כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DREAM TEAM BAR
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עילי   כתב/ה חוות דעת לפני שעתיים
100 מתוך 100
החלטנו להפיק את החתונה בעצמנו והתחלנו לסגור ספקים.הספק שהסתבכנו איתו הכי הרבה היה הבר. לאחר שייח עם בערך שישה ברים שונים הגענו לדריים טיים מהמלצה של חברים.מהרגע הראשון היה חיבור טוב וברור מאוד מה מקבלים, כמה משלמים ולמה בדיוק חשוב לדאוג.הצוות היה שרותי, זמין, מקצועי ופשוט מהמם.תודהה
הצג עוד

liak164   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הייתה אווירה מעולה , צוות נחמד ממש שעושה אווירה טובה , הקוקטיילים היו ברמה וממש טעימים מלא אלכוהול טוב , מרוצים מאוד :)

impactcool   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אלופים! איזה שמח עשיתם! אווירה משוגעת, חברה שמחים ומרימים, לא הפסיקו לדאוג לנו! כל המשפחה בערך עלתה פיזית על הבר! הם זורמים על הכל, נכנסים לרחבה ומעיפים אנשים! היה מעולה. תפריט אלכוהול איכותי! ממליצים בעיניים עצומות!

maya.izoutcheev   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
קודם כל, עמי אלוף.נעים מהרגע הראשון ומקצוען אמיתי.מהספקים שסוגרים איתם ואפשר להיות בראש רגוע כי הוא באמת דואג לכל המסביב!היה טעים, יפה והוסיף הרבה לאווירה בקבלת הפנים!

yuvalmakov333   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
מומלץ בחום!! הזמנו את דרים טים אחרי שחיפשנו המון זמן בר קוקטיילים. היינו בטעימות והקוקטיילים היו פשוט מושלמים. בחרנו תפריט של 4 קוקטיילים והחברים שלנו לא מפסיקים לדבר עליהם עד היום. הצוות היה סופר מקצועי וזו לגמרי הייתה האטרקציה של הערב. בסוף האירוע הם הפתיעו אותנו וחילקו לאורחים קוקטיילים בבקבוקים קטנים לקחת הביתה.
הצג עוד

henbilson   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
חברת דרים טים עובדת יחד עם המקום שסגרנו,עמי היה זמין וענה על כל שאלה שהיה לנו .היה לנו מאוד נוח לקחת שירותי בר במקום להתעסק עם קניה בעצמנו של אלכוהול, חסך מאיתנו הרבה אנרגיה.הצוות שהגיע היה מקסים , הם דאגו לכולם מרמת הציסרים לקוקטלים ולכל מה שהיה צריך.ממליצה בחום!
הצג עוד

fixclanmoon   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היו נהדרים!! זמינים! הצוות היה מתוק ולבבי. כל התפעול מאחורי הקלעים לפני האירוע וגם ביום האירוע היה מקצועי אדיב ונפלא!!!!! מאוד שירותיים. היה תענוג!

mbabayev0303   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
דיברנו עם עמי תוך כדי המלחמה, הכל זרם והייתה תקשורת פשוט מעולה .לקחנו שירותי בר מלאים + בר קוקטיילים , הברמנים היו פשוט מדהימים הרימו את הקהל ודאגו שנשתה כל האירוע.עמי מקצוען אמיתי וכל הברמנים היו הכי מתוקים שיש וחגגו בעצמם ברחבה איתנו .ממליצה עליהם בחוםם מריה ואביעד
הצג עוד

r6man9   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
וואוו וואוואיזה כיףף שיש פלטפורמה שאני יכול לפרגן בה לעמי ולצוות שלו ( לגמרי דרים טים )פשוט תותחים באו ונתנו ארוע לפנים !ממליץ עליהם בחום לכל סוגי האירועים ובעיקר לחתונות .
הצג עוד

oriiro11111   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
לקח לי כמה ימים להתאושש אבל הייתי חייב להעלות גם לפה .המון תודות על ההשקעה הגדולה , היה מטורף השואו של הקוקטיילים , והם היום טעימים בטירוף אנחנו לא מפסיקים לקבל עליכם תשבוחות ותהיה בטוח שתקבל מאיתנו מלא המלצות ❤️אוהבים אורי ושיר😉
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up