כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תל יה
87
88 מתוך 100
לפי 115 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maia   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמא לה ואבא לה!!! איזה מקום, איזה צוות -פשוט ואו!! בהרבה הראשון עד הרגע האחרון הכל היה מושלם- המענה, האכפתיות, האהבה של הצוות לעבודה שהם עושים .. אין מילים! חוץ מזה שהמקום יפה ברמה מוגזמת- האוכל!!! אנשים לא מפסיקים להגיד כמה שהיה להם טעים ונעים , ללא ספק ההחלטה הכי טובה שעשינו תודה לאיתן ולכל הצוות המהמם של המקום, באמת לא תתחרטו! ❤️
הצג עוד

בן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
תל יה זה המקום המושלם להתחתן בו! זאת חתונה שניה שלנו במשפחה שאנחנו עושים שם בהפרש של 4 שנים והרמה פשוט לא ירדה במילימטר! האוכל מושלם, השירות מדהים, האנשים, העיצוב, המקום, הגישה, העזרה, האכפתיות, הכוללל פשוט מושלם! האורחים לא מפסיקים להגיד לנו עד כמה החתונה שלנו היתה דוגמה לאיך חתונה בארץ צריכה להיראות! האוכל הכי טעים שיש ובפער גדול מאחרים. השירות מצוין והאכפתיות פשוט ברמה שאין לתאר. בהזדמנות זאת נגיד תודה ענקית לאילן האלוף שבזכותו החתונה שלנו היתה חתונת החלומות שהתעלתה מעל לכל הציפיות שלנו! אתה אדם מדהים עם לב מושלם ואכפתיות שלא נתקלים בה בארץ! הכול זה ״כן״, תמיד יש פתרונות להכול ותמיד יצאנו מרוצים. עשיתם לנו כל כך טוב על הלב ואנחנו מודים לכם על הכול! אוהבים לתמיד ומחכים לחזור לאירוע הבא במשפחה!
הצג עוד

Caramel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
היה פשוט מושלםהגעתי לחתונה של חברים של משפחה והכי לא ציפיתי.אני לא אוהב לעלות את הציפיות שלי רק למקרה שמשהו רע יקרה אבל יצאתי משם חסר מילים.האוכל פשוט מושלם, לא אכלתי כזה אוכל בחיים שלי- מדבר מישהו תימני מרוקאי הודי ופרסי, שיש לי מלא סוגים של אוכל בבית ואני יודעת מה זה אוכל טוב, הכל היה מושלם ואני מקווה שאוכל להתחתן שם בעתיד.
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתל-יה ב26.06.2023.האירוע היה מושלם, כולם אמרו לנו שהאוכל היה מדהים וקיבלנו ים מחמאות על איך שהאולם והגן נראים, על עמדת הקוקטיילים שהייתה מדהימה ועל האנרגיות הטובות שהיו באירוע.מושיקו היה תותח, דאג שהכול יתקתק בזמנים ותמיד היה בשליטה על כל מה שקורה. המלצרים היו אדיבים ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. תודה גם לצוות הקבלה הסבלני, לברק שהיה זמין לכל שאלה במהלך התכנונים ולאיתן המקסים שאין כמוהו.הכי שמחים בעולם שבחרנו להתחתן שם!
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו ב3 אולמות לפני שהגענו לתל יה ומהרגע הראשון לא היה לנו ספק ששם נתחתן! התגובה הראשונית שלנו כשנכנסו הייתה ואוווו! הגן פשוט מושלם, האורחים לא מפסיקים להגיד לנו כמה הגן יפה ומרשים, איזה שירות טוב היה ושהאוכל היה האוכל הכי טעים שהם אכלו באירוע, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות כמה שהיה מטורף! כל אנשי הצוות מושלמים אחד אחד, בכל פעם שהגענו תמיד קיבלו אותנו באהבה וביחס משפחתי, וביום החתונה ידענו שאנחנו יכולים לסמוך עליהם בעיניים עצומות והכל פשוט תקתק! סופר ממליצים!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראינו סה"כ 3 אולמות, אחרי התל יה ידענו שאין טעם ללכת לראות עוד אולם כי זה פשוט המקום הכי יפה בארץ (למרות שרוב האורחים גרים במרחק נסיעה של חצי שעה מהאולם). הגן מושלם, מטופח וצבעוני, המקום גדול ומרווח (אפילו ל360 אורחים שהיו בחתונה שלנו).יש מחשבה על הפרטים הכי קטנים. מרמת העיצוב, הזמינות לחתן ולכלה, החום מהצוות המהמם, האוכל המושלםםםםםםםם, האקוסטיקה ואפילו תחזוקת השירותים והנקיון בזמן האירוע. ממליצים ממש על חתונת שישי בגן המושלם הזה.האורחים באמת התאהבו במקום!נציין בעיקר את מושיקו וברק. אתם מקצוענים, אנשים זהב!!!!!! תודה לכם על הכל!
