כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בנג'מין גבאי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yoav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בנג'מין תותח. זה היה פשוט חוייה... את ההמלצה קיבלתי מגיסי שהוא לקוח קבוע שלו. הזמינות פשוט מדהימה ולמרות לו"ז צפוף שלי תיאמנו בכל שעה שרציתי. וברגע שאתה פותח את הדלת מתחיל הקסם... הסטודיו פשוט מרהיב, הקפה טעים, ולא בא לך לצאת משם. והכי חשוב- לקח בדיוק שנייה מהרגע שהתחלתי לתאר את האירוע ומה אני רוצה, עד שהייתי לבוש בדיוק, אבל בדיוק במה שדמיינתי. התגובות שקיבלתי לחליפה נעו בין וואו לתביא את הטלפון שלו....
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בנג'מין סופר מקצועי, יודע להתאים בצורה מושלמת את כל הלוק לחתונה, כולל הכל!! ממליצים עליו בחום לב, הוא אדיב, מציע מגוון ענק של סגנונות ויודע לקלוע בול לטעם של הלקוח!
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
בני עיצב לי חליפה לחתונה והרגשתי איתה הכי יפה אלגנטי ונוח שיש! קיבלתי בלי סוף מחמאות והתמונות יצאו מושלם. יש לבני טעם משובח ועין מקצועית שיהפכו כל אחד למשהו מיוחד. בני דאג להכל עד הפרטים הקטנים בהמון שיק וסטייל עם יחס אישי ואווירה כיפית. מומלץ בחום! אחד המקומות הטובים ביותר בארץ שמסדרים אותך ברמה הכי גבוהה לחתונה מא ועד ת !!
הצג עוד

עדי ויאיר שפירא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שקבענו את החתונה ידענו שהחליפה תקנה אצלו. מתאים לכל אחד את החליפה שמתאימה בדיוק לו - גם מבחינת צבע, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הגזרה וההתאמות אחר כך. למי שבאמת מעוניין בחליפה מותאמת אישית, כזו שנראת כאילו נתפרה במיוחד עבורך ולא "סתם יושבת על הגוף". איכות גבוהה מאוד, מקצועיות ומחיר ששווה את זה. ממליצים בחום
הצג עוד

Jenny   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבני דרך פרסום בפייסבוק, די מיואשים אחרי שקלטנו שהחליפה שהבאנו מחו"ל לא מתאימה ונשאר שבוע וחצי לחתונה. מיד בפגישה הראשונה היה חיבור מדהים .בני הרגיע אותנו (בעיקר את החתן), הראה לנו את מה שלדעתו יתאים ופשוט התאהבנו. גם בו וגם בחליפה. עשינו כמה תיקונים קטנים לפי המלצת בני וזה ישב בול. בני שם לב לפרטים הקטנים ויחד עם האביזרים המיוחדים שמאוד מאפיינים אותו הטוטאל לוק היה פיצוץ! קנינו אצלו גם נעליים (לא מהעולם הזה) וחולצות מכופתרות. החתן ושני המלווים התלבשו אצל בני בסטודיו (כולל גיהוץ החליפה) ומעבר ליופי ולייחודיות הוא הרגיש נוח בטירוף כל האירוע !
הצג עוד

הגר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בנג'מין! המקום הראשון והאחרון שראיתי... ישר כשנכנסים מגלים בנאדם חם ונעים, אחד שיודע את העבודה וידאג שתיהיו הכי יפים שיש!

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בני מקצוען אמיתי ובן אדם זהב. תוך מספר דקות הגענו ביחד להחלטה לגבי החליפה, ומשם בני דאג שהחליפה תשב בצורה הכי טובה שאפשר, כולל גיהוץ והלבשה ביום החתונה עצמו. מעבר לכך, התמונה מדברת בעד עצמה. המון תודה בני!
הצג עוד

יהונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי! הגענו סקפטיים ויצאנו מרוצים עד השמיים.. הכל היה מעולה. תודה ענקית! מעיין ויהונתן שאלתיאל
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up