כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חתונה שוויונית מחוץ לרבנות - תמר גור קראוזה

חתונה שוויונית מחוץ לרבנות - תמר גור קראוזה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0542231443
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הרבה לפני שהתארסנו, שמעתי את תמר בפודקאסט בו היא דיברה על פועלה כרבה רפורמית, וכבר אז מאוד התרשמתי והתחברתי לערכים שהיא מייצגת ולאישיות שלה.לאחר האירוסין, הדבר שהיה הכי חשוב עבורנו היה הטקס. היה חשוב לנו שהטקס יהיה ערכי, שוויוני, ומעל הכל - שלנו ומדויק עבורנו.כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם תמר היה לנו קליק מיידי ואמיתי. תמר נעימה, משרה ביטחון ורוגע, והיה לנו ברור שבעזרתה ובהנחייתה נוכל לצקת המון תוכן ומשמעות לטקס החופה שלנו וכן לתהליך שיוביל אליו.במשך קרוב לשנה, עברנו תהליך עם תמר, בו היא לימדה אותנו הרבה על טקס החופה היהודי, הגלגולים שעבר לאורך ההיסטוריה היהודית, והמשמעות של כל חלק בטקס. התהליך היה מאוד אינטימי, נעים, מלמד ומקרב.לאורך אותם חודשים, תמר באמת הכירה אותנו לעומק, ראתה כל אחד מאיתנו בתור מי שהוא ומה שהוא מביא לזוגיות, והכווינה אותנו לקראת המשך דרכנו הזוגית, גם כמובן אחרי החתונה.בהנחייתה כתבנו כתובה שמשקפת את הבית שלנו, את הערכים שלנו ואת הזוגיות הייחודית שלנו, וגם בנינו את הטקס בצורה שהייתה הכי מדויקת עבורנו.היה לנו חשוב לעשות מפגש הורים עם תמר כשבוע לפני החתונה, כדי שיהיו חלק מהתהליך, שישמעו על התהליך שעברנו וכמובן יכירו את תמר. ההורים היו מאושרים מהמפגש, התרשמו מאוד מתמר ושמחו על הדרך שעברנו איתה, הכתובה שכתבנו והטקס שלנו.ביום החתונה החופה הייתה מרגשת ואינטימית, כולם הקשיבו לדבריה המדויקים ובעלי המשמעות של תמר והיו פשוט מרותקים לחלוטין בזמן הטקס. מיד לאחר החופה וגם בשיחות לאחר מכן, רבים מהאורחים התייחסו לטקס ואמרו שמעולם לא היו בכזה טקס מרגש, אישי, מדויק, יהודי מסורתי ובו בעת שוויוני, ליברלי ומודרני.אנחנו אסירי תודה לתמר על הכל, וכבר יודעים שנחזור אליה בצמתי החיים המשמעותיים שיגיעו בהמשך.ממליצים בחום ובאהבה רבה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את תמר המדהימה ראינו לראשונה בסרטון יוטיוב כשחיפשנו חופות רפורמיות. משהו באנרגיות החיוביות, הקול הנעים והמילים מלאות המשמעות שתמר אמרה במהלך הטקס תפס אותנו, ולמזלנו הרב היא הייתה פנויה בתאריך שלנו. כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אז, תמר הייתה הרבה יותר מ"מחתנת" עבורנו. היא ליוותה אותנו בתהליך של מספר חודשים (פלוס דחייה עקב מלחמת חרבות ברזל) עד החופה עם המון רגישות ויכולת התבוננות מעמיקה בכוחות של כל אחד מאיתנו, מה אנו מביאים לקשר ומה אנחנו יכולים לקחת הלאה לזוגיות ארוכת שנים. תמר הכווינה אותנו בהתבוננות עצמית וזוגית, תוך כדי היכרות מעמיקה יותר עם טקס החופה היהודי והמשמעות שלו. ביחד, בחרנו בטקס שהיה הכי נכון ומדויק עבורנו וכתבנו כתובה ששיקפה את מי שאנחנו כיום ומה היינו רוצים לעתיד שלנו. אין לי ספק שעצם הפגישות המקדימות עם תמר לפני החופה נתנו לנו כל כך הרבה, הרגשנו שבחרנו בה והיא בחרה בנו מתוך חיבור הדדי ושלא מחתן אותנו איש זר שלא יודע עלינו דבר. החופה עצמה הייתה מרגשת ביותר, כל הקהל שלנו נשאר מרותק ומרוגש מההנחיה המקצועית, הנעימה והמשמעותית של תמר. אנשים רבים ניגשו אלינו לאחר מכן ואמרו שרק כך צריך להתחתן. אפילו אבי, אשר בהתחלה התנגד לחופה רפורמית מתוך תפיסות דתיות מסורתיות, התרגש מאוד בסופו של דבר והבין עד כמה הטקס השיוויוני בהנחיית תמר היה משמעותי עבורנו. אז אין עוד מה לומר חוץ מהכרת תודה ענקית לתמר והמלצה חמה חמה! ♥️
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שתמר ערכה את טקס החופה של חברים קרובים שלנו, היה לנו ברור שהיא הבחירה המדוייקת עבורינו, עד כדי כך שסגרנו את תאריך החתונה בתיאום איתה.התהליך המקדים לחתונה התברר כ-כל כך משמעותי. המפגשים איתה היו בשבילנו זמן קסם של עיסוק במהות החתונה ולא רק בלוגיסטיקה של האירוע עצמו, והפכו את תהליך ההכנה לחתונה לעוצמתי ומלא בתוכן. תמר פשוט מדוייקת וטובה במה שהיא עושה!ביום החתונה תמר ערכה את טקס הכתובה וטקס החופה במקצוענות, חדות, רוגע ונועם שקשה לתאר במילים!! היא הפכה את הרגעים האלה לרגעי שיא אמיתיים עבורינו. לתחושתנו העובדה שתמר הכירה אותנו לאורך התהליך המקדים היתה game changer והפכה את כל האירוע הזה למרגש ועוצמתי פי כמה וכמה. זה איפשר לנו להיות רגועים ונוכחים ובעיקר הפך את כל הטקס הזה לשלנו - כזה שמחובר ליהדות ומשקף ערכים שאנחנו מאמינים בהם ועומדים מאחוריהם.
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתמר כשחיפשנו טקס חופה שיתאים לשנינו. אנחנו מגיעים מרקעים שונים והיו לנו רצונות שונים לגבי הטקס.מהשיחה הראשונה עם תמר, קיבלנו את הביטחון, השלווה, החום, החמלה והרוגע שתמר מביאה איתה. היא הזמינה אותנו לביתה ומהר מאוד הרגשנו בטוח, שיש מקום לחששות שלנו, לרצונות שלנו, ולמסורת היהודית, כמו שלא הכרנו.הפגישות עם תמר, שבהן למדנו על החופה, הכתובה, המסורת והמנהגים היהודיים בכל מה שקשור לחתונה, היו מרתקים. הן נתנו נופח אחר לחתונה שלנו, ולהכנות שלנו. דרך תמר הצלחנו לעצור, להתבונן על הקשר שלנו, ועלינו, ועל הדרך שאליה אנחנו הולכים, לחשוב ביחד ולתכנן איך יראו החיים שלנו, המשפחה שלנו, הזוגיות שלנו. תמר ליוותה אותנו לאורך כל ההכנות לחתונה, לצד כל האתגרים שחווינו, ונתנה לנו כלים להתמודד איתם, שאותם ניקח גם להמשך הדרך.הטקס עצמו היה נהדר, תמר תיכננה אותו בקפידה יחד איתנו, וביום עצמו היא דאגה וטיפלה בהכל. היא קיבצה אותנו יחד עם המשפחות להקראת הכתובה שיצרנו יחד, בטקס מאוד מרגש ואינטימי. אחריו הטקס עצמו היה מרגש, ומאוד מאוד שלנו. טקס שכל מילה בו מובנת ומתחברת לנו ולאמונות שלנו, ואין אין על השירה של תמר!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
עוד לפני שידענו איפה ומתי נתחתן, כבר קבענו עם תמר להיפגש. ומהמפגש הראשון הרגשנו ברי מזל שאנחנו זוכים שתמר תדריך אותנו במסע הטקסי והרגשי והכה ייחודי הזה. המפגשים עם תמר היו מפגשי למידה ושיחות נפש, הבחנות היסטוריות וסוציולוגיות מרתקות לצד שאלות אישיות שמכווינות לחשוב על זוגיות ואהבה ומשפחה, ותהליך שיצר קרבה מאוד גדולה וטקס שביטא איזון מדויק בין המסורת לבין מי שאנחנו כשני אנשים שחיים בעולם ובארץ עכשיו.
הצג עוד

Ido   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מתחילת הדרך ידענו שטקס הנישואין הוא הדבר הכי חשוב לנו באירוע החתונה ורצינו שיהיה טקס יהודי שנוכל להתאים אותו לפי הערכים שלנו. אחרי גישוש קצר גילינו את תמר, רבה רפורמית. התהליך עם תמר היה משמעותי מאוד. הוא התפרש על פני מספר חודשים לפני האירוע, כלל מפגשי לימוד, סדנאות והיכרות אישית לפני הטקס עצמו בחתונה. במסגרת המפגשים, תמר סיפקה לנו ידע אודות התפתחות טקס החתונה היהודי ומקורותיו ושאלה אותנו שאלות אישיות שאפשרו לנו להתבונן פנימה ולחשוב לאיזה אלמנטים בטקס אנחנו מתחברים ומה משמעותם. המפגשים התקיימו אצל תמר בבת שלמה - מקום מקסים שתורם המון לאווירה. בנוסף תמר שלחה אותנו לסדנת כתובה, שבעזרתה יצרנו כתובה אישית, מושקעת ומרגשת משלנו. כל אלו עזרו לנו ליצור טקס ייחודי שמותאם לנו, מתוך הבנה ומחשבה מעמיקה. לתמר גם היה חשוב לוודא שאנחנו לא בונים טקס ארוך מדי כדי לא לעייף את הקהל, דבר שעזר לנו להתמקד בתוך שפע האפשרויות. לאורך כל הדרך תמר הייתה זמינה ונגישה אלינו. כאשר העלנו חששות בנוגע לתפיסת המשפחות את הטקס, היא הציעה לקיים פגישת הורים. תמר הנחתה אותה בפתיחות ובנועם, ובכך עזרה להשקיט את הרוחות ולחבר את ההורים לחוויה שעברנו ולהחלטות שקיבלנו. בחתונה עצמה, תמר השרתה אווירה נעימה ורגועה והובילה טקס מיוחד, מרגש ועוצמתי. מאז החתונה, קיבלנו מחמאות רבות על הטקס ועל ההנחיה היפה מאורחים השייכים לכל קשת היהדות. אנו שמחים מאוד שבחרנו בתמר ללוות אותנו לקראת החתונה ולהנחות את הטקס שלנו! ממליצים בחום!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה בתמר גרמה לחתונה שלנו להיות בדיוק מה שרצינו. התהליך לפני החתונה לא פחות משמעותי מיום החתונה עצמו והוא עזר לנו לעצור ולשים זרקור על הדברים החשובים באמת שעומדים מאחורי הבחירה שלנו להתחתן והרצון לבנות משפחה. כשעמדנו מתחת לחופה הרגשנו שתמר מכירה אותנו ורואה אותנו בעיניים הטובות שלה. הלמידה מה עומד מאחורי כל חלק וברכה בטקס עזרה לנו להתחבר אליו ולבנות אותו בצורה שבדיוק מתאימה לנו. בנוסף, לפני החתונה אמא שלי הזמינה את תמר להוביל ערב ברכות (שכולו נשים) וגם הוא היה מיוחד במינו.
הצג עוד

Roy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה עם תמר היא הרבה מעבר לחופה.התהליך והפגישות שהיא עושה עד החתונה הכינו אותנו לחתונה, לזוגיות ולחיים בכלל. תמר הייתה לאורך כל הדרך תומכת, מלמדת, מרגיעה ובעיקר גרמה לנו לעצור ולהנות מהמהות של החתונה.הטקס היה מנוהל מדהים, מתאים לנו ונגיש לכולם.חופה שלא נשכח
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עברנו עם תמר תהליך כל כך משמעותי עבורנו. בין כל המשימות החיצוניות שלא נגמרות בהכנת החתונה היו המפגשים עם תמר, שמחזירים פנימה - למהות, ליחד, לקשר שאותו אנו רוצים לייחד. מהפגישה הראשונה ידענו שזה זה, התרגשנו מהדיבור אחד על השנייה, משיח על הבית שאנו רוצים ליצור ועל הטקס שמתאים למידותינו. הלב הרגיש שאנו במקום הנכון בכל פגישה ופגישה בה קראנו את הטקסטים המסורתיים, למדנו על ההיסטוריה שלהם ודייקנו לנו מה אנחנו רוצים ומה משחררים. תהליך כתיבת הכתובה לפי ההנחיות של תמר היה מבחינתנו השיא של התהליך ומי יתן שהן הדרך (כתיבה, שיתוף, יצירה משותפת) והן הפרי של עבודה זו (כתובתנו היפה) ישארו איתנו שנים רבות ויאירו את דרכנו.תמר, אנו כל כך מודים על המפגש איתך ושמחים שאורחינו בחתונה גם זכו לקבל מעט מההשראה שלך בחופה.ממליצים מאוד לזוגות לעבור איתך תהליך זוגי משמעותי שבסופו פרי החופה מובא כמתנה להם ולאהובים שמקיפים אותם.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פנינו לתמר עוד לפני שהיה לנו תאריך ומקום לחתונה. כבר משיחת הטלפון הראשונה הבאנו שהגענו לאדם הנכון. השיח איתה מהרגע הראשון היה נעים ומזמין וניכר כי היא נהנת ממה שהיא עושה, מאמינה בו ומביאה איתה הרבה ידע ועומק. בניית הטקס הייתה לנו מאוד חשובה ורצינו לשלב את היסודות המשפחתיים שלנו- צד דתי וצד חילוני ולהתאים הכל לעולמינו שלנו. תמר נתנה לנו מענה מדויק,מעמיק ומקצועי ועזרה לנו לשלב בין העולמות השונים שגדלנו בהם. אין ספק שחווית בניית הטקס ומעמד החופה עצמו ילוו אותנו שנים רבות קדימה. זאת הזדמנות לבנות יסודות בריאים וטובים להמשך חייכם! ואנחנו מאוד ממליצים!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up