כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב חנן שוקרון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב חנן דרך קרובי משפחה שהתחתנו אצלו. כבר מהרגע הראשון ידענו שהוא הרב שיחתן אותנו. הרב חנן משלב ציונות, רגישות, יכולת לסחוף את הקהל ולייצר טקס שמתאים לכולם. הוא רב צעיר, בדיוק חזר משירות מילואים ארוך ורואים עליו שהוא מתרגש יחד עם כל זוג וזוג למרות שהוא עושה את זה הרבה. החופה עברה לנו בשנייה יחד איתו והרגע בו הוא תקע בשופר היה מרגש במיוחד. גם המשפחות שלנו והקהל התלהבו ממנו מאוד - ובצדק! אנחנו ממליצים עליו מאוד ושמחים מאוד שבחרנו בו. הוא גם בא מוכן לכל תרחיש, הכין 'שליפים' של הברכות למשפחות ולחתן וגם ידע למצוא לנו פתרונות יצירתיים לכל בעיה שצצה לנו. הוא גם הפך את כל הקשר עם הרבנות למאוד פשוט. הוא טיפל בהכל והנגיש את כל התהליך.
הצג עוד

Lila   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מרגישים ברי מזל להכיר את הרב חנן :-)הגענו לאחר סקירה די יפה במתחתנים למען מתחתנים, והתרשמנו במיוחד מהתגובות שראינו, ומסרטון היוטיוב שראינו של חנן מחתן. שיחת הטלפון התנהלה תוך כדי שחנן בשיא שירותו המבורך במילואים. נפגשנו איתו בבית קפה, וכבר מעצם היוזמה הזו הבנו שזכינו, מאחר והיה לו חשוב לפגוש אותנו, לשאול שאלות חשובות לקראת המעמד המרגש, ופשוט להכיר אותנו. עד לחתונה, חנן היה מאוד זמין לשאלות. החופה הייתה מדהימה והאורחים נשארו מאוד ממוקדים בה, למרות שלא הקראנו זה לזו דברים. אחריה קיבלנו הרבה מחמאות ואף שאלות לגבי מספר הטלפון של חנן :-) אחרי החתונה, נדהמנו לגלות שחנן עדיין שומר על קשר איתנו :-)רואים ומרגישים עד כמה הוא אוהב את תפקידו, ורואה בו זכות גדולה.
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ששוחחנו בטלפון הרגשנו שהרב מקשיב ומתאים עצמו אלינו לצרכים שלנו בחופה, בחתונה ובכלל. וכן כשנפגשנו, הרב מסביר את התהליך בפירוט ומדריך ליום עצמו ומול הרבנות, הרגשנו חיבור ושאנחנו בידיים טובות וחמות. והליווי היה מושלם, מרגיע וזמין.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הרב חנן היה מקסים לכל אורך הדרך! ממליצים עליו בחום! החל משיחת ההיכרות הטלפונית שערכנו איתו שהייתה נעימה ולאחר מכן במפגש פנים מול פנים בו הוא הקדיש את הזמן לשמוע עלינו ולהכיר אותנו מקרוב וגם לספר לנו על מעמד החופה ומשמעותה.החופה עצמה הייתה מרגשת ושמחה, נוהלה במקצועיות רבה, בקדושה ובכוונה אמיתית. אורחים רבים ציינו בפנינו כמה התרשמו מהחופה ומהרב המדהים, ב״ה שזכינו בו!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
פשוט אין לנו מילים לתאר כמה החופה הייתה מדויקת לנו ומרגשת.האורחים אמרו לנו שזו החופה הכי מרגשת שהם היו בה ושלא נשארה עין אחת יבשה.כל אלמנט היה כ"כ מדויק ואפיין אותנו כזוג.חנן ריגש אותנו ואת האורחים מאוד. מומלץ בחום.
הצג עוד

dinkeidar1966   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו רב , קליל , זורם, בראש טוב וצעיר , חיפשנו בסרטונים , אינסטגרם , המלצות , יוטיוב , כל מקום אפשרי עד שהגענו לחנן .. ראינו סרטון שלו ביוטיוב .. ושם התאהבנו 🙏 וידענו שהוא יהיה הרב שלנו !!
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו אל חנן מקבוצהמבפייסבוק, ואין ספק שהוא במהותו אחד מהאנשים היותר טובים פה בפלנטה הזו. חנן מפקד בצבא והיה במילואים זמן רב, כך שאת רוב הסידורים עשינו אנחנו בוואטסאפ מול הרבנות (אבל זה היה קליל ומהיר מאוד). בימי כהרגלם, חנן הוא שמתווך בין הזוג לרבנות וחוסך מכם את כאבי הראש (למרות שבאמת - אין כאבי ראש, זה שטויות). הוא ליווה אותנו גם מרחוק, ונתן לנו הרבה כוחות, והוא תפס הרבה ניואנסים מאוד נכונים של הזוגיות שלנו ונתן לזה במה מהממת בחופה. אין ספק שזה הייתה אחת ההחלטות הטובות שלנו בחתונה הזו. חנן זרם איתנו על הכל, הקראה בחופה, להוריד הינומה ישר אחרי הכניסה לחופה, להגיד ביחד את "אם אשכח .." - כל שיכול היה לבוא לקראתנו - בא. בנוסף, אשתו המהממת הדס עושה הדרכת כלות, כך שזה עבד לנו נהדר והיא מהממת! הלב שלהם רחב, וזה הורגש לכל אורך הדרך.
הצג עוד

עידו ודנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אחרי שחיפשנו רב קליל וזורם הגענו לרב חנן שוקרון ומהרגע הראשון הבנו שהוא הרב שלנו.הרב חנן הוא קליל, שמח, זמין וחד משמעית הרב שאתם מחפשים.כבר בשיחת טלפון התחברנו לרב ובפגישה התחושה שלנו שהוא האדם הנכון רק התחזקה.אין ספק שהרב חנן הוא הרב המתאים לכם! ממליצים בחום!
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אחרי חיפושים ארוכים בהם ניסינו למצוא רב שנרגיש איתו בנוח ונוכל להגיד לו מה אנחנו רוצים ולדבר איתו בגובה העיניים הגענו לחנן, כבר בשיחת טלפון הרגשנו שיש עם מי לדבר, היה קשוב לכל הצרכים גם שלנו וגם של ההורים משתי הצדדים כמובן,קבענו פגישה ובה עברנו על כל הדברים של החופה, הכל היה ברור ומסודר בדיוק כמו שרצינוממש ממליצים, תודה רבה על הכל!
הצג עוד

דניאל ועמית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
כבר בשיחת טלפון היה חיבור טוב, איש קשוב עם אנרגיות טובות והמון אכפתיות.מעבר לרב חנן נכנס לנו ללב, תמיד נתן הרגשה שאפשר לשאול ולהתייעץ איתו בכל נושא. תמיד קיבלנו תשובות וטיפים והסברים להכל.את האמת לא חשבנו שאפשר ככה להתחבר לרב עד שהגענו לחנן והבנו את המשמעות והחשיבות של מציאת רב טוב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up