כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מתחתנים בראש שקט - מציאת מקום וניהול אירוע מקצועי

מתחתנים בראש שקט - מציאת מקום וניהול אירוע מקצועי

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
השירות של "מתחתנים בראש שקט" הוא בדיוק מה שהוא נשמע - פשוט להיות בראש שקט!התלוותה אלינו רותם המושלמת, וליוותה אותנו בכל התהליך. לפני האירוע עצמו נפגשנו, עברנו על כל הפרטים הכי קטנים באירוע (מצבע המפיות, לכמות האנשים בחופה, לעדים בכתובה, לתפריט, להסעות - ה כ ל).ובחתונה עצמה רותם פשוט ניצחה על כל האירוע, דאגה שכל פרט הוא בדיוק כמו שרצינו (החל מלארגן את העמדת מעטפות ועד ללוודא שהחופה מתחילה בדיוק בזמן).ברמה האישית, רותם ליוותה אותנו כל האירוע ודאגה שאנחנו מרוצים, שותים ואוכלים. אין עלייך רותם!
הצג עוד

ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
תודה על המנהל הכיייייי תותח שיכולנו לבקש!!!! הוא התעלה על כל הציפיות שלנו, היה זמין לכל דבר ועניין בכל שעה היום, תקתק כל דבר באירוע ושם לב לפרטים הכי קטנים שבחיים לא היינו חושבים עליהם!!! בזכותכם ובזכות דן בפרט, אנחנו לגמרי התחתנו בראש הכייייי שקט שיש! תודה בשמנו ובשם המשפחות שלנו, שהיינו יכולים להיות פנויים לשמוח ולהנות, להיות הכי רגועים שיש ולהרגיש בידיים הכי טובות ובטוחות שיכולות להיות 🫶באהבה והערכה רבה,ליאן וליאור ❤
הצג עוד

liron   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
וואו הבחירה הכי טובה שעשינו מבחינת ספקים!רותם פורת המהממת הייתה המנהלת ארוע שלנו ותקתקה הכל ברמה מטורפת! שמה דגש על כל ההערות שנתנו לה מראש פלוס הביאה המון פידבק ומקצועיות מהצד שלה.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רותם המהממת שלנו. הבחירה הכי טובה שלנו באירוע!!!! היא הייתה שם בשבילנו מא׳ עד ת׳ ואנחנו לא יודעים איך היינו מצליחים להתנהל בלעדיה. היא עשתה עבודה כ״כ מקצועית כבר מהפגישה הראשונה איתה לפני האירוע ועד שהסתיים האירוע. היא הייתה לנו כמו עוד מלווה, ולא רק לנו, אלא גם למשפחות שלנו עד שממש הרגשנו אורחים בחתונה של עצמנו. תקתקה את הכל בצורה מושלמת ודאגה לנו לאורחים עד הפרטים הכי קטנים. השירות שלה שווה כל שקל ומומלץ בחום!!!
הצג עוד

aviadcohen47   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
לא חוויה טובה, לא מתחתנים בראש שקט בכלל.. עדיף לנהל את האירוע לבד. במקום לחסוך כסף וליהנות משירות טוב ההיפך קרה🤦‍♂️😥(חשוב לציין האירוע קטן סך הכל פחות מ 200 אנשים)
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם חשבתם שאתם מתלבטים- אז אני אעזור לכם ואומר- שאין שום התלבטות, כי זה שירות ששווה כל שקל ואף יותר מזה.רמת הירידה לפרטים, המקצועיות, הרגישות, הדיוק, הנכונות, האווירה… הכל פשוט נהיה קל ונעים יותר בזכות רותם המושלמת שליוותה אותנו והייתה שם לאורך כל הדרך, להוות כתף להשענות כשצריך.היא תיפקדה באופן יוצא מן הכלל ווידאה שהכל מתקתק כמו שצריך, מבלי להעסיק אותנו בדבר מלבד להנות מהיום המושלם שלנו !הייתה נעימה, מנומסת ואלגנטית…גורמת לעבודה הזו להראות קלילה (ותאמינו לי שהיא לא.) ואם זה לא היה מובן, ממליצים בחוםםםםםםם !!!!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי התאוששות ארוכה חשוב לנו גם להגיד תודה 🤍רותם- את כל כך טובה במה שאת עושה והכי חשוב את עושה את זה באהבה ענקית, עם חיוך ורצון אמיתי לייצר שמחה!היית חלק בלתי נפרד מה-אירוע שלנו והוא היה לא פחות ממושלם בזכותך 🫶🏻
הצג עוד

VIRTUALZ27   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הניהול היה מקצועי, מההתחלה ועד הסוף.לא יכול לדמיין את האירוע ללא רותם מנהלת האירועים שלהם !

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו סגרנו ניהול אירוע עם מתחתנים בראש שקט, לשמחתנו קיבלנו את רותם אלגר כמנהלת אירוע..בתור אחת שאוהבת להיות על הכל, ולדעת שהכל מתבצע כמו שצריך והכי טוב,רותם הייתה הבן אדם היחיד שיכולתי לשחרר את כל המושכות אליו..בחורה סופר אחראית, פלפלית אמיתית, יודעת לדרוש אבל בצורה הכי נעימה שמושכת אחרייה אנשים. לכל שאלה הייתה לה תשובה, כל דעת שרק נזכרתי בו כבר היה לה פתרון מבעוד מועד.היא ניהלה לנו את האירוע בצורה הכי טובה שיכולנו לדמיין.. והיופי הוא שהשבחים לא רק מאיתנו אלא מכל האנשים שסבבו סביבנו באותו יום.
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שהצעתי נישואין חבר אמר לי דבר ראשון תסגור עם מתחתנים בראש שקט...דיברתי עם עמית וככה בשיחה הראשונה היא במשך שעה שלמה פירטה לי על כל עולם החתונות ואיך דברים עובדים בסבלנות מדהימה.ליוותה אותנו ממש בכל התהליך של הבחירת אולם, המלצות על ספקים, איך להתחייב לכמות אורחים, כמות אלכוהול, כמות גומי ועוד מלא...בזכותה קיבלנו הנחה במחיר מהאולם ועמדת קוקטיילים במתנה!כשהאירוע התקרב הכרנו את שני המדהימה שמונתה לנהל לנו את האירוע. בנאדם סופר מקצועי וירדה לפרטים הכי קטנים ולדקויות חשובות שלא עלו בדעתנו בכלל...היה לנו אירוע מושלם שנוהל בצורה מושלמת ולא היה לנו רגע אחד בחתונה שלנו שדאגנו ממשהו. בקיצור, בזכות עמית ושני באמת התחתנו בראש שקט👌🏻
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up