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
חיפשנו מקום עם רישיון עסק. נאמר לנו שיש אך מספר חודשים לא קיבלנו, לאחר שביקשנו לדבר עם הבעלים נאמר לנו כי יש רישיון זמני, ביקשנו לראות אותו, כמובן שלא קיבלנו ואפילו את הביטוח צד ג׳ שאם חלילה אחד האורחים שלנו יפול או ייפצע אז שנהיה מבוטחים, גם לא זכינו לראות. אז אם מישהו מחפש גן אירועים בשרון ללא רישיון עסק זה המקום בשבילכם
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולם מדהים!!! צוות מקצועי, אוכל ממש טעים, גן יפייפה, סאונד מעולה הייתה לנו חוויה ממש חיוביתת ואנחנו שמחים שזה האולם שבחרנו להתחתן בו האולם מספק מפיק/ה צמוד לכל זוג ככה שאפשר להעזר בהם בתכנון המקדים (נותנים המלצות בלי שתהיה מחויבות לספקים שהם ממליצים), התקשורת עם האולם בשלבי ההכנות נעימה, כל נותני השירות אדיבים ביום של האירוע הכל תיקתק, הרבה יותר ממה שציפינו, מושיקו ויובל (מנהלי אירוע ובר) היו אלופים וסדרו כל מה שהיינו צריכים(ממש הכל) עשינו את העיצוב בעצמו ובאולם דאגו לפזר הכל ככ מהר, התחלנו חופה בדיוק בזמן שקבענו, המלצרים היו מקסימים, כל האורחים החמיאו על האוכל, וגם אנחנו ממש נהנו ממה שהספקנו לאכול ולשתות אפילו עובדים מטעם האולם ליוו עם מטריות אורחים שיצאו חזרה לרכב בגשם השירותים גדולים ונשמרו נקיים לאורך כל האירוע יש אחלה חדר חתן כלה, אופציה להשתמש בג'קוזי מפנק בקיצור - מומלץ בחום *שימו לב הבר והתאורה-הגברה זה ספקים של האולם
הצג עוד

Dorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב1.11.22 באולם תל יה המהמםםםםם קודם כל אדבר על השירות המטורף שאין כמותו , מהרגע שנכנסנו לשם ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים להתחתן בו ברק האלוף קיבל אותנו בברכה עם חיוך רחב על הפנים שחשוב לציין שכל פעם שבאנו לאולם נתן לנו תחושה כאילו אנחנו הזוג היחיד שמתחתן שם וזכר אותנו וכמובן הציעו לנו לשתות תמיד והיה איתנו לאורך כל הדרך בכל שעה ובכל שאלה שלנו בנוסף , אני רוצה להודות גם לצוות האגדי של התליה , למושיקו שהיה מנהל האירוע שלנו באותו הערב שתקתק לנו את הכל בדיוק לפי מה שרצינו ובזמנים שרצינו ופשוט רץ רק כדי לרצות אותנו ליהי המעצבת המהממת של תל יה שקיבלה אותנו ישר עם חיוך וידיים פתוחות ועשתה לנו עיצוב באירוע מהסרטיםםםם והכל היה פשוט לפרטי פרטים!!!! לדוד נהרי השף האגדייייי שמהרגע של הטעימות קיבל אותנו בברכה בטעימות ובכל דבר שרצינו בחיוך אדיר שעד הדקה ה90 עזר לנו וענה לשאלות שלנו והאוכל הפשוט מטורףףףף אמאלה איזה טעיםם!!!! אין אחד שלא אמר לנו באירוע כמה האוכל טעים ושהם בחיים לא נהנו מאוכל כזה באף אירוע ושלא יכלו ורצו להפסיק לאכול בין אם זה היה המנות המטורפות שהכין לנו ובין אם זה באפטר של השניצל חלה שאנשים אפילו על זה ביקשו מאיתנו לשאול איך הוא מכין את השניצל!!!! ובמיוחד על כל השירות של האולם והמלצרים שכולם אמרו לנו שהם בחיים בחיים לא נתקלו בשירות כזה וכזה מהיר ושכל מלצר ומלצר ידע את העבודה שלו ברמה הכי גבוהה שיש וכמובן שלא נשכח את האחד והיחיד יובל קרטם האחראי על הבר שתייה שעשה לנו הכל כבקשתנו ועזר לנו להרים את הערב ברמה הכי מוצלחת שיש עם הברמנים המהממים שלו ומעבר להכל מה שרק תרם לנו לראות את כמות העזרה והנתינה שלהם הרמנו אירוע מלא בדברים שרק אפשר לדמיין ואין ספק אחד שלא יצא משם מרוצה והיה המון ספקים וכל דבר שביקשנו והוספנו בין אם זה בדבר הכי קטן כל אחד ואחד מהם תמך ועזר לנו לעשות את כל מה שאנחנו רוצים הלוואי וכל אירוע שלנו נוכל לחזור שוב ולחגוג בתליה!