כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ALPHA - אלפא
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מורל ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
100 מתוך 100
הכל היה פשוט מעולה! סאן דיגיי מטורף שסחף את החתונה למסיבה משוגעת שהאורחים סירבו לרדת מהרחבה. הכל היה מדויק וכל הבקשות שלנו קיבלו התאמה מושלמת. אוהבים אותך סאן הכוכב ❤️

טל ורון   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה אמורה להתקיים באוקטובר ובעקבות המלחמה דחינו לאפריל, השירות שקיבלנו מאלפא היה מדהים. ישר דחו לנו את התאריך , קיימו איתנו שוב פגישת מוזיקה לאירוע והיו זמינים בכל רגע אפשרי
הצג עוד

איילה ואורי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מחברים על אביאל ועל אלפא בכללי - נפגשנו עם אביאל והיה לנו חיבור מדהים איתו מהרגע הראשון, הרגשנו כמה הוא מקצועי ומנוסה והאמת פשוט היה לנו כיף איתו כל התהליך. ביום האירוע עצמו כמובן שכשהגענו לאולם הוא היה מוכן, בהמשך החופה והמעבר לריקודים - הכל היה מושלם. ואז הריקודים עצמם אין מה להגיד - היה מטורף!! חברים אמרו לנו שהם לא רצו לצאת לעשן כדי לא להפסיד זמן של אביאל XD.בקיצור הייתה חוויה מדהימה, אביאל היה מדהים ובכללי היו מרוצים מאוד.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן באוקטובר, אבל החתונה נדחתה פעמיים בגלל המצב ובסופו של דבר התחתנו במאי והיינו צריכים להחליף דיג׳יי.סגרנו את סאן ואח״כ גם הוספנו את הכנר שי, והם היו פשוט מדהימים מעבר לכל הציפיות שלנו! הייתה אווירה מטורפת ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ופידבקים על שניהם (גם חברים שכבר התחתנו אמרו שאם הם היו מתחתנים שוב הם ללא ספק היו סוגרים את שניהם!)במשך כל התקופה הזו צוות אלפא היו זמינים וקשובים לכל השאלות והבקשות שלנווידענו שלפחות לגבי תחום אחד בחתונה אנחנו יכולים להיות רגועים :)
הצג עוד

chana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
A friend referred Barel to me after she had him as a DJ for her wedding. Barel was super professional from the start and was extremely flexible with scheduling. I would definitely recommend Barel for his music taste, friendly and outgoing personality, and of course amazing talent.! Thank you for making our wedding such a fun time!

מאי ורוני   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הכל היה מושלם ! החל מהפגישה הראשונה עם סאן ולירון ועד רגע החופה.הזמינות מעולה, תשובה מהירה לכל שאלה ורצון ענק לעזור בכל דבר ועניין. שמחים שבחרנו בכם להיות חלק מהשמחה ומהיום הגדול שלנו
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לALPHA אחרי שכבר התייאשנו שלא מצאנו את הדיג'יי האחד שלנו. סגרנו חתונה מהרגע להרגע וחששנו שאנחנו אבודים.פנינו ללירון מALPHA שדבר ראשון שהוא עשה זה להרגיע אותנו . לירון הציע לנו מספר דיג'יים שפנויים בתאריך שלנו ואחד מהם היה אודי בלטר. אחרי סקירה קצרה גילינו שאודי עונה על כל מה שאנחנו מחפשים וקבענו פגישה.כבר במהלך הפגישה הרגשנו שזה זה, ישר היה את הקליק שחיפשנו, הרגשנו שאנחנו לא צריכים להגיד יותר מדי ואודי פשוט יודע מה אנחנו רוצים.ישר אחרי הפגישה החלטנו לסגור והשאר היסטוריה.אודי באמת ידע לקרוא אותנו, וסמכנו עליו בעיניים עצומות! ידע מה לשים מתי, לקרוא את הרחבה, לקרוא אותנו. ובמבחן האורחים- לא הפסקנו לקבל מחמאות!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כשיצאנו מהפגישה עם סן היינו כבר בעננים! לסן יש אנרגיות מדהימות, לאורך כל הדרך הוא הקשיב והרגשנו שהוא ממש שם לב לכל הפרטים הקטנים והחשובים מאד!הרחבה בחתונה הייתה מטורפת! הבחירה הכי טובה שעשינו!

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אין על סאן! היה לנו מדהים איתו! מקצועי ומרים ברמות
הצג עוד

איימי ובן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
קיבלנו שירות מהמם מההתחלה ועד הסוף. מלירון ואז אורן שהיה לצידנו ועשה הכל שנהיה מרוצים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up