כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנה טל-אל צלמת

דנה טל-אל צלמת

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0544616861
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nimrod   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כל המעמד הזה של חתונה, שכל העיניים עלינו היה מוזר ומלחיץ לנו. חיפשנו צלם שביום האירוע יוכל להשרות אווירה רגועה, כיפית וזורמת.דנה לגמרי הצליחה לעשות את זה!
הצג עוד

dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
התמונות המושלמות שדנה צילמה יכולות לתאר במדויק את האירוע ובאופן כללי את כל היום הזה !!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואווווווו איזה תמונות קיבלנו!!! דנה היא פשוט כל מה שרוצים בצלמת פלוס בן אדם אדיר! גם צלמת מדהימה ומוכשרת בטירוף, גם בקושי הרגשנו אותה באירוע וכשהרגשנו זה היה נעים! וגם בן אדם סופר סופר כיפי!
הצג עוד

krnsms   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כל כך שמחים שמצאנו את דנה. כבר מהשיחה הראשונה היא התעניינה בסיפור שלנו כזוג ונתנה לנו את התחושה שאנחנו בידיים טובות שיתעדו אותו ברגישות ומקצועיות. אין לתאר את ההתרגשות כשקיבלנו את התמונות, וגם את המחמאות שקיבלנו עליהן מכולם. המלצה חמה מאד מאד!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
דנה המקסימה! 🤩אל דנה הגענו דרך חברים שהמליצו עליה בחום.כבר בהתחלה העלינו מולה את החששות שלנו - שאנחנו לא אוהבות להצטלם, לא מרגישות בנוח מול המצלמה, ולא אוהבות תמונות מבוימות. ביום של החתונה דנה נתנה לנו את התחושה הכי נעימה ורגועה שיש, תפסה אותנו ברגעים טבעיים, גרמה לנו להרגיש בנוח מול המצלמה, והייתה נעימה וסבלנית לסובבים אותנו.התמונות יצאו מהממות והכי אנחנו בעולם! תודה שתפסת אותנו ברגעים הכי אותנטיים, מרגשים ומשמחים שלנו. את מהממת ומקסימה!ממליצות בחום!!! ❤️😍
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
דנה פשוט מקצוענית ומקסימה! היה לנו כיף ונעים להיות איתה לאורך כל החתונה, הנוכחות שלה הייתה משמחת ומרגיעה. התמונות יצאו מהממות! דנה הצליחה לתפוס את כולם, ואת כל הרגעים היפים והמרגשים באירוע. כשאנחנו מסתכלים על התמונות אנחנו חווים את האירוע מחדש ומתרגשים:)
הצג עוד

Neli   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
95 מתוך 100
הגענו לדנה דרך חברים ומיד הרגשנו שיש קליק. דנה עזרה לנו להרגיש בנוח מול המצלמה, למרות שאנחנו ממש לא רגילים לה ביומיום, ונטמעה בקהל בלי להעיק או להסתיר את החופה בשביל התמונה. התמונות ממש ממחישות את החוויה שלנו מהיום, הוציאה את הטבעי שלנו בלי תמונות מבוימות :) הכי ממליצים!!
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף שזכינו שדנה תצלם אותנו בחתונה. היא השרתה אווירה כל כך נעימה ומיוחדת. ליוותה אותנו לאורך כל היום בחן ובמקצועיות. תפסה רגעים אותנטיים, שמספרים סיפור ומרגשים.תמונות מדהימות, צלמת יחידה במינה.
הצג עוד

Nadir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה הייתה מקסימה ולבבית מהרגע שהתחלנו לדבר. ביום החתונה דנה יצרה אווירה כיפית, קלילה ונינוחה ונהננו מאוד מהצילומים.התמונות יצאו מעולות וטבעיות, כמו שרצינו, ודנה תפסה הרבה רגעים אותנטיים ויפים.
הצג עוד

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
95 מתוך 100
היתה חוויה מצויינת, דנה עשתה את כל הצילומים באווירה נעימה וקלילה שלא רק שלא הוסיפה עוד סטרס לחתונה גם עזרה לנו להיכנס לאירוע רגועים ושמחים. התמונות יצאו מעולות.

להמשך גלישה באתר
up