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אנחנו זוג היפראקטיבים שחיפשנו מקום לעשות את החתונת/מסיבה של החיים, סטייל טומורולנד. הגענו לתל-יה פגשנו את ברק שגב ונועה ופשוט התאהבנו ! הם הבינו את הראש שלנו מההתחלה! הם נתנו לנו את השירות הכי טוב שיכולנו לבקש. כולם אמרו לנו - תקופת החתונה זה תקופה לחוצה, מלאה בסטרס. אז ממש ממש ממש לא! כשאתה בידיים של ברק ונועה תשכח מכל הצרות שבעולם כי אתה בידיים טובות. תל יה זה מקום של משפחה, שתמיד יהיו שם אנרגיות טובות, יבואו לקראתך בכל דבר. אם יש קריסס/דאגה/רגליים קרות - הם איתך לפני שבכלל תצביע. נכנסו למצוא אולם ומצאנו פשוט חברים לכל החיים, כאלו שתמיד איתנו רוצים לטובתינו, תמיד שם בשבילנוץ הם הפכו את התקופה הזאת לתקופה הכי טובה ויפה בעולם ! ואני לגמרי מהבנות שלא היה להם כוח לארגן עכשיו חתונה ומזה הסרט הזה..ואני אומרת בלב שלם - הייתי עושה את זה עוד אלפיים פעם ורק בתל יה בכל פעם מחדש ! ברק תמיד יהיה איתכם, הוא בסוף אפילו רקד איתנו בחתונה ! לין הנסיכה הזאת הייתה הכי סבלנית בעולם , נתנה לנו את הלב והנשמה והיא פשוט הבחורה הכי מקסימה ותקתקתנית שתפגשו בחיים שלכם . לנעה שום דבר לט יפול בין הכיסאות , היא תענה לכם ותיהיה איתכם תמיד , פשוט יש תמיד על מי לסמוך זה מדהים !! וליהיא אמאל’ה ואבאלה איזה עיצוב, עד היום מבקשים ממני טת המספרים ! הם יפרגנו ב100% ותמיד היו שם . אין אני מאוהבת באמת באמת. אין מה לדבר, אולם זאת ההוצאה הכי משמעותית באירוע, אבל פה לא רק זכיתי באולם אלא בחברים, באווירה, בספקים מדהימים ! כן כן הם גם יקשרו אותכם להכל ! האוכל באולם - יש לי מלא חברים שפים ומסעדנים שפשוט עפוווווו באוויר ! הם עד היום מדברים איתי על הפילה שהם אכלו ומזה הדבר הטעים הזה. שבכל שנותיהם באירועים הם בחיים לא אכלו אוכל ככ טעים ! הגן והאולם - מבחינת העיצוב של האולם הוא טיל! האולם הוא יחידה אחת ללא מדרגות! וזה היה לי מאוד חשוב בגלל המבוגרים. הגן מרהיב ותמיד תמיד מטופח ! גם בחורף ! מבחינת עיצוב - אתם בידיים טובות, יש שם את השני מעצבים הכי טובים שראיתי בהיסטוריה ! מבחינת עמדת דיג'י - עמדה גבוה רואים את הדיג'י והוא חלק מהקהל. מבחינת שירותי מזיגה - האורחים שלנו פשוט עפו על הקוקטיילים שיובל הציע ! הם הגיעו לאולם אחרי החופה ואפילו הדודות הפולניות הממורמרות שלי היו מחוייכות (זה טיפה הפחיד אבל סבבה) מבחינת הרמקולים - מכוננים לרחבת הריקודים ככה שאם יש זקנים בקהל ואתם מושיבים אותם מאחורה הם לא יסבלו מהרעש והכל נדיר ! בנוסף - יש בית קפה מחוץ לאולם עם קינוחים של הביוקר והאולם דואג טובטוב לספקים ! ואם לספקים טוב - לך יהיה טוב. וחפרתי אבל ברק!נעה!שגב! תל - יה ! רק! הם ! בכל! פעם! מחדש !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up