כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קשת חקון איפור ועיצוב שיער לכלות

קשת חקון איפור ועיצוב שיער לכלות

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
100 מתוך 100
עקבתי אחרי קשת תקופה באינסטגרם ואחרי כמה רפרופים קלים בעמוד שלה ידעתי שהיא תאפר אותי לחתונה. בעצם אחד השיקולים לבחירת התאריך היה שהיא תהיה פנויה (נשבעת!) אפילו שאלתי את דניאל המקסימה שעובדת מולה לגבי אופציות של תאריכים שפנויים אצל האולם והאם זה גם פנוי ביומן של קשת.ביום עצמו קשת הגיעה עם האנרגיות הכי טובות ומרגיעות שאפשר, ישר קראה אותי ואת המחשבות והרצונות שלי, עוד מלפני בפגישת זום שהייתה לנו. ידעה בדיוק מה להגיד, איך להגיד (שזה הכי חשוב) וידעה מה נכון לי ומה אני מכוונת אליו. היו רגעים שנכנסתי גם ללחץ והיא לגמרי הייתה העוגן עבורי באותם רגעים, ידעה בדיוק מה לומר ואיך להרגיע ביום כל כך מלחיץ ואמוציונלי שכזה. עשתה אותי הכי יפה שיש והיא הבחירה הכי טובה שעשיתי ביום הזה ללא ספק.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
בחרתי בקשת דרך המלצה מחברה, והיא באמת הבחירה הטובה ביותר שלי! מקצוענית שירותית סבלנית והופכת ברגע להיות חברה שחשוב לה לא פחות מהמלוות שהכל יצא מושלם
הצג עוד

yam   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על קשת מחברה, מהרגע הראשון הכל היה מושלם. החל מהשיחה עם מנהלת המשרד ואז כל התקשורת עם קשת עוד לפני הפגישה הכל היה נעים וזורם. הסטודיו עצמו מהמם. מעוצב, נקי ומזמין. באתי עם אמא שלי והאחיות שלי וכל היום היה פשוט כייפי. קשת הייתה מדהימה.. ישר הבינה את הויז׳ן שלי ומיקסמה הכל לרמה הכי גבוהה שיש. היה יום מצחיק, כייפי וסופר מוצלח וזכור לטובה גם אצלי וגם לכל המלוות שלי
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את קשת הכרתי כדרך האינסטגרם ודרך התמונות שלה היה קל לי להבין שהיא יודעת לעשות הכל וזה משהו שהיה חשוב לי כי אני לא רציתי מאפרת שמאפרת בסגנון אחד בלבד (קליל מידי או כבד מידי לטעמי). לאחר חוויה לא מוצלחת עם איפור בעבר היה חשוב לי מאוד לדייק עם קשת מה לא אהבתי אבל עם זאת מה כן חשוב לי. קשת פשוט קלטה אותי. היה לי ממש כיף להעביר איתה את יום החתונה שלי, הסטודיו מהמם, האיזור מהמם והיא באמת קסם- ממליצה לכל אחת לסגור איתה!
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
זרקתי באוויר אולי שלוש מילים וקשת עשתה קסמים והוציאה את זה לפועל, הרגשתי הכי יפה ומיוחדת בעולם ואני ממש מרגישה שלא קיים עוד מישהו שהיה עושה את זה טוב כמוה. ומעבר לכישרון, לדיוק, למקצועיות האדירה ולידיים המצוינות שלה, האישיות של קשת היא זו שעושה הכל לשונה מאפרות אחרות - משמחת, מפרגנת, משרה אווירה נעימה, מייעצת, יודעת עם מי לזרום על מה ומתי וגם מתי לא. קשת חיזקה את הבחירה שלי בתסרוקת ועזרה לי לעמוד על שלי מול דעות של אחרים ! במהלך כלללללל האירוע קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על המראה שלי !!!! ואני מקבלת עד עכשיו מחמאות מכל כך הרבה אנשים שונים
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
את קשת אני מכירה מהבית ספר כך שאני עוקבת אחרי ההתפתחות שלה כמאפרת ומעצבת שיער מתחילת דרכה ועוד לפני ההצעה ידעתי שאותה אני רוצה לסגור כשיגיע הרגע.כל מה שכולן אומרות על קשת פשוט נכון :) היא מקצועית, מוכשרת ונותנת תחושת ביטחון מלאה!! הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה במיליון אחוז והיא פשוט תדע להתאים לי את הלוק שישב עליי הכי טוב וכמובן שכך היה. לאורך כל הערב קיבלתי מחמאות והרגשתי הכי יפה שיש בזכות קשת.בזמן ההתארגנות קשת גם הייתה מוכנה לכבות שריפות ולפתור קרייסס שהיה עם המאפרת של אחותי!לכל הכלות- אין מה להתלבט, מי שמחפשת להרגיש הכי יפה שיש ביום שלה ולהיות בביטחון מלא ושקט נפשי, לסגור עם קשת !!!
הצג עוד

ofir3123   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
וואו וואו נתחיל מזה שכבר מההתחלה הייתה הרגשה שיש מי שדואג לך ומבין אותךהייתה זמינה לכל דבר, הכילה כל שטות שלי והייתה קשובה ונעימה!ביום עצמו הרגשתי הכי נסיכה שיש! קשת נתנה לי הרגשה רגועה ונעימה, סמכתי עליה בעיניים עצומות ברמה שלא דרשתי או ביקשתי דבר, נתתי לה לעשות את האמנות שלה עליזו הבחירה הכי טובה שעשיתי בחתונה!
הצג עוד

Amy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לפני שבכלל אתחיל לדבר על הכישרון האדיר של קשת והמקצועיות היא קודם כל בחורה נעימה ומרגיעה שמכניסה מלא אור ליום המרגש הזה, הנוכחות שלה פשוט הייתה הדבר המושלם ביותר ליום הזה שכולו מלא בהתרגשות ולחץ, קשת משרה אווירה נינוחה וקלילה ותחושת ביטחון שאפשרה לי להיות הכי נוכחת ברגע למרות כל הפרפרים בבטן וכל הצלמים והמלוות. כל התהליך היה פשוט מושלם, הכל נעשה באווירה כל כך טובה נהניתי מכל סירוק, סלסול שיער ומריחת איפור על הפנים והתוצאה וואו וואו וואו 😍בזכות קשת הרגשתי כמו נסיכה אמיתית לא יכולתי להפסיק להסתכל על עצמי במראה ומעבר לזה שהאיפור והשיער היו מדהימים הם פשוט היו אני!האיפור והשיער החזיקו כל האירוע (למרות כמות הזיעה הלא נורמאלית מהרחבה וחיבוקים שלא נגמרים עם מללא אנשים) וכמובן שלא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב אין ספק שקשת היא הבחירה המושלמת ביותר לכלה בחתונה שלה!
הצג עוד

noamrazbarak   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קשת קפצה לי ברשתות, אי אפשר לפספס את הטאצ' שלה כשזה מגיע לאיפור. זיהיתי בדיוק את מה שחיפשתי בתור אחת שלא מתאפרת- איפור עדין, טבעי אך כלתי!הגענו להתארגן בסטודיו היפייפה של קשת שנמצא ממש סמוך לבית קפה (אז יכלנו גם להתפנק על ארוחת בוקר מעולה) קשת קיבלה אותנו בחיוך ואנרגיות טובות וככה העברנו את כל היום גם לליווי והחלפת התסרוקת.אין ספק שקשת היא הבחירה הכי טובה שיכלתי לבחור, מקסימה, מקצועית וככ LOVABLE!!!למרות דחיית התאריך 3 פעמים הצלחנו למצוא יום, ולא הייתה שמחה ממני! קיצור אם קשת פנויה תתפסו אותה!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשות מאפרת שהיא כמו אחת המלוות שלכם אז קשת היא האחת! קלילה, מצחיקה ומקצועית ביותר!מאוד חששתי מאיפור כבד שלא יתאים לי (במיוחד בעלי ) אבל קשת קלעה בול לסגנון שרציתי קליל, נוח ולא כבד ויפה ברמות! לא הרגשתי את הכבדות של האיפור לאורך היום והאיפור והשיער לא זז עד הערב. כמובן שלקחתי אותה לליווי לערב לשנות את התסרוקות ויצא מהמם!קיבלתי מלא מחמאות מהאורחים גם בימים למחרת וחברות שלי מתכננות לשריין אותה לחתונה שלהן! (למרות שהן עדיין לא מאורסות!)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up