כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
כנרת כהן - איפור ושיער לכלות ואופנה

כנרת כהן - איפור ושיער לכלות ואופנה

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אפרת   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
הגעתי לכנרת דרך עיתון "לאשה" ראיתי שער שהיא איפרה והתלהבתי.איך שכנרת נכנסה הביתה היתה אנרגיה טובה!מאז היא איפרה אותי ואת הבת שלי ל3 ארועים!!האיפור החזיק לי אפילו ליום למחרת .מעבר לאיפור המדהים היה כיף ועם אנרגיה טובה!!ממליצה בחום
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
כנרת אלופה !בשנייה שסיימה לאפר נכנסנו לאווירת חתונה. בתוך החתונה אמרנו שהבחירה בה כל כך מוצלחת ובבירור הייתי בוחרת בה שוב. העובדה שכנרת איפרה אותנו לא מול מראה (לא מתוכנן) והתמסרנו אליה באמון מלא - אומרת על מי שהיא הכל - בטוחה בעצמה וביד שלה וזה עושה את העבודה.
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל ולפני הכל! אני ממליצה על כנרת בחום 😍קפצה לי פרסומת באינסטגרם שמשכה לי את העין, נכנסתי לפרופיל לראות עבודות וידעתי ישר שאני רוצה שכנרת תהיה איתי בחתונה.עד היום של החתונה והרגע שבו כנרת התחילה לאפר ולסרק אותי, לא באמת הייתי סגורה על מה בדיוק אני רוצה. התיישבתי על הכסא, הראתי תמונות להשראה של הסגנון ובעיקר הלכתי על לוק כמה שיותר טבעי, שארגיש אני ושהחתן יזהה..כנרת מהממת, מקצועית ברמות והכי חשוב- הייתה הכי קולית שיש וגרמה לי להרגיש רגועה ונינוחה על אף שהיה לנו יום מלחיץ ומלווה בכמה בלתמים בדרך (בין היתר קסאמים וירידה למקלט). ברגע האחרון החלטתי ללכת גם על ליווי לחתונה וכנרת הייתה איתי בהתארגנות, לקראת החופה והלוק השני. קיבלתי אינסוף מחמאות מכולם ואני סופר מרוצה ♥️חשוב לי להוסיף שהחתונה שלנו נדחתה בעקבות המלחמה וכנרת הייתה הכי מדהימה ורגישה שיש עם הזזת התאריך. כיף לדעת שיש ספקים שמוכנים להתגמש ועושים את זה ברגישות ובוייב הכי טוב שיש ♥️♥️♥️
הצג עוד

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלההההההההמאיפה להתחיל?????מהרגע הראשון שהתקשרת ידעתי שזה זה !האכפתיות שלך, ההקשבה וההבנה של הצורך המדויק עבורי..תודה ! פשוט תודה !תודה שנתת לי את השקט וזרמת גם עם הרעש..תודה על הסבלנות שלך לארגן כלה עם 8 מלוות וצוות של משפחה וחברים מסביב מבלי לתת הרגשה שמישהו מפריע לך !תודה על ההכלה, שלי, של כולן.. לא עזבת עד שכולן היו מרוצות ושלמות !תודה על הליווי הצמוד, שגם שם לרגע לא נתת לי להרגיש בלחץ גם כשחרגנו מהזמנים !בקיצור אהובתי אני כל כך שמחה שזכיתי להכיר אותך, שמחה שבחרתי בך !
הצג עוד

dana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
המלצה חמה על המאפרת והמסרקת כנרת כהן המהממת🤍התחתנו ב8.9 שישי צהריים ולקחתי את כנרת עם ליווי לאולם, למרות שהאיפור כמעט לא זז אחרי כל הבכי וגל החום של אותו יום. הרגשתי פשוט אני, בדיוק כמו שרציתי!
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה עם כנרת וההודעות איתה לא היה לי באמת שמץ של מושג מה אני רוצה, רק אסוף ושהחתן יזהה אותי.. בלי מילים בלי הרבה הסברים היא הבינה בדיוק מה אני רוצה והצליחה לאפר ולעצב לי את התסרוקת בול כמו שחלמתי! הכניסה אווירה טובה וקלעה בדיוק לרצונות שלי ושל המלוות שלי ☺️לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב! ובסוף האירוע השיער והאיפור פשוט לא זזו!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך שכנרת נכנסה היה ברור שהיא התשובה לכל החלומות שלי. הכניסה להתארגנות כאלה וייבים טובים, עזרה ברגעי הלחץ להירגע ולהיות מרוכזת בעיקר ואין מה לדבר בכלל על האיפור והשיער שהיו באמת התגשמות כל החלומות. הרגשתי הכי יפה בעולם לאורך כל הערב וכלום כלום כלום לא זז מילימטר. בכל זאת ביקשתי מכנרת שתלווה אותי גם לאולם ואני מאוד שמחה שעשיתי את זה. היה לי את הביטחון שבכל הרגעים החשובים אני עדיין אראה כמו שרציתי, ושוב - הרוגע של כנרת ניצח כל ניסיון ללחץ שהיה מהסביבה. תודה ענקית, ההמלצה הכי חמה שלי!
הצג עוד

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור אחת שלא מתאפרת בדכ והפנים שלי כן בעייתיות (פצעונים ושומניות) - האיפור היה מושלם!! החזיק לכל הערב (מהשעה 14 כן?) ביקשתי שיהיה הכי עדין וטבעי שאפשר ויצא בול כמו מה שחלמתי עליו וקיבלתי ים מחמאות מעבר לזה כנרת מקסימה, עשתה אווירה טובה ושמח באותו יום
הצג עוד

Shakeđ   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
כנרת נעימה וקשובה וזרמה איתי על הכל! הכי היה חשוב לי בתור אחת שלא מתאפרת שיהיה טבעי ואני וכך היה! האיפור היה מהמם עדין וכולם החמיאו לי בטירוף ולא רק כי אני הכלה :), היה יום ממש חם וגם השיער וגם האיפור החזיקו עד סוף האירוע,יום ההתארגנו היה רגוע באווירה טובה וצ׳יל והרבה בזכות כנרת, תודה רבה!
הצג עוד

elipiner   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואוו איזו חוויה מדהימה עם כנרת !אני אישית בנאדם שלא אוהב איפור חוץ ממסקרה 😉קלעה בול ומעבר לציפיות שלי !! ידי קסם שאין להסביר במילים !! סופר רגישה ויודעת בדיוק מה היא עושה אוהבת את הביטחון והמקצועיות שלה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up