כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורטל אידיסיס

אורטל אידיסיס

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0547549650
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נתנאלה   כתב/ה חוות דעת לפני 12 שעות
verify
100 מתוך 100
את אורטל ראינו בפעולה בחתונה של חבר טוב, לא הבנו בהתחלה מי זו שמתרוצצת בכזו מטרה, להשליט ארגון וסדר, שתקתקה ועזרה וסידרה הכל. אחרי ההמלצה, ואחרי שהבנו שאנחנו רוצים אדם כמוה לצידנו, לא היו יותר מידי ספקות וסגרנו יחד. ואין מרוצים מאיתנו!!! בתור חולת שליטה, ידעתי שאני רוצה לשחרר ביום החתונה, ובאמת שהרגשתי שאני יכולה לעשות את זה בעיניים עצומות עם אורטל. היא דאגה לנו החל מהלו״ז, לוודא שהכל מסודר ומאורגן לפי מה שביקשנו ועד שלא יכאבו הרגליים ויהיה מקום וזמן ואוכל כדי שנוכל לנוח. והכל בחיוך, הומור ורגישות. ולא רק לנו נתנה נחת, אלא גם למשפחות, שגם אם היו מקרים תמיד היה למי לפנות. תמיד היה מי שעל זה, מתפעל אל מול כל הגורמים ופותר הכל.תודה אורטל על החברה והמקצועית שאת 🤍 היית מדהימה, לנו, למשפחות ולאירוע. אנחנו בטוחים שהוא לא היה נראה ככה, מושלם כמו שהיה, בלעדייך.
הצג עוד

bensuvorov   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד על אורטל שלא נאמר כבר??מושלמת, תקתקנית, יורדת לפרטים הקטנים אבל בעיקר בעיקר בעיקר מייצרת לכם שקט.אין התלבטות בכלל, הספק הראשון שאתם סוגרים זאת אורטל!התחלנו את התהליך עם אורטל אחרי שכבר בחרנו אולם ודיג׳יי.אורטל המליצה לנו על כול הדברים הנלווים, הכווינה אותנו לפי האישיות והוייב שלנו לכול ספק וספק.אורטל הלכה איתנו לערב טעימות וגם שם נתנה את ההמלצות והנגיעה בדקויות שלה קלעה בול לאווירה של האירוע שרצינו ליצור.אם אתם לא רוצים להתחיל להפיל על חברים ומשפחה לספור כיסאות, ראשים, לוודא את האלכוהול, לשבור את הראש בסוף האירוע שלא שכחתם שום דבר אישי באולם ואם אתם רוצים שקט בהתנהלות, תשלום ובתיאום מול הספקים-אין מושלמת ומקצועית מאורטל, ממליצים בחום ובאהבה.
הצג עוד

נעמי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מפיקת אירועים תותחית, לאחר שהיינו מלווים בחתונות של חברים והרגשנו שאנחנו לא באמת חוגגים ושמחים ורק דואגים להכל מבחינת אוכל, כספת- ואמרנו שאצלנו בחתונה המלווים פשוט ייהנו וירקדו בחתונה שלנו ללא דאגות! אחרי חיפושים של כמה מפיקים וחוות דעת, הגענו לאורטל. במפגש הראשון היינו קצת בהלם כי לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים אבל אורטל עשתה לנו סדר מספקים ועד למתנות לאורחים ולייותה אותנו בכל התהליך, ולמזלנו היא הייתה פנויה גם בתאריך החדש:)
הצג עוד

איזבלה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את אורטלי קבעתי ראשונה מכל הספקים. היה לי חשוב שההורים, האחים וגם אנחנו נגיע לחתונה כאורחים ולא נתעסק בכלום וכך אכן היה!אורטלי דאגה להכל והופיעה כשהינו צריכים אותה כמו קסם! הכל היה מדויק ואפילו אורטל עזרה לי לאורך בדרך בבחירת ספקים! ממליצה בחום!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אז הכל התחיל בחודש אוקטובר שנאלצנו לדחות/לשנות את החתונה שלנוואז אחרי שבחודש אוקטובר הכל היה לנו מוכן, התחלתי לארגן שוב והרגשתי שאני חייבת עזרהאחרי חיפוש ואין ספור המלצותהגעתי לאורטל שהייתה המלכה שלנו לערב הזה!עם המון מקצועיות, סבלנות וזמינות מטורפת הצלחנו לסגור הכל מחדש בזמן קצר ולרגע לא התפשרנו. אורטל פתחה לנו דלתות ,דחפה אותנו קדימה והייתה שם להכווין אותנו ולדייק את הדברים לקראת היום המאושר בחיינו.אורטל הייתה המצילה שלנו, לא רק שלי ושל בעלי אלא של כל המשפחה!כולם ראו ברגע שיש על מי לסמוך ואורטל פשוט ניהלה את האירוע ואת כולם בצורה הכי טובה שישמקצועית עם חיוך!!אני כלה של פריק קונטרול, והיו לי הרבה שינוים באולם ודגשים לאולםוהיה חשוב לי שהכל יהיה מושלםוידעתי שפשוט אורטל תדאג להכלהחל מלעצב את הבר קוקטלים של האולםעיצוב האולם ומלא תוספות שהבאתי לעיצוב! אורטל פשוט דאגה להכל!!אין לי מילים להודות לה, כמה כיף וחשוב שהייתה איתנו!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
פניתי לאורטל כשרצינו להיות בראש שקט באירוע עצמו ושתהיה מישהי שתדאג להכל וזה בדיוק מה שהיא עשתה. היא לגמרי אלופה ומתקתקת הכל.
הצג עוד

