כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
וילה נונה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Taleibo   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בקצרה: וילה נונה מושלמת.בקצת יותר פירוט: במסע החיפושים שלנו אחרי אולם איכותי לחתונה קטנה, עברנו לא מעט מקומות. אבל ברגע שהגענו לווילה נונה ידענו - היא האחת! אהבה ממבט ראשון.פשוט מדהים להסתובב בגן של הוילה, בין עצי הזית והגפנים ולהבין שזה המקום המושלם לחתונה שלנו. זה כל מה שחיפשנו.העיצוב של המקום כל כך אלגנטי ונעים, שילוב מהמם של אולם ברמה גבוהה באווירה כפרית.אבל כמובן יופי זה לא הכל, ויש לי המון מחמאות בנושאים נוספים:ובראש, האוכל. תענוג. התפריט לבחירה מגוון מאוד, מקבלים מספר ממש גדול של מנות עיקריות! נכון שכולם כותבים "קיבלנו מלא מחמאות על האוכל" וזה באמת נכון, אבל מעבר למחמאות, כשהסתובבתי בין האורחים, ראיתי שכולם באמת נהנים! טועמים מהכל, קמים לקחת עוד. היו לנו כמה אורחים צמחונים וטבעונים והם אמרו שזו פעם ראשונה שיש להם שפע של מבחר בחתונה. ועוד לא הזכרתי את הבשר! מוגשים כמה סוגי בשרים ולא צריך להתלבט בין לבין, אפשר לאכול הכל! בא לי להיות מוזמנת לחתונה רק כדי לאכול שם שוב.מנהלת האירוע שלנו רותם היתה מקסימה ותיקתקה את הכל בדיוק בזמנים שקבענו, דאגה לכל דבר ותמיד עם חיוך.הבר היה מהמם! הברמנים קישטו את הבר והכינו קוקטיילים מעלפים. אנשים לא הפסיקו לשתות!החופה בדשא בחוץ, מוקפת בעצים ובפיירי לייטס, אינטימית ויפייפיה.ההתנהלות מול האולם היתה מול רזי שהיתה מקסימה וענתה לנו על כל שאלה, וגם חיפשה איתנו תאריך חדש אחרי שהמקורי נדחה בגלל המלחמה. וכמובן אלי בעל המקום שהיה מקצועי ואמין. רצינו לעשות חתונת שישי, אבל בעקבות המצב, התאריך הפנוי החדש שהתאים לנו יצא בערב. המקום נראה מדהים גם ביום וגם בלילה, אז זה לא באמת היה קריטי. האווירה היתה מדהימה גם בערב.המחיר ביחס לשאר האולמות שראינו היה יחסית באמצע. לא הכי זול אבל גם לא הכי יקר. ויותר חשוב, מבחינתי - המחיר שווה את התמורה בסוף. מקום מדהים ברמה גבוהה מאוד.חד משמעית ממליצה!!! כדאי לסגור מוקדם כי התאריכים נתפסים מהר.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוו וואו וואו. מאיפה מתחילים בכלל להמליץ על המקום המושלם הזה שנקרא- וילה נונה. אז בתור מפיקת אירועים שראתה מקום או שניים בחיים שלה. אין אין אין ! מקומות כמו וילה נונה .היחס הנעים, החם והמשפחתי, ההבנה והרגישות שלהם למצבים רגישים במדינה ואיך שהם באו לקראתנו- זה לא רק מוערך זה הכי לא מובן מאליו. הם עשו לי שקט נפשי וגרמו לי - לבחורה שהכי חשוב לה להיות בשליטה, שגם אני וגם בן הזוג שלי פרפציוניסטים ושמים לב לכל דבר קטן - פשוט לשחרר. וזה קרה ממש בטבעיות - זה אומר הכל.. וילה נונה מצטיינים בהכל. בשירות , ביחס, בזמינות, ברגישות, האוכללל!! שאנשים באמת באמת לא הפסיקו להלל ולשבח והמקום עצמו שלא דומה לשום מקום בארץ נקודה. שמרגיש חול. הייתי חוזרת ובוחרת בהם עוד עשרות פעמים ואין החלטה שאני יותר שמחה עליה בחתונה מלבחור בוילה נונה - שמחה שהאנשים הטובים האלה! שבאמת חשוב להם שיהיה לזוגות שלהם טוב ומוצלח מכל הלב שלהם היו לצידנו ביום המיוחד הזה . אין מילים להודות. וילה נונה הם פשוט צוות של אנשים טובים עם לב טוב, מקצוענים ומוכשרים. וקשה למצוא מקום שמכיל את כל הדברים האלה יחד .
הצג עוד

shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו! המקום כבש אותנו מהרגע הראשון.זכינו באשת קשר מושלמת שליוותה אותנו מההתחלה ועד הסוף תוך כדי התגמשות מושלמת ללו״ז הלא טריוויאלי שלנו.המקום ענה על כל הציפיות שלנו לכל אורך הדרך וגם באירוע עצמו.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגעתי לאולם התאהבתי במקום, באנשים, באווירה. הרגשתי שהכל מדויק לאיך שדמיינתי את החתונה שלי - מקום צנוע אך יפהפה, אווירה ביתית ואינטימית. מהפעם הראשונה שהגענו לראות את האולם ועד יום חתונתנו כולל קיבלנו יחס מלכותי! זמינות, אכפתיות, כנות מרעננת כאשר התייעצנו, הקשבה והתחשבות. צוות הוילה נונה מנוסה ומקצועי מאוד, לאורך כל האירוע הסכמנו לעצמנו לחלוטין לשחרר לחץ ושליטה כי פשוט סמכנו על הצוות שהכל יקרה נכון וכך היה. היה אירוע מדהים, האוכל היה טעים, שטח האולם על אף שקטן מנוצל היטב יש המון פינות ישיבה והצמחים מייצרים קישוטים טבעיים ויפהפיים. גם ביקורות האורחים העידו על אירוע מושלם. תודה מיוחדת לאלי, רותם ורזי המדהימים - הגשמתם לנו את חתונת החלומות שלנו! אוהבים אתכם.נטע וגיא 28.09.2023
הצג עוד

michaellac200   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו חתונה ביתית, אינטימית, במקום שישדר חמימות וקלאסיות ואין ספק שזה מה שקיבלנו בוילה נונה. הוילה היא המקום הכי מושלם שיכולתי לדמיין לעצמי שאתחתן בו, מהרגע שראינו את המקום, דרך VR התאהבנו בו, הלכנו למקומות נוספים אבל אף אחד לא התקרב ליופי של וילה נונה. אז חוץ מהיופי של המקום, נספר גם על האוכל המדהים שלצערנו לא זכינו לטעום, על אף שדאגו לנו לצלחות מלאות! אבל, האורחים, שציפו לאוכל חתונה שיגרתי, הופתעו מהשפע של האוכל, מהטעמים ומהגיוון, גם לצמחונים שבנינו היה מענה!ולבסוף, נציין שצוות של וילה נונה מושלם! אלי המדהים שדאג לענות לכל צרכינו לאורך כל הדרך, רותם המדהימה וכל הברמנים, המלצרים וכולם! תודה ענקית!
הצג עוד

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מה לא אמרו על המקום הקסום הזה. אז לפני שנה הגענו לפגישה בוילה עם בר. ברגע שהגענו למקום התאהבנו מיופיו. לא עוד אולם או גן אירועים רגיל, ההרגשה היא אחרת, קשה להסביר. לאורך כל הדרך משפחת בוכניק היקרה הייתה קשובה אלינו טענתה על כל שאלה ובעיה. האירוע היה מושלם ועד היום אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על המקום היפיפיה, השירות האדיב והאוכל הטעים.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
וילה נונה היה המקום הראשון והאחרון שראינו, כי אחרי שבאנו לשם פשוט ידענו שאנחנו הולכים לבחור בהם. הוילה עצמה יפיפייה, מבפנים ומבחוץ.ידענו שאנחנו רוצים חתונה קטנה ואינטימית ואלי והצוות היו מוכוונים לכך ועשו הכל כדי שהיא תקרה בצורה הטובה ביותר.בזמן ואחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים שלנו על האולם, האוכל והאווירה וזה הכי משמח שיש :)
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלי בר רזי עומר וכל שאר הצוות היו פשוט יוצאי מהכלל. לא יכולנו לבחור אולם מדהים יותר מזה מוילה נונה. איך שהגעתי עם בעלי לראות את האולם בפעם הראשונה הסתכלנו אחד על השניה ופשוט ידענו שזה המקום. מקום מושלם וצוות עוד יותר מושלם שעזר לנו בכל מה שצריך והיה בשבילנו לאורך כל הזמן
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
תכננו את החתונה בשלט רחוק מארצות הברית ואלי, המשפחה והצוות היו הבחירה המושלמת. הם סיפקו לנו רשימה נהדרת של ספקים מומלצים ועזרו לנו עם כל הפרטים הקטנים בארגון חתונה בשלט רחוק. היה לנו ברור מהרגע הראשון שהם מקצועיים מהמעלה הראשונה, ושהגענו לארץ הכל תקתק בצורה נהדרת. המקום עצמו מדהים ביופיו, והאוכל היה נהדר. מומלץ בחום!!We planned our wedding from New York, and every step of the way Eli, the family and team were a pleasure to work with. They provided a wonderful and thorough list of recommended vendors and helped to curate all the fine details of our wedding. It was obvious they are very experienced in all aspects of wedding planning and when we came to Israel a few days before the wedding everything worked according to the plan. We would highly recommend using this stunning venue with their delicious food and lovely team for your special day.
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם ביופיו עם אוכל מדהים. המשפחה שמנהלת את העסק מאוד חמה, נעימה ומפנקת. היה כיף לארגן את האירוע הגדול בחיינו מול אנשים כאלו ובמקום כזה יפה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up