליצה בחום!!!❤️❤️
הצג עוד

מלכה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
את רבקה ואחותה הודי'ה היקרות הכרתי בזכות המעצבת שמלות כלה(שגם היא תותחית בפני עצמה) .עד ליום החתונה לא נפגשנו ומהרגע הראשון הייה חיבור טוב, תודה לאל. הרגשתי בנוח, תחושה של משפחה חמה ומקצועיות ללא פשרות. זכיתי שביום שמחתי רבקה היקרה תאפר אותי בצורה מושלמת, היא גם טרחה ופינקה אותי ואת אחותי שהייתה המלווה שלי במעטעמים לרוב תודה רבה על הכל!🙏💋❤
הצג עוד

Gillian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Rebecca made me look like a princess on my wedding day. Her team also did my friends' makeup. Since then, i have already had people ask for her number. My makeup latest from 7am all the way until the evening. On a hot summer day. Thank you!

Nohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
היה מדהים לעבוד עם רבקה יחס אישי מדהים! הבינה בדיוק את המראה שאני רוצה והאיפור החזיק כל היום! מומלץ!
הצג עוד

zoe.averbuch   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואי אין מילים! לא באתי עם תמונות או משהו - פשוט יש לרבקה עין והיא ראתה אותי ואת השמלה שלי וקלטה בול מה אני צריכה! הרגשתי כמו הגרסה הכי יפה שלי ever! תודה תודה תודה!
הצג עוד

Ola   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רבקה הייתה שיחת הטלפון ה-3 שלי, ואחריה הבנתי שאין לי טעם לדבר עם אף אחד אחר יותר. התאהבתי בה בערך מהמילה הראשונה ששמעתי אותה בטלפון, כשהיא ענתה לי ״היי!״. אני חייבת לציין שאני ממש לא ידעתי איך לבחור מאפרת, ורציתי איפור שרואים (לא עדין כמו שכולן עושות לאחרונה), והמחירים בשמיים בטירוף, וכל המאפרים עונים כמו ״פלוצים״ (סליחה על הביטוי) לטלפון. הרגשתי חיבור אליה כבר מהשיחה הראשונה, שנערכה בערך כ-שעתיים, כי כבר סתם התחלנו לפטפט (כי היא מדהימה וכיף לדבר איתה בטירוף!). רציתי ממש להיפגש איתה לפני שאני סוגרת, כדי להכיר פנים מול פנים את הפרסונה - והיא ממש באה לקראתי ונפגשנו בעזריאלי כי היא הייתה במקרה באזור, ואני עובדת שם, יש עליה? אהההה וגם הזמינה אותי לקפה! יש עליה 2????? חפרתי לה לא מעט בטלפון ובוואטסאפ, והודעות, ותמונות… בקיצור ממש חפרתי לפני החתונה (והיה לי טווח של כ-שנה וחצי לחפור לה בזכות הקורונה ברוך השם…). על הכל היא ענתה. תמיד. ובחיוך! ממש כמו חברה הכי טובה. אין מילים לתאר כמה אני התאהבתי בה - אבל אני יכולה להוסיף ולומר שסגרתי אותה גם לאיפור שתי מלוות נוספות איתי וגם לאמא שלי וגם לאמא של בעלי באותו היום. פשוט לקחתי אותה ליום שלם! 😜 ואוי והרגע שנפגשנו בבוקר של החתונה… בא לי לחזור לרגע הזה. רבקה מדהימה. אי-אפשר לטעות איתה. תודה לך ♥️
הצג עוד

neta1307   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רבקה פשוט מושלמת!! לאורך כל התהליך (3 דחיות קורונה), רבקה נשארה איתי בקשר צמוד, והכי שמחתי שהיא הייתה פנויה גם בתאריך החדש שלי. רבקה עשתה איפור מושלם ומותאם במיוחד בשבילי (עדין אבל עם נוכחות), ואיפרה גם את אמא שלי ושתי האחיות שלי. לכל אחת מאיתנו יש סגנון שונה, ורבקה התאימה את עצמה באופן מושלם לכל אחד. האווירה ביום החתונה הייתה מדהימה, מאוד מרגשת וקלילה. רבקה גם הביאה לי ערכת טאצ' אפ למקרה שיהיה צריך תיקונים במהלך הערב, והסבירה למלוות בדיוק מה לעשות כדי שהכל יהיה מושלם!
הצג עוד

Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
רבקה המהממת איפרה אותי עוד כמלווה ומאז ידעתי שכשאתחתן ישר אפנה אליה והיא באמת הספקית הראשונה שסגרתי ובצדק כל כך! היא מעולה, מקצועית מרגיעה וכיפית ובול מה שכלה צריכה ביום חתונתה
הצג עוד

Margalit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
It was so enjoyable to work with Rivka on my makeup for my wedding day! She was very patient and easy to work with and the end result was beautiful!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up