hila   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אורטלי הייתה המקום השקט שלנו זה היה כלכך משחרר לדעת שיש מישהי שאני סומכת עליה שמתקתקת לנו את הכל שאנחנו לא צריכים לדאוג לכלום.היא כזאת מקצועית, תקתקה הכל ונתנה את ההזדמנות לנו ולמשפחות שלנו לא להתרכז בכלים חוץ מבעצמנו ולהינות❤️מעבר ליום עצמו היא הייתה אוזן קשבת עבורי בתקופה שבה בעלי היה במילואים והייתי צריכה להתלבט על המון דברים שקשורים לחתונה, ערב לפני כשאיראן החליטה לתקוף ולא ידענו מה לעשות התקשרנו לאורטל, פשוט הייתה שם עבורנו וגם נתנה לנו המלצות לספקים אש. תודה עלייך, אוהבים מאוד❤️
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אורטל האלופה, תותחית, מדהימה! כמה שאת מדוייקת, חדה ועל הדברים!יצא לנו להכיר ממש לקראת סוף ארגון החתונה. ולא ידעתי כמה תהיי משמעותית בשבילי ביום החשוב עצמו.את היית משהו מיוחד. כולם התרשמו ממך חברים ומשפחה ואמרו- מי זאת ששמה לב לכל דבר קטן ויודעת מה בדיוק כולם צריכים וזקוקים.ובפן האישי. היית סביבי הרגשתי שאת דואגת לי ולהכל אם זה כוסות המים, אוכל, ואפילו לדאוג לי ברחבה לפנים שלי🥹. אני מבינה כמה דייקת לנו את האירוע והורדת עומס גדול מאיתנו.אז תודה ענקית. מי שיקח אותך פשוט יזכה וזה הכי חכם שיש. ובאמת שאני פשוט ממליצה מכל הלב, היית מושלמת והפכת את האירוע למושלם! החתונה לא הייתה נראת אותו דבר בלעדיך!אז תודה ענקית ענקית ענקית ❤️🙏🥰 צחי ונעמה❤️
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חודש וחצי לפני החתונה, אחד הספקים שלנו שאל אותנו אם יש לנו מנהלת אירוע חיצונית, אמרנו שלא והוא פשוט שלח לנו את המספר של אורטל, באותו היום כבר סגרנו איתה וחבל שלא שמענו עליה קודם כי מהרגע שסגרנו פשוט ירדה לנו אבן מהלב- הכל מתוקתק, הכל מסודר, הכל מושלם!!!כל בקשה או שאלה ישר קיבלנו מענה, האירוע היה מדויק בדיוק כמו מה שחלמנו ולא דאגנו לרגע כי ידענו שאנחנו בידיים טובות!!!אורטל דואגת להכל עד הפרטים הקטנים ויצאנו מהאירוע בלי יכולת לתאר כמה אנחנו מודים לה!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אורטל היא פשוט אדם שנכנס לך ללב מהרגע הראשון. היא נתנה לנו להרגיש שאנחנו בידיים בטוחות ואכן כך היה! היא הראשונה שקיבלה את פנינו בכניסה לאולם ודאגה שהכל יהיה מתוקתק ומסודר. באנו ממש כאורחים לחתונה של עצמינו! המשפחות היו פנויות להנות ולא לדאוג מכלום וכשכן צצו דברים הם נפתרו אפילו לפני שידענו עליהם ואנחנו היינו פנויים להנות מהאירוע. אין מחיר לשקט הנפשי שהיא העניקה לי. קחו אותה